Hee neequote:Op zondag 19 maart 2023 20:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Melk, maar dan nog met de nootjes erin.
Die 2de is geen BonBonBloc gast, doe effe normaal man
LOL het hele concept van BBB is dat er van die kleffe praline vulling (DAG MEVROUW PRALIEN!!!!) in zit.quote:
Best lekker, hoorquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 20:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL het hele concept van BBB is dat er van die kleffe praline vulling (DAG MEVROUW PRALIEN!!!!) in zit.
Die andere is gewoon de normale KootDoor chocola.
Oh Paultje toch waar ging het mis 🤣🤣quote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]dacht als het zoeen beetje zelfde vormpje had is het bon bon bloc
Goedkope chocola beter vinden dan Kootdoorquote:Op zondag 19 maart 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Iets ranzigers dan bonbonbloc bestaat bijna niet.Zelfs goedkope paaseieren uit de Aldi of Lidl niet.
Deze zachte prak is de reden.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Goedkope chocola beter vinden dan Kootdoor
Ferrari's zijn auto's met een aflopende neus en een vleugel achterop.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]dacht als het zoeen beetje zelfde vormpje had is het bon bon bloc
Je hebt ook paaseitjes of bonbons met die 'zachte prak'. Je vergelijkt appels met peren.quote:
En ook lang niet alle Ferrari's hebben een spoiler achterop.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ferrari's zijn auto's met een aflopende neus en een vleugel achterop.
Maar dat wil niet zeggen dat alle rode auto's met een aflopende neus en een vleugel achterop Ferrari's zijn
Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En ook lang niet alle Ferrari's hebben een spoiler achterop.
quote:Op zondag 19 maart 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Iets ranzigers dan bonbonbloc bestaat bijna niet.Zelfs goedkope paaseieren uit de Aldi of Lidl niet.
Sorry ik zie nu pas dat dit in CUL staat.
Vergeef me deze partypooper te zijn.![]()
Ja dan zei ik het verkeerd.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hebt ook paaseitjes of bonbons met die 'zachte prak'. Je vergelijkt appels met peren.
Heeft natuurlijk ook niks met CUL te maken, ondanks de fancy marketing blijft het gewoon RANZ.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry ik zie nu pas dat dit in CUL staat.
Vergeef me deze partypooper te zijn.
Smaakte dat maar naar chocola, als kind was dat echt zo'n enorme dode mus. Dat je lekker chocola zou krijgen, en dan kreeg je zo'n godvergeten koetjesreepquote:
Aldi chocodrink in een reep.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Smaakte dat maar naar chocola, als kind was dat echt zo'n enorme dode mus. Dat je lekker chocola zou krijgen, en dan kreeg je zo'n godvergeten koetjesreep
Dat is dan ook geen chocolade. Daarvoor zat er te weinig cacao in en mocht het zichzelf ook niet zo noemen.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Smaakte dat maar naar chocola, als kind was dat echt zo'n enorme dode mus. Dat je lekker chocola zou krijgen, en dan kreeg je zo'n godvergeten koetjesreep
Ja, maar geen hond noemde het natuurlijk bij zo'n juridisch naampje en dus werd het gewoon chocola genoemd. Teringirritant.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen chocolade. Daarvoor zat er te weinig cacao in en mocht het zichzelf ook niet zo noemen.
Er stond dan ook 'cacaofantasie' op.
Meh, een koetjesreep werd gewoon een koetjesreep genoemd.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar geen hond noemde het natuurlijk bij zo'n juridisch naampje en dus werd het gewoon chocola genoemd. Teringirritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |