Is hoe dat werkt. Ik deed vanochtend eerste "revalidatie"training en het was naar en stom omdat ik minder kon zonder pijn dan ik dacht. En ik had m'n verwachtingen al naar beneden bijgeschaald.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:22 schreef Troel het volgende:
Geen zin om te sporten omdat mijn heup zeurde, maar kon toch pas om 14 uur naar huis omdat de jongste mee moest rijden, nu wel blij dat ik gewoon gesport heb.
Kutquote:Op maandag 20 maart 2023 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is hoe dat werkt. Ik deed vanochtend eerste "revalidatie"training en het was naar en stom omdat ik minder kon zonder pijn dan ik dacht. En ik had m'n verwachtingen al naar beneden bijgeschaald.
Ja ik zit moed te verzamelen voor een ronde boodschappen.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Kut![]()
Ik zit nu even in een massagestoel en dan straks boodschappen doen en niet te veel rare dingen kopen
Ja, dat laatste zei mijn weegschaal vanmorgen ookquote:Op maandag 20 maart 2023 13:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Kut![]()
Ik zit nu even in een massagestoel en dan straks boodschappen doen en niet te veel rare dingen kopen
|Heb jij een weegschaal met AI en spraak ?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zei mijn weegschaal vanmorgen ook
Mijn weegschaal zei vanochtend geen rare dingen gelukkigquote:Op maandag 20 maart 2023 13:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zei mijn weegschaal vanmorgen ook
Vanavond zuurkoolschotel. En ik heb heel erg zin om in bad te gaanquote:Op maandag 20 maart 2023 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Goed, nog even met Dora en dan Heel Heet Douchen en dikke middelvinger naar de rest van de dag.
Oh ja en koken. Natuurlijk.
Nou ja zeg, vergeten kan natuurlijk, maar dan geef je excuses en regel wat! Had ik een tijd geleden ook, hebben ze me er tussen gezet. En er werd ook de tijd genomen (en ik heb maar 1 huisarts)quote:Op maandag 20 maart 2023 12:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. De assistente was niet vriendelijk. Morgen 8:55 bij een andere huisarts.
Tomatensaus met kip, paprika en chorizo. Met rijst en brood.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Vanavond zuurkoolschotel. En ik heb heel erg zin om in bad te gaan
Van mijn vriendin is het altijd kiezen tussen rijst of brood bij een dergelijk gerecht.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tomatensaus met kip, paprika en chorizo. Met rijst en brood.
Ja, parelcouscous, gekookte bietjes, appel, ei, hollandse nieuwe. Aanmaken met iets mayo/zure room achtigs. Potentieel dille erop.quote:
Eenmaal ter plaatse aangekomen stond ik ongeveer zo oenig te kijken als Viking84 ooit, die op zoek naar de IKEA de ganse IKEA kwijt wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heb ik echt nog nooit in mijn leven gedacht: gut, wat zou het handig zijn als ik nu onmiddelijk kokend water uit een kraan zou kunnen krijgen. Maar wellicht is het net als met vaatwassers en bone conduction-oordopjes, dat als het eenmaal in je bezit is je liever je rechterarm opgeeft dan ooit nog zonder te moeten. Hm. Het overpeinzen waard!
Ik ben reuze benieuwd naar je ervaringen met het beengeleidertje. Incl merk en model. Kan je een recentie geven?quote:Op maandag 20 maart 2023 17:47 schreef sigme het volgende:
Ik stond op het punt m'n rechterarm af te hakken, maar besloot toch eerst even bij de koude blauwe langs te gaan.
[..]
Eenmaal ter plaatse aangekomen stond ik ongeveer zo oenig te kijken als Viking84 ooit, die op zoek naar de IKEA de ganse IKEA kwijt was. De nieuwe Coolblue zit ongeveer bij de nieuwe IKEA
Morgen mag ik een nieuw beengeleiderje halen, dus m'n rechterarm hoeft niet afgeknaagd te worden.
Toen ik er toch was gelijk maar even een mooi goudkleurig macbookje meegenomen
Okee, dit klinkt positief, mede door mr.Annex. Dank voor de inputquote:Op maandag 20 maart 2023 19:51 schreef sigme het volgende:
Shokz, Open run
https://www.coolblue.nl/product/901674/shokz-openrun-zwart.html
[ afbeelding ]
Review: zoals @:minilot al zei: ik geef liever m'n rechterarm op dan m'n beengeleidertje.
Ik gebruik 'm vooral voor vergaderingen. Voor de rest luister ik sowieso niet veel, maar als ik iets luister als een podcast of youtubeje dan ook via de jukbeenderen. Het is voor mij echt heerlijk heerlijk om m'n oren gewoon open te houden.
Edit: en navigatie! Navigatie op botjes is ge_wel_dig!
Ik heb dezelfde als sigme en ik gebruik bijna niets anders meer. Helemaal fantastisch.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd naar je ervaringen met het beengeleidertje. Incl merk en model. Kan je een recentie geven?
Okee! Ik voorzie een kado voor mezelf binnenkortquote:Op maandag 20 maart 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dezelfde als sigme en ik gebruik bijna niets anders meer. Helemaal fantastisch.
Ook op sigme's advies gekocht.
Ga je geen spijt van krijgen. Ik heb hem destijds vooral aangeschaft omdat hij en onder mijn fietshelm kan en mijn oren vrij zijn om verkeer te horen. Nu draag ik deze bijna altijd als ik ergens naar luister. Behalve in de trein, dan mijn noise cancelling koptelefoon.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Okee! Ik voorzie een kado voor mezelf binnenkort
Ben benieuwd hoe lang de uitloop vandaag isquote:
Ze hebben iedereen al naar huis gestuurd vanwege de uitloopquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:51 schreef Lonaa het volgende:
Niemand in de wachtkamer. Dus het ziet er goed uit.
Of ze zijn dicht.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:51 schreef Lonaa het volgende:
Niemand in de wachtkamer. Dus het ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |