Ik kan niet eens een kop koffie vasthoudenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef Coco het volgende:
Geen dramaandag.
Verwacht ik zeker ook niet voor @:caland
Vermoed wel dat @Caland last zal hebben van een 'vies katertje'quote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef Coco het volgende:
Geen dramaandag.
Verwacht ik zeker ook niet voor @:caland
Tijd voor de inmiddels klassieke 'zwarte substantie'quote:Op maandag 20 maart 2023 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vermoed wel dat @:Caland last zal hebben van een 'vies katertje'
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de inmiddels klassieke 'zwarte substantie'
De jagermeister was op gisteren na een tijdje in de kroegquote:Op maandag 20 maart 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de inmiddels klassieke 'zwarte substantie'
Ik ga meteen kijken!quote:Op maandag 20 maart 2023 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:
AI bot @:nova fileert user @:onlogisch
zijn er ook feyenoorders die je een flinke corona gunt? #dtvquote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef KingRoland het volgende:
Een aantal feyenoorders gefeliciteerd met de titel. Hebben we dat ook weer gehad.
Tussenjaartje zullen we maar zeggen.
Dankjewel.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef KingRoland het volgende:
Een aantal feyenoorders gefeliciteerd met de titel. Hebben we dat ook weer gehad.
Ik ben heel benieuwd hoe jouw whatsapp gesprekken er gister uit hebben gezien.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een kop koffie vasthouden
PSV heeft al 5 jaar een tussenjaar.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan een tipje van de sluier lichten :quote:Op maandag 20 maart 2023 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe jouw whatsapp gesprekken er gister uit hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedemorgen lieverdquote:Op maandag 20 maart 2023 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe jouw whatsapp gesprekken er gister uit hebben gezien.
Goeiemorgenquote:
Zou hij echt zo fanatiek zijn?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ben benieuwd hoe @:GGMM geslapen heeft.
Mwuah. Ik denk wel dat hij voetbal kijkt.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat zijn vrienden, waar hij altijd voetbal zou kijken, ook een act zijn?
Gelukkig is @Caland een goede winnaar en word je er hier verder niet me geconfronteerd (lol)quote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was 5 uur wakker en daarna niet meer geslapen
Nachtmerrie?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was 5 uur wakker en daarna niet meer geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |