We zullen na een paar maanden nog wel contact opnemen dan.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:00 schreef roos94 het volgende:
K
[..]
Komt voor elkaar maar ik heb het geld nog niet gestort gekregenduurt een paar maanden
Omdat zoveel mensen het gewoon leuk vinden.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:44 schreef over_hedge het volgende:
Hoezo reageren er zoveel mensen serieus opHet staat in onz
Leuk vinden dat iemand net doet alsof ze geld wint?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat zoveel mensen het gewoon leuk vinden.
Gefeliciteerd man! Voor de eerste keer waardeer ik je. Nu kun je zelf je eigen leven inrichten. Ik benijd je! Heel veel plezier met het geld.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:42 schreef roos94 het volgende:
https://www.pzc.nl/schouw(...)ljoen-euro~a70f585e/
Inwoner uit Zierikzee wint Lotto Jackpot van ruim 5 miljoen euro
Een inwoner uit Zierikzee is zaterdagavond bij de Lotto trekking miljonair geworden. De nog onbekende winnaar won 5,3 miljoen euro.
Dat ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuk vinden dat iemand net doet alsof ze geld wint?
Iedereen zo zijn humor i guessquote:
Gillis ook.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:38 schreef Homijn het volgende:
Hugo de Jonge heeft nog 4.389 jonge, mannelijke woningzoekers in de aanbieding die een rijke vriendin zoeken.
Post eens een foto van het lot.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:42 schreef roos94 het volgende:
https://www.pzc.nl/schouw(...)ljoen-euro~a70f585e/
Inwoner uit Zierikzee wint Lotto Jackpot van ruim 5 miljoen euro
Een inwoner uit Zierikzee is zaterdagavond bij de Lotto trekking miljonair geworden. De nog onbekende winnaar won 5,3 miljoen euro.
Dat ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dan jij 3d printen zeker! Ben gekke henkie niet
Waar ligt de grens?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:39 schreef Toine51 het volgende:
5,3 Miljoen winnen en dan nog op FOK! gaan zitten...
Stel dat het wel waar is dan willen ze aardig doen tegen tsquote:Op zondag 19 maart 2023 14:44 schreef over_hedge het volgende:
Hoezo reageren er zoveel mensen serieus opHet staat in onz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |