Graag review als je hem klaar hebtquote:Op maandag 20 maart 2023 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:ggmm @:scrummie Nog maar twee afleveringen BCS, precies op tijd klaar voor SUCCESSION zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je deze toewijding maar in WoW in plaats van al die tijdrovende, doelloze series met ontelbare seizoenenquote:Op maandag 20 maart 2023 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag review als je hem klaar hebt.
Ik vond maandenlang betalen voor 0 uren spelen eigenlijk wel toewijding genoeg.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je deze toewijding maar in WoW in plaats van al die tijdrovende, doelloze series met ontelbare seizoenen
@:onlogisch
Absoluut niet maar ben überhaupt ooit level 60 geworden?quote:Op maandag 20 maart 2023 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond maandenlang betalen voor 0 uren spelen eigenlijk wel toewijding genoeg.
Ben je weer begonnen?
Nee, 59 en toen kapten jullie ermee. Dus ik geef jullie de schuldquote:Op maandag 20 maart 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet maar ben überhaupt ooit level 60 geworden?
Uhu, hoelang was je toen al niet online geweest? Maar ik vergeef het je zolang ik maar niet al die series hoef te kijken die jij/jullie kijken.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, 59 en toen kapten jullie ermee. Dus ik geef jullie de schuld.
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu, hoelang was je toen al niet online geweest? Maar ik vergeef het je zolang ik maar niet al die series hoef te kijken die jij/jullie kijken.
Niet geheel verrassend dat @onlogisch als eerste opgaf.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.
Toch kan ik het je aanraden hoor, series kijken. Erg leuk af en toe.
Ik maakte mensen dusdanig boos door wat ik zelf als grappig ervaarde maar het haalde de lol er wel vanaf.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.
Toch kan ik het je aanraden hoor, series kijken. Erg leuk af en toe.
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)quote:Op maandag 20 maart 2023 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend dat @:onlogisch als eerste opgaf.
Dan vergeef ik hem, al is ook dit geen verrassingquote:Op maandag 20 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)
Ik had dan ook geen Lionheart helm van Meatshield.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte mensen dusdanig boos door wat ik zelf als grappig ervaarde maar het haalde de lol er wel vanaf.
[..]
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)
Jaquote:Op maandag 20 maart 2023 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
Luther op Netflix. Mis ik erg veel als ik de serie nooit gezien heb of kan ik gewoon gaan kijken?
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:01 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden, mensen die ik een hele erge griep gun en ander gespuis.
Ha ha.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lang volgehouden vandaag. Je slaapritme is nu gelijk met de zonsondergang.
Goeiemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |