Euphoria is 11 jaar later nog steeds een wereldhitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Finland ook een leuker nummer, het is niet dat ik het Zweden niet gun maar Loreen brengt weinig nieuws ten opzichte van haar vorige nummer wat zeer terecht won
Terwijl andere winnende liedjes onder een laag stof zitten hoor ik Euphoria nog steeds nu en dan op de radioquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Euphoria is 11 jaar later nog steeds een wereldhit
En Loreen ook absoluut een wereldster qua zang en performance, en Zweden qua staging ook werelds.
Maar het nummernoperdenope
Ja echt een soort Waterlooquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terwijl andere winnende liedjes onder een laag stof zitten hoor ik Euphoria nog steeds nu en dan op de radio
Dat is het wel ja. Nummer blijft achter. Is prima, maar meer niet. Daardoor its de hype wat overdreven.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Euphoria is 11 jaar later nog steeds een wereldhit
En Loreen ook absoluut een wereldster qua zang en performance, en Zweden qua staging ook werelds.
Maar het nummernoperdenope
Vergeet de winnaar van 2011 niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Hands down. Die trofee heeft ze sowieso.
Ik had liever gehad dat dit dan Statements was geweest.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja echt een soort Waterloo
Maar des te zonde vind ik het dat ze nu zo overhyped wordt met een nummer dat gewoon totaal geen win-waardig nummer is
QFTquote:Op zondag 14 mei 2023 01:02 schreef superniger het volgende:
JAAAAAAA LOREEN KOEKOEK.
HELEMAAL NIETS VOOR CHA CHA CHA
ARE YOU WATCHING FINLAND????quote:Op zondag 14 mei 2023 01:02 schreef superniger het volgende:
JAAAAAAA LOREEN KOEKOEK.
HELEMAAL NIETS VOOR CHA CHA CHA
Volgens de Zweedse fans is de Avicii arena waarschijnlijk niet beschikbaar volgend jaar vanwege een verbouwing, dus ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen. Misschien toch Friends Arena deze keer? Of neemt Loreen ons weer mee naar Malmö?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:41 schreef Nexum het volgende:
Volgend jaar terug naar de Aviici Arena, ze kunnen zo het draaiboek van 2016 weer terugbrengen.
Ik hoef Petra niet persé weer als host, ik zou Sarah Dawn Finer ook heel leuk vinden bijvoorbeeld
Zlatan als presentatorquote:Op zondag 14 mei 2023 01:41 schreef Nexum het volgende:
Ik hoef Petra niet persé weer als host, ik zou Sarah Dawn Finer ook heel leuk vinden bijvoorbeeld
HAJAAAAAquote:
Zou Farah leuk vinden!!quote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens de Zweedse fans is de Avicii arena waarschijnlijk niet beschikbaar volgend jaar vanwege een verbouwing, dus ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen. Misschien toch Friends Arena deze keer? Of neemt Loreen ons weer mee naar Malmö?
Volgens mij werkt Petra niet meer bij SVT, dus het zou me niet verbazen als we nu wat andere presentatoren zien. Misschien Farah Abadi, die dit jaar Melfest presenteerde en de punten voor Zweden gaf?
Volgens mij zijn ze 2 jaar geleden in Rotterdam voor hun doen laag geëindigd.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:36 schreef TLC het volgende:
Zweden kan t volgend jaar weer winnen want ze kunnen blijkbaar gewoon nooit laag eindigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |