Nice! Laatste keer dat ik het maakte bij en met mijn ouders (zij hebben wel een keuken met alles) had ik een vulling van zoete aardappels en een hoop kruiden, wat eten wij?quote:
Gewoon en draai om de oren als je belabberd speelt.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:50 schreef Paul het volgende:
WHAHAHHAA Klaiber en van Seumeren gevochten
[ twitter ]
WTFquote:Op maandag 20 maart 2023 18:55 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die troep eet hier behalve @:Caland vandaag.
Goh.
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice! Laatste keer dat ik het maakte bij en met mijn ouders (zij hebben wel een keuken met alles) had ik een vulling van zoete aardappels en een hoop kruiden, wat eten wij?
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn tal van heerlijke vullingen voor cannelloni, afhankelijk van je smaak. Een klassieke optie is ricotta en spinazie met een beetje knoflook erdoorheen gemengd. Ook kun je kip of gehakt gebruiken als basisvulling en deze combineren met prei, wortel, paprika's in stukjes gesneden tomaten om het gerecht wat pit te geven . Je kunt ook experimenteren met vegetarische oplossingen zoals courgetteblokjes gecombineerd witte kaas (feta) samen verwerken tot een fijne smeuiige saus.Veel plezier tijdens het bereiden!
Heb jij ook een bento box naar college / werk?quote:Op maandag 20 maart 2023 18:55 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die troep eet hier behalve @:Caland vandaag.
Goh.
Zoete aardappels zou ik nooit bij pasta hebben bedacht, klinkt wel als een leuke, spannende combi.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice! Laatste keer dat ik het maakte bij en met mijn ouders (zij hebben wel een keuken met alles) had ik een vulling van zoete aardappels en een hoop kruiden, wat eten wij?
Helaas niet, maar misschien een aanrader voor @AFCNielsquote:Op maandag 20 maart 2023 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een bento box naar college / werk?
Ik denk dat de YAKINIKU Bento box jouw leven echt compleet zou maken!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helaas niet, maar misschien een aanrader voor @:afcniels
Niks mis mee toch zou willen dat ik de energie ervoor had.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoete aardappels zou ik nooit bij pasta hebben bedacht, klinkt wel als een leuke, spannende combi.
Hier spinazie, ricotta, tomaatjes, ui. Ik maak het pas sinds een half jaar dus vandaar deze cliché versie.
Ingrid is een onuitputtelijke kennisbron.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels ik ben fan van Ingrid hoor.
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ingrid is een onuitputtelijke kennisbron.
Het wordt tijd dat Trump terugkeert, hij kan die oorlog in 1 dag oplossen.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Al vind ik haar hele Trump (en ik noem het absoluut geen complot) wijsheden beangstigend.
Heel goed dat je niet specificeert welke oorlog.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Trump terugkeert, hij kan die oorlog in 1 dag oplossen.
- bron: Donald Trump
Rond 1 minuut in het filmpje.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed dat je niet specificeert welke oorlog.
Al heeft hij Putin ook moeiteloos onder controle binnen een week tijd.
Hier wel goed, bij jou dan?quote:Op maandag 20 maart 2023 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Sked ! Hoe is de leef? Om maar eens 1 van @:Tjacka's uitdrukkingen te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |