Ik klikte.quote:
Altijd fijn om hier te zijn, dus in die zin:super xquote:
Dit is ook een topper, vooral die kop van Gullit op de achtergrond.quote:
Fok is stuk, dit is de linkquote:Op maandag 20 maart 2023 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook een topper, vooral die kop van Gullit op de achtergrond.
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/yPd1_-6R4JM[/youtube]
We halen even een expert erbij.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Pegging is een seksuele handeling waarbij een vrouw de anus van een sekspartner penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator.
@Poepz0r is te druk met complottheorieën over stemfraude en meerquote:Op maandag 20 maart 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We halen even een expert erbij.
@:poepz0r
Moest lachenquote:Op maandag 20 maart 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We halen even een expert erbij.
@:poepz0r
Marieke heeft veel psychologische problemen en angststoornissen. Waarschijnlijk onderdrukte gevoelens na een verleden van kannibalistische pedofiliequote:Op maandag 20 maart 2023 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Marieke heeft duidelijk niet goed naar Ingrid geluisterd.
[ twitter ]
haar vader is de oprichter van de satanische heksencirkel op Schiermonnikoogquote:Op maandag 20 maart 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marieke heeft veel psychologische problemen en angststoornissen. Waarschijnlijk onderdrukte gevoelens na een verleden van kannibalistische pedofilie
Heel goedquote:Op maandag 20 maart 2023 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haar vader is de oprichter van de satanische heksencirkel op Schiermonnikoog
daar komen hoofdredacteuren van de grootste media in het land één keer per jaar een weekendje logeren
wat er daar gebeurde lees je op mijn substack
Een natuurfilm met mensen. Stukje nudisme?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ik kijk nu een natuurfilm met in de hoofdrol acteur Johnny Sins.
Johnny Sins acteert in een bepaald genre weet ik toevallig.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een natuurfilm met mensen. Stukje nudisme?
Dat zegt ze toch letterlijk? Sjongejongequote:Op maandag 20 maart 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Johnny Sins acteert in een bepaald genre weet ik toevallig.
Nudisme hoeft niet meteen zo ordinair te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch letterlijk? Sjongejonge
Ja, die kon wel aardig rammen.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
kijk wat beelden van mike tyson terug
koekoek wat een beest
https://www.youtube.com/shorts/q-rRq4OWmyQquote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
kijk wat beelden van mike tyson terug
koekoek wat een beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |