SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ja, dat valt inderdaad wel op.quote:Op maandag 20 maart 2023 05:36 schreef Tjoent het volgende:
Het wordt al veel eerder licht 's morgens he
Da’s volgende week weer voorbijquote:Op maandag 20 maart 2023 05:36 schreef Tjoent het volgende:
Het wordt al veel eerder licht 's morgens he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:DJ11Goede nummer 1, verder word ik niet heel vrolijk van de Top10. In de auto hebben we soms radio10 aan, het is de 2e keus daar. We hebben in de auto standaard een fijne lokale zender aan met voornamelijk eighties en vooral: overdag geen programma’s, dus gewoon alleen muziek met elk half uur kort regionieuws of regulier nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Als ik een zender wist met muziek uit die periode en relatief weinig nieuwsberichten en liefst zonder wauwelende dj, dat zou de autoradio hier ook aan staan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goede nummer 1, verder word ik niet heel vrolijk van de Top10. In de auto hebben we soms radio10 aan, het is de 2e keus daar. We hebben in de auto standaard een fijne lokale zender aan met voornamelijk eighties en vooral: overdag geen programma’s, dus gewoon alleen muziek met elk half uur kort regionieuws of regulier nieuws.
Wij balen ook altijd als we de regiogrens passeren. Ons huis staat op het uiterste noordelijke puntje, dus het gaat bijna altijd wel goed als we een beetje in de buurt moeten zijn, maar op de A9 is het bij Uitgeest meestal klaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik een zender wist met muziek uit die periode en relatief weinig nieuwsberichten en liefst zonder wauwelende dj, dat zou de autoradio hier ook aan staan.
Je kan altijd een show van me opnemen, en dan die afspelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik een zender wist met muziek uit die periode en relatief weinig nieuwsberichten en liefst zonder wauwelende dj, dat zou de autoradio hier ook aan staan.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan altijd een show van me opnemen, en dan die afspelen.
Geen nieuwsberichten en geen wauwelende dj.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En als er dan een nummer voorbij komt waarbij ik liever even ga roken, dan muten.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ekdom en bij de flapdrollen van 16 uur
Vintage Veronica, ook via DAB+ te ontvangen...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, dat zoek ik op, hartelijk dank!quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vintage Veronica, ook via DAB+ te ontvangen...
Hier is het eigenlijk de hele dag zonnig geweest. We hebben wat haagjes verplaatst in de tuin om ruimte te maken voor nieuwe groene hagen. Gisteren was het echt heeeel slecht weer hier.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:08 schreef Melting het volgende:
Bij jullie ook zo'n wisselvallig weer geweest vandaag, Symph?
Bonsoirquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik kom net thuis. Zo eerst even eten en daarna tune ik in.
Helemaal goed, livelink. Doe rustig aan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik kom net thuis. Zo eerst even eten en daarna tune ik in.
Dat is beter dan hier. We hadden hier zon, met tussendoor een flink hevige regenbui.... enkele keren gehad vandaag.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk de hele dag zonnig geweest. We hebben wat haagjes verplaatst in de tuin om ruimte te maken voor nieuwe groene hagen. Gisteren was het echt heeeel slecht weer hier.
Wij en de haagjes waaiden wel bijna weg. De regen was er gisteravondquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is beter dan hier. We hadden hier zon, met tussendoor een flink hevige regenbui.... enkele keren gehad vandaag.
Hopen dat het vannacht weer regent dan, voor de haagjes.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij en de haagjes waaiden wel bijna weg. De regen was er gisteravond
Nee liever niet, de tuin is echt bizar nat.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Hopen dat het vannacht weer regent dan, voor de haagjes.
Dan moet ik je teleurstellen. Het blijft voorlopig niet droog.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee liever niet, de tuin is echt bizar nat.
Het moet echt even droog blijven
Welkom en goede avond, livelink.quote:
Ja, had niet zoveel honger ook. Borrel op mijn werk waar ik behoorlijk wat had gesnaaid/quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom en goede avond, livelink.
Dat eten heb je snel gedaan.
Ik krijg die melding bijna nooit meer.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Tegenwoordig loopt de melding vanuit de app dat de stream gestart is bijna een half uur achter…
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, had niet zoveel honger ook. Borrel op mijn werk waar ik behoorlijk wat had gesnaaid/
Van wie is die?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik hier de cover nou weer beter van vinden…
Ik zag dat MJ ook mocht en ik pas me makkelijk aan…quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:46 schreef livelink het volgende:
Wat ben je kort van stof vanavond, MadMaster.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat MJ ook mocht en ik pas me makkelijk aan…
Alleen MJ is MJquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat MJ ook mocht en ik pas me makkelijk aan…
Ja.... ik dacht dat hij een type fout maakte.... en De Beatles bedoelde.quote:
Nee, ik dacht eerst dat het David Bowie was…quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik dacht dat hij een type fout maakte.... en De Beatles bedoelde.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Un beso y una flor van die kerel die dood is
Ja, dat is het voordeel van die afkortingen. Dan heb je het sneller per ongeluk goed.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik dacht dat hij een type fout maakte.... en De Beatles bedoelde.
NBquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het voordeel van die afkortingen. Dan heb je het sneller per ongeluk goed.
Maar zelfs met afkorting kom ik hier nergens mee.
Zolang je maar weet dat hij niet meer leeft.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
De volgende keer weet ik weer niet hoe hij heet
Had ook Metallica - One kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
Toch maf dat je bij het geluid van helikopters al aan een lied denkt.
Begint dat ook met helikopters? Ik ken het nummer, maar dat doet bij mij geen belletje rinkelen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Had ook Metallica - One kunnen zijn.
Bij mij ook niet, maar ik heb ook helemaal niks met Metallica.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Begint dat ook met helikopters? Ik ken het nummer, maar dat doet bij mij geen belletje rinkelen.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Begint dat ook met helikopters? Ik ken het nummer, maar dat doet bij mij geen belletje rinkelen.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat is logischer.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kim Appleby of samen met haar zus…
quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kim Appleby of samen met haar zus…
Ja Symph.... kom eens van die bank af.quote:
Ja, snap ik wel. Ik moet bij het begin altijd aan Twin Peaks denken en ik heb die serie nooit gezienquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg hier altijd zo’n opgejaagd gevoel van, het lijkt altijd alsof het iets versneld is, komt door de drums denk ik
quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Ik moet bij het begin altijd aan Twin Peaks denken en ik heb die serie nooit gezien
Zou wel een leuke scoop zijn bij shownieuwsquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik dacht de stem van Angela Groothuizen te herkennen, maar daar zat ik dus fout.
Wel dezelfde producenten, de alom bekende Fluitsma en Van Tijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik dacht de stem van Angela Groothuizen te herkennen, maar daar zat ik dus fout.
Die........moeten.......op.........quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het vandaag chocolade rozijnendag is) chocolade rozijnen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Ja, dat vind ik ook altijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die........moeten.......op.........
![]()
De pinda variant is mijn favoriet en dan de pure chocolade.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het vandaag chocolade rozijnendag is) chocolade rozijnen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Goede herinneringen aan ponskaarten, hoewel die toen niet gilde.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik geef niets om zoet.![]()
Vintage Veronica is een verademing in vergelijking met de overige blaatzenders, maar helaas ook jaren 60 muziek. Zit je net lekker te luisteren, komt er zo'n gillende ponskaart langs.![]()
Goedemorgen.
Over ponskaarten gesproken, er staat ergens op de beeldbank A'dam een foto van een breed lachende man met volgens mij een draaiorgeltje op de achtergrond. Dat was een mooie om te schilderen. Niet opgeslagen en ze zijn met de servers bezig geweest. Nergens meer te vinden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan ponskaarten, hoewel die toen niet gilde.
De dames die ze verwerkte, konden er soms wel wat van…
En goedemorgen all!
Huh???quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik geef niets om zoet.![]()
Vintage Veronica is een verademing in vergelijking met de overige blaatzenders, maar helaas ook jaren 60 muziek. Zit je net lekker te luisteren, komt er zo'n gillende ponskaart langs.![]()
Goedemorgen.
Ik kan je naar een plek brengen waar dat soort mensen nu nog in het weekend met draaiorgels bezig zijn. Ben er een tijdje geleden toevallig geweest, omdat het een soort van museum is en ik benieuwd was wat er stond. En er stond heel veel, van kleine buikorgels tot gigantische dansorgels.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over ponskaarten gesproken, er staat ergens op de beeldbank A'dam een foto van een breed lachende man met volgens mij een draaiorgeltje op de achtergrond. Dat was een mooie om te schilderen. Niet opgeslagen en ze zijn met de servers bezig geweest. Nergens meer te vinden.
Wat cool. Veel plezierquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:20 schreef brother52 het volgende:
Op weg naar de cd-presentatie van mijn neefje!![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:20 schreef brother52 het volgende:
![]()
Wat leuk! Geniet er van.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:20 schreef brother52 het volgende:
![]()
Hoi Raf, hoe gaat het met je? Ben je nu thuis?quote:
Ja thuis, &*# Frankrijk .quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Raf, hoe gaat het met je? Ben je nu thuis?
Ja, hier gaat het wel. Niet de meest fantastische periode in mijn leven. Niet het meest geweldige jaar tot nog toe, maar het kan altijd erger. Wat bedoel je met Frankrijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja thuis, &*# Frankrijk .
Met mij gaat het wel redelijk. Zit op het moment in een gigantische split qua hoe nou verder.
Echt iets waar ik graag met just me over zou willen sparren
Kwam vanmiddag thuis en zag het paardje niet in de vensterbank staan (Efteling geintje van haar) en moest meteen weer aan haar denken.
Maar hoe is het daar?
Voetbalquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier gaat het wel. Niet de meest fantastische periode in mijn leven. Niet het meest geweldige jaar tot nog toe, maar het kan altijd erger. Wat bedoel je met Frankrijk?
Ja, zo gaat het meestal.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een beetje voors en tegens aan het afwegen en elke voor heeft een tegen en vice versa grrrr...
Jij ook goed.quote:
Goedemorgen dame.quote:
Verregend(e morgen)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De emorgen was blijkbaar weggewaaid
Je bent toch niet gaan wandelen met dat weer?quote:
Nee, klein stukje maar. Ik ben donderdagavond heel vreemd door mijn enkel gegaan. Min of meer vanuit het niets kon ik nauwelijks meer lopen. Gisteren de hele dag gestrompeld en vandaag gaat het wel weer, maar ik neem toch maar even niet teveel risico.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent toch niet gaan wandelen met dat weer?
Ik ken een toko bij jou om de hoek die ze vast nog wel heeft…quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:39 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een gesigneerde cd!![]()
![]()
Alleen geen apparaat meer om zo’n ding op af te spelen.
Het valt nog tegen hoe vaak die daar binnen komen. En zo heel vaak ben ik daar zelf ook niet meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken een toko bij jou om de hoek die ze vast nog wel heeft…
Ow…quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het valt nog tegen hoe vaak die daar binnen komen. En zo heel vaak ben ik daar zelf ook niet meer.
Ook niet in je pc?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:39 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een gesigneerde cd!![]()
![]()
Alleen geen apparaat meer om zo’n ding op af te spelen.
Ik was wel klaar met het aansturende deel van de organisatie en het leek mij het beste om dan maar op te stappen.quote:
oh ja, daar zit volgens mij nog eentje in. Misschien dat hem dan met een beetje redelijke kwaliteit kan rippen.quote:
Chips, had nog wat spullen voor 'jullie' staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was wel klaar met het aansturende deel van de organisatie en het leek mij het beste om dan maar op te stappen.
Klopt, als ik daar ben dan is het als klant of om oud collega’s van hun werk te houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chips, had nog wat spullen voor 'jullie' staan.
Kan ik natuurlijk altijd nog langsbrengen, maar dan ben jij daar dus niet meer bij betrokken…
We stemmen nog wel even af…quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, als ik daar ben dan is het als klant of om oud collega’s van hun werk te houden.
Ik had ook nog wat dingen voor jou opzij gezet. Die staan nu zo ver opzij dat ze bij me thuis staan.
Maar wel balen voor jequote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, als ik daar ben dan is het als klant of om oud collega’s van hun werk te houden.
Ik had ook nog wat dingen voor jou opzij gezet. Die staan nu zo ver opzij dat ze bij me thuis staan.
Het is een beetje dubbel… het werk op zich en de collega’s mis ik wel maar het ‘management’ ben ik helemaal klaar mee.quote:
Waardeloos is dat zeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel… het werk op zich en de collega’s mis ik wel maar het ‘management’ ben ik helemaal klaar mee.
Nog niks gepland, ben benieuwd naar je ideetjequote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:25 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagStaat er voor straks al een pre-Melting-show gepland?
Zo niet, dan heb ik nog een ideetje...
Dan ga ik dat tot uitvoering brengen. Het is de geheimzinnige uitzending waar ik het onlangs al over hadquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog niks gepland, ben benieuwd naar je ideetje
Super!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat tot uitvoering brengen. Het is de geheimzinnige uitzending waar ik het onlangs al over had
quote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: <<recent new music>
19:00 uur: DJ11 - ??? (showtitel wordt pas tijdens de uitzending bekend)
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Het klinkt niet als fonkelnieuw.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:00 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond en welkom
Een uurtje nieuwe muziek voordat de mysterieuze uitzending begint
Met als eerste, fonkelnieuw:Vitalic - Disco Boy, The Rising (From Disco Boy) (radio edit)
Oh, ik hoorde STevie Nicks er helemaal niet echt in.quote:
De gitarist van mijn band was er ook behoorlijk verbaasd / ontstemd overquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde STevie Nicks er helemaal niet echt in.
Klinkt goed. Ik heb nog niks gehoord, ook het Nederlandse nummer niet, maar hoorde al dat Zweden zou gaan winnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:18 schreef DJ11 het volgende:
Met dit nummer gaat Zwitserland naar het Songfestival dit jaar. Vorig jaar was Zwitserland mijn favoriet, dit jaar gooit het weer hoge ogen in Huize Elf:Remo Forrer - Watergun
Ja, dat is allemaal al in kannen en kruiken. Jammer wel. Al die bookmakers, streams, etc. nemen de spanning volledig weg.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb nog niks gehoord, ook het Nederlandse nummer niet, maar hoorde al dat Zweden zou gaan winnen.
Inderdaad zeer bekend.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een heel oud deuntje, maar in een nieuw jasje:Walle - You Are My Sunshine
Precies dezelfde sfeer als het Orangenlied.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:40 schreef DJ11 het volgende:
Nu we er toch zijn:KLAN - Wenn Ich Du Wär (album version)
Beetje elektronischer, maar ze passen prima bij elkaar. Ook in mijn jaarlijst tot dusver, waar ze gebroederlijk zeer hoog in staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies dezelfde sfeer als het Orangenlied.
Ben benieuwd. Ik moet zo wel eerst eten, dus waarschijnlijk mis ik het begin.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik was een beetje stil. Ik was nog van alles aan het typen voor de uitzending van zo meteen. Dat is klaar nu
Kan gebeuren. Wel van belang om de gedraaide titels terug te lezen....quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik moet zo wel eerst eten, dus waarschijnlijk mis ik het begin.
Zal ik zeker doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Wel van belang om de gedraaide titels terug te lezen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:51 schreef DJ11 het volgende:
Onlangs gooiden de Pet Shop Boys vanuit het niets een nieuw nummer op YouTube, in nogal ruwe demo-vorm. Inmiddels is dat nummer een beetje opgeknapt en komt het op een digitale EP die komende maand verschijnt. Het nummer gaat over Poetin:Pet Shop Boys - Living In The Past
De tekst biedt ook geen hoop voor de toekomst moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |