ohja zag zoiets langskommequote:Op zondag 19 maart 2023 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Supporter kwam het veld op waarna de wedstrijd enige tijd stil lag om welke reden dan ook waardoor de andere debielen op de tribune ook vervelend werden
Die ambieert scheidsrechter/Buddha te worden.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat ging hier aan vooraf eigenlijk, waarom stond Willems daar zo?
georganiseerd vuurwerk.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:30 schreef Paul het volgende:
altijd zelfde vuurwerkshowtje bij de klassieker hee
Kritiek kan je in je reet stoppenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Goeie TT, hoe heb je die verzonnen?
Lijkt mij dat je altijd gaat voor de grootste kans op een kampioenschap, zover sta je niet achter.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:31 schreef RipCity het volgende:
Waar zou de PSV-fan eigenlijk op hopen? Feyenoord winst zodat ze betere kans maken op 2de plek? Gelijkspel?
Maar je bent de moderator van dienst?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Present boys. Maar de gebruikelijke veiligheidsmaatregelen zijn van kracht
Dat vraag je aan FOKKERSquote:Op zondag 19 maart 2023 14:33 schreef RipCity het volgende:
MegafoonLUL weer.
Vinden fans in het stadion dat nou echt zo sfeerverhogend?
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je bent de moderator van dienst?
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:31 schreef RipCity het volgende:
Waar zou de PSV-fan eigenlijk op hopen? Feyenoord winst zodat ze betere kans maken op 2de plek? Gelijkspel?
Gingen wel 30 fouten aan vooraf.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Bassy denkt even op 4 meter afstand
De fout begon bij Bergwijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bassey denkt dat ie op middenveld staat?
Hopelijk hebben ze niet naar FC Groningen gekeken.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:38 schreef Drekkoning het volgende:
Snelle goal, snel geel, dit wordt rellen tweede helft #mooi
Driedubbel gestraft (je zit in de aRENa)quote:Op zondag 19 maart 2023 14:40 schreef RipCity het volgende:
Als gehandicapte heb je wel echt een uber kut uitzicht he zo achter het doel daar. Dubbel gestraft.
Omdat zijn naam lijkt op Bassie zeker?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
Waar de fuck is die clown Bassey mee bezig met die kut inspeelpasses?
Stond nog te biddenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
Waar de fuck is die clown Bassey mee bezig met die kut inspeelpasses?
Waarom is dat beter voor PSV? De tweede plaats is voor PSV het maximaal haalbare.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:49 schreef Zorro het volgende:
Voor PSV is een overwinning van ajax beter, maar het lukt me niet om voor ajax te juichen.
Hoe kan je dat nou niet verwachtenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel knap binnengekopt verder. Lekker wedstrijd tot nog toe niet verwacht.
Zie ons idd nog wel verliezen vanmiddag.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is dat beter voor PSV? De tweede plaats is voor PSV het maximaal haalbare.
Zeker. Erg vermakelijk tot nu toe. Je ziet wel dat Ajax gewoon meer kwaliteit heeft.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel knap binnengekopt verder. Lekker wedstrijd tot nog toe niet verwacht.
Als Ajax wint, is er geen verschil tussen plek 1 en 2quote:Op zondag 19 maart 2023 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is dat beter voor PSV? De tweede plaats is voor PSV het maximaal haalbare.
Omdat het de vorige wedstrijd nergens op leek misschien?quote:
Hoeveel klassiekers zijn er nou leuk? In mijn verdediging, het kan mij echt niet meer schelen wie er wint.quote:
Het Feyenoord topic zal evenwel klagen over de partijdige scheidsrechter in hun nadeel na de wedstrijdquote:Op zondag 19 maart 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Hartman krijgt geen geel omdat hij al geel heeft.
Meest debiele redenering (van scheidsrechters) die er isquote:Op zondag 19 maart 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Hartman krijgt geen geel omdat hij al geel heeft.
Lijkt weer een gevalletje: Elke speler zonder geel had wel geel gekregen voor de zelfde overtredingquote:
De laatste Ajax-Feyenoord was best leukquote:Op zondag 19 maart 2023 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel klassiekers zijn er nou leuk? In mijn verdediging, het kan mij echt niet meer schelen wie er wint.
Toen zat Ajax in een dramatische fase. Dit zijn twee ploegen in vormquote:Op zondag 19 maart 2023 14:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat het de vorige wedstrijd nergens op leek misschien?
En slot durft dan te janken dat hij zo benadeeld wordt door de arbitrage paar maanden geledenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt weer een gevalletje: Elke speler zonder geel had wel geel gekregen voor de zelfde overtreding
Ajax in vorm?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen zat Ajax in een dramatische fase. Dit zijn twee ploegen in vorm
Nouja die 2 dingen kunnen naast elkaar bestaan. Zou kunnen dat die afgelopen paar maanden benadeeld is. En het nu een keer andersom is.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En slot durft dan te janken dat hij zo benadeeld wordt door de arbitrage paar maanden geledengalbak
Dat is bijna een maand geledenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax in vorm?Union Berlin is er hard afgegaan tegen een Belgisch ploegje
En Feyenoord wint al 3 weken op rij nadat het op achterstand kwam tegen een club uit het rechterrijtjequote:Op zondag 19 maart 2023 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, in vorm.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kokcu is sowieso al de hele tijd als een debiel aan het schreeuwenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:58 schreef RipCity het volgende:
Makkelie gaat kockcu nog wel terugpakken met rode kaart omdat die zo anti-LGBTQabc is.
Denk het inderdaad wel. Hij had voor de wedstrijd ook al kritiek op verstappen geuit omdat die in Jeddah ging racen.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:58 schreef RipCity het volgende:
Makkelie gaat kockcu nog wel terugpakken met rode kaart omdat die zo anti-LGBTQabc is.
dordtenaarquote:Op zondag 19 maart 2023 15:01 schreef PSVCL het volgende:
Obispo kreeg rood voor minder van Feynoorder Makkelie
Och daar is Calimero weerquote:Op zondag 19 maart 2023 15:01 schreef PSVCL het volgende:
Obispo kreeg rood voor minder van Feynoorder Makkelie
Zou Sjors wel weer lichtpuntjes hebben gezien?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:04 schreef onlogisch het volgende:
Excelsior sloopt Cambuur. 20 minuten, 3-0
@:maxi-mus
Caland met zijn actquote:Op zondag 19 maart 2023 15:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Wereldploeg Union is een stuk beter dan Feyenoord @:caland
De Belgische?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Wereldploeg Union is een stuk beter dan Feyenoord @:caland
Waarom? Er post toch geen hondquote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ja
VBL / Ajax-Feijenoord. Zondag 14:30 uur. Johan Cruijff-Arena. #1
Graag daar verder de 2e helft
Kijkend naar de TT: Dezequote:Op zondag 19 maart 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
Was er niet een apart topic voor de klassieker?
hahahahaquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ja
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Stop racisme zegt de man die eens grensrechter kankerneger noemde
Vroeger gingen er 3 of 4 klassieker topics doorheen. Tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom. Voor die paar posts? Komt ie halverwege mee aanzetten
https://www.espn.nl/watch/quote:Op zondag 19 maart 2023 15:23 schreef Dven het volgende:
Iemand een goede stream zodat ik de tweede helft nog kan meepakken?
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ja
www.espn.nlquote:Op zondag 19 maart 2023 15:23 schreef Dven het volgende:
Pauperquote:Op zondag 19 maart 2023 15:23 schreef Dven het volgende:
Waarom, zo druk is het al niet?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ja
Kan niet vanuit het buitenland, anders had ik dat met liefde gedaanquote:
Het was ook een gebbetje, het is onzin om voor een helft opeens te verplaatsen.quote:
Het is niet alsof er logica achter het beleid zit.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook een gebbetje, het is onzin om voor een helft opeens te verplaatsen.
Maar dat grapje mislukte een beetje merk ik. (Zelfs Paul snapte het niet)
https://www.vpngids.nl/quote:Op zondag 19 maart 2023 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan niet vanuit het buitenland, anders had ik dat met liefde gedaan
Voetballers hebben daar altijd een heel bijzondere mening over.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn god wat een stom gelul van Karim en Vink
Je moet het boekje gewoon even wegdenken!quote:Op zondag 19 maart 2023 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Met name El Ahmadi heeft zijn Feyenoordpyama aangehoudenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Beide ernstig ziek.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beide ernstig ziek.
Nou ja, Bob inmiddels niet meer.
Nooit bekeken op die manier.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je van Bob alleen z'n voornaam neemt.
Wat krijg je als je Lord omdraait?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal ik nog eens iets vertellen, draai Bob eens om!
Vieze handen.quote:
Komt door aanstellen van spelers als Wijndal.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoofdblessure is altijd affluiten. Makkelie heeft andere regels in zn hoofd blijkbaar
Heeft Feyenoord gelukkig geen last van.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Er ligt een ajacied op de grond. Goh...
Utrecht dacht ik toch?quote:
Zijn eigen eetpatroon.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar baseer je dat momenteel op?
Ik wil benadrukken dat het maken van dreigende of gewelddadige opmerkingen volstrekt onacceptabel is en tegen de regels van FOK! ingaat. Als je daarnaast serieus bent over deze uitspraak, dan raad ik sterk aan om professionele hulp te zoeken. Geweld in welke vorm dan ook is nooit een oplossing voor wat voor probleem dan ook. Laten we ons richten op respectvolle communicatie en elkaars standpunten begrijpen zonder elkaar fysiek of psychisch pijn te doen.quote:
Oke rustig maar novaquote:Op zondag 19 maart 2023 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil benadrukken dat het maken van dreigende of gewelddadige opmerkingen volstrekt onacceptabel is en tegen de regels van FOK! ingaat. Als je daarnaast serieus bent over deze uitspraak, dan raad ik sterk aan om professionele hulp te zoeken. Geweld in welke vorm dan ook is nooit een oplossing voor wat voor probleem dan ook. Laten we ons richten op respectvolle communicatie en elkaars standpunten begrijpen zonder elkaar fysiek of psychisch pijn te doen.
Op de intensiteit waarmee Feyenoord voetbalt en de duels ingaat. Wetende dat ze nog een wedstrijd van afgelopen donderdag in de benen hebben. En eigenlijk zie je dat de afgelopen weken continu. Waarbij Feyenoord zo'n 2 en soms 3 wedstrijden per week speelt.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar baseer je dat momenteel op?
Donderdag was geen wedstrijd meerquote:Op zondag 19 maart 2023 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de intensiteit waarmee Feyenoord voetbalt en de duels ingaat. Wetende dat ze nog een wedstrijd van afgelopen donderdag in de benen hebben. En eigenlijk zie je dat de afgelopen weken continu. Waarbij Feyenoord zo'n 2 en soms 3 wedstrijden per week speelt.
Fit zijn ze zeker maar jij stelt dat ze fitter zijn dan Ajax momenteel?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de intensiteit waarmee Feyenoord voetbalt en de duels ingaat. Wetende dat ze nog een wedstrijd van afgelopen donderdag in de benen hebben. En eigenlijk zie je dat de afgelopen weken continu. Waarbij Feyenoord zo'n 2 en soms 3 wedstrijden per week speelt.
Het lijkt er nu echt op dat Ajax het gewoonweg niet meer bij kan benen.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fit zijn ze zeker maar jij stelt dat ze fitter zijn dan Ajax momenteel?
Beter spelen doen ze zeker met prima combinaties zelfs.
Nee, ongeacht het resultaat van deze wedstrijd wordt Feyenoord kampioen.quote:
denk het ook. PSV wint thuis wel van ajax.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ongeacht het resultaat van deze wedstrijd wordt Feyenoord kampioen.
Ook niet slechter, lood om oud ijzer.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van deze wissel wordt Ajax ook niet beter.
Wijndal was prima. Denk nu wel bassey op lbquote:Op zondag 19 maart 2023 15:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook niet slechter, lood om oud ijzer.
Feyenoord kan alleen maar kampioen worden als zowel Ajax als PSV een extreem slecht seizoen beleeft en dat is dit seizoen het geval. Dus de vraag is dan of Feyenoord zo goed is of Ajax en PSV zo slecht. Ik denk het laatste.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
denk het ook. PSV wint thuis wel van ajax.
Gun het alleen Arne Slot wel. Die weet van stel matige spelers echt iets te maken. Respect.
Duidelijk.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ongeacht het resultaat van deze wedstrijd wordt Feyenoord kampioen.
PSV is echt heel slecht.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord kan alleen maar kampioen worden als zowel Ajax als PSV een extreem slecht seizoen beleeft en dat is dit seizoen het geval. Dus de vraag is dan of Feyenoord zo goed is of Ajax en PSV zo slecht. Ik denk het laatste.
Eens.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord kan alleen maar kampioen worden als zowel Ajax als PSV een extreem slecht seizoen beleeft en dat is dit seizoen het geval. Dus de vraag is dan of Feyenoord zo goed is of Ajax en PSV zo slecht. Ik denk het laatste.
Ja, meestal is het zo dat de kampioen beter is dan de restquote:Op zondag 19 maart 2023 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord ligt op koers voor een prima puntenaantal hoorquote:Op zondag 19 maart 2023 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goedkoop weer zeg, jullie zouden je kapot moeten schamenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, maar de vraag is of Arne Slot hier alle lof voor moet krijgen. Ik bedoel, Frank de Boer heeft Ajax vier keer op rij kampioen gemaakt, maar hij krijgt daar nauwelijks credits voor, dan wordt vaak gezegd dat Ajax helemaal niet zo goed was onder hem, maar dat de concurrentie gewoon heel slecht was.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, meestal is het zo dat de kampioen beter is dan de rest
Natuurlijk moet Arne Slot hier alle lof voor krijgen. Met een andere trainer was Feyenoord gewoon vierde nu. Arne heeft Feyenoord duidelijk veel beter gemaakt.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, maar de vraag is of Arne Slot hier alle lof voor moet krijgen. Ik bedoel, Frank de Boer heeft Ajax vier keer op rij kampioen gemaakt, maar hij krijgt daar nauwelijks credits voor, dan wordt vaak gezegd dat Ajax helemaal niet zo goed was onder hem, maar dat de concurrentie gewoon heel slecht was.
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, maar de vraag is of Arne Slot hier alle lof voor moet krijgen. Ik bedoel, Frank de Boer heeft Ajax vier keer op rij kampioen gemaakt, maar hij krijgt daar nauwelijks credits voor, dan wordt vaak gezegd dat Ajax helemaal niet zo goed was onder hem, maar dat de concurrentie gewoon heel slecht was.
Volledig mee eens, maar dat doe ik al sinds de thuisnederlaag tegen PSV. Je kan als Ajax best puntverlies lijden, maar de manier waarop wij punten hebben verspeeld, tegen onder andere de kleine clubs is inderdaad om je voor kapot te schamen.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goedkoop weer zeg, jullie zouden je kapot moeten schamen
Ik heb jullie daar liever dan PSVquote:Op zondag 19 maart 2023 15:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar dat doe ik al sinds de thuisnederlaag tegen PSV. Je kan als Ajax best puntverlies lijden, maar de manier waarop wij punten hebben verspeeld, tegen onder andere de kleine clubs is inderdaad om je voor kapot te schamen.
Maar goed, daar kan nu niets meer aan gedaan worden, het is dit seizoen uitzitten en hopen dat vCL gepakt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |