ik kom nooit in de actionquote:Op zondag 19 maart 2023 16:42 schreef roos94 het volgende:
Allemaal dure pronk parfums
Niet Eau de Chénel dragen van action voor ¤2.99
Wat?quote:
Gewoon Chanel no 5 nemenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:20 schreef synsysterstylo het volgende:
Bleu de Chanel EDP en Prada L’homme. Lekkere frisse geurtjes, niet te agressief en kunnen bij elke gelegenheid gedragen worden.
Ben wel nog op zoek naar een wat zoeter geurtje, of iets meer bestemd voor uitgaan/dates te nemen. Denk op termijn iets als Armani stronger with you of een YSL La nuit erbij te doen. Die vond ik bij de Douglas ook erg lekker ruiken.
ja so whatquote:
Alsnog is het niet een geur waar ik naar op zoek ben. Het is erg fris (wat ik dus al heb), en overduidelijk wat zachter waardoor het meer de ‘vrouwen kant’ optrekt.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja so what
chanel n0 5 bestaat al een eeuw ofzo
vroeger was het een geur voor mannen en vrouwen
het is uit commerciele oogpunt ineens een vrouwengeur geworden
ineens hebben we mannen en vrouwen geuren sinds een jaar of 20....
ik gebruik de douchegel van chanel no 5 is top
Al wat langer dan dat, minstens 50 jaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ineens hebben we mannen en vrouwen geuren sinds een jaar of 20....
de dochegel ruikt niet anders dan de parfum....het is hetzelfde geurtje maar wat minder sterk denk dan de parfum versiequote:Op zondag 19 maart 2023 17:52 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Alsnog is het niet een geur waar ik naar op zoek ben. Het is erg fris (wat ik dus al heb), en overduidelijk wat zachter waardoor het meer de ‘vrouwen kant’ optrekt.
Bovendien is douchegel wel wat anders dan een parfum haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |