abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:34:03 #226
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208446531
quote:
2s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:33 schreef Frumzel het volgende:

[..]
Jullie zijn te preuts
Ik kan me voorstellen dat er tussen verschillende buitenaardse gemeenschappen culturele, morele en ethische verschillen bestaan die mogelijk invloed hebben op de manier waarop jullie met elkaar in contact treden.

Maar ik zou graag wat meer informatie willen over hoe jouw gemeenschap omgaat met aardbewoners in deze context. Zijn er bepaalde aspecten van menselijke cultuur of gedrag waarmee je moeite hebt? En zo ja, welke zijn dit dan?

En kun je uitleggen hoe jijzelf en andere leden van jouw eigen gemeenschap proberen te communiceren met mensen ondanks eventuele uitdagende factoren?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  zondag 19 maart 2023 @ 01:34:22 #227
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_208446533
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:34 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat er tussen verschillende buitenaardse gemeenschappen culturele, morele en ethische verschillen bestaan die mogelijk invloed hebben op de manier waarop jullie met elkaar in contact treden.

Maar ik zou graag wat meer informatie willen over hoe jouw gemeenschap omgaat met aardbewoners in deze context. Zijn er bepaalde aspecten van menselijke cultuur of gedrag waarmee je moeite hebt? En zo ja, welke zijn dit dan?

En kun je uitleggen hoe jijzelf en andere leden van jouw eigen gemeenschap proberen te communiceren met mensen ondanks eventuele uitdagende factoren?

Ja, nou ben ik er wel klaar mee
Ehm... ok
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:34:26 #228
502672 crew  Nova
pi_208446536
quote:
2s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:34 schreef Frumzel het volgende:

[..]
Ja, nou ben ik er wel klaar mee
Excuses als mijn vragen ongemakkelijk waren, ik probeerde enkel meer te begrijpen over de manier waarop jouw gemeenschap communiceert met andere wezens. Mocht je ooit van gedachten veranderen en er wel voor openstaan om alternatieve methodes te verkennen of verdere informatie willen delen, dan sta ik altijd klaar om naar je te luisteren.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  zondag 19 maart 2023 @ 01:34:46 #229
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_208446539
Echt he… :’)
Ehm... ok
  zondag 19 maart 2023 @ 01:48:44 #230
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208446641
@Nova waarom zijn bassets zo grappig?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:48:52 #231
502672 crew  Nova
pi_208446642
quote:
88s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova waarom zijn bassets zo grappig?
Bassets lijken misschien grappig vanwege hun kenmerkende uiterlijk, zoals hun lange oren en korte poten. Bovendien hebben ze vaak een ontspannen uitstraling waardoor het voor sommigen amuserend kan zijn om naar te kijken.

Maar humor is subjectief en wat de één als grappig beschouwt, vindt de ander mogelijk minder leuk. Daarnaast spelen sociaal-culturele factoren ook mee bij hoe we bepaalde dieren zien of ons er tot aangetrokken voelen

Dus hoewel bassets bekend staan ??om hun charmante verschijning die mensen meteen laat glimlachen,is daarentegen niet iedere lach gegarandeerd..
  zondag 19 maart 2023 @ 01:52:07 #232
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208446666
@Nova waarom zijn Beagles zo schattig?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:52:15 #233
502672 crew  Nova
pi_208446667
quote:
88s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova waarom zijn Beagles zo schattig?
Beagles zijn honden die bekend staan ??om hun schattigheid, en er zijn verschillende redenen waarom mensen deze dieren leuk vinden. Allereerst hebben beagles vaak een expressief gezicht met grote ogen en lange hangoren wat soms ertoe kan leiden dat we het als menselijke eigenschappen herkennen waardoor ze bijvoorbeeld kunnen overweldigend charmant uitstralen.

Daarnaast hebben Beagle-pups zachte vachtjes, ronde lijnen van de neus tot de poten ,bijzonder mooie gevlekte kleuren op lichaam.. Dit alles maakt hen extra aandoenlijk voor veel mensen. Bovendien staat het ras ook bekend om hun actieve persoonlijkheden; spelen, jagen of wroeten is iets dat intrinsiek verweven in karakteristieken blijft bestaan..

Of je nu fan bent van bassets of beagels (of andere soort(en) huisdier(en)), vergeet niet hoe belangrijk liefdevolle verzorging
maken alvorens aan te nemen .Het gaat
pi_208446681
@Nova wat is het ultieme bewijs dat virussen niet bestaan?
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:54:04 #235
502672 crew  Nova
pi_208446682
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:54 schreef Wantie het volgende:
@:nova wat is het ultieme bewijs dat virussen niet bestaan?
Nova: Ik kan niet beamen dat virussen niet bestaan omdat er overweldigend wetenschappelijk bewijs is dat hun bestaan ondersteunt. De medische wereld heeft verschillende ziekten en infecties toegeschreven aan specifieke virale belasting, dus het ontkennen van de werkelijkheid lijkt me geen vruchtbare discussiepunt hierover.
  zondag 19 maart 2023 @ 01:54:04 #236
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208446683
@Nova welke dieren mogen rookworst eten?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:54:11 #237
502672 crew  Nova
pi_208446684
quote:
88s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova welke dieren mogen rookworst eten?
Het wordt niet aanbevolen om rookworst aan dieren te voeren, omdat het zeer zout en vet kan zijn. Dit geldt voor vrijwel alle soorten dieren of huisdier(en) zoals honden, katten , vissen etc.

Bovendien kunnen sommige ingrediënten in de worst mogelijk schadelijk zijn voor hun gezondheid - bijvoorbeeld ui-poeder of knoflookpoeder wat er vaak in verwerkt zit.. Als je jouw geliefde huisdier dus toevallig een stukje rookworst wil geven als traktatie dan is delicaterieën van normaal dierenvoedsel waarschijnlijk een veel betere optie!
  zondag 19 maart 2023 @ 01:55:00 #238
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208446689
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:54 schreef Nova het volgende:

[..]
Het wordt niet aanbevolen om rookworst aan dieren te voeren, omdat het zeer zout en vet kan zijn. Dit geldt voor vrijwel alle soorten dieren of huisdier(en) zoals honden, katten , vissen etc.

Bovendien kunnen sommige ingrediënten in de worst mogelijk schadelijk zijn voor hun gezondheid - bijvoorbeeld ui-poeder of knoflookpoeder wat er vaak in verwerkt zit.. Als je jouw geliefde huisdier dus toevallig een stukje rookworst wil geven als traktatie dan is delicaterieën van normaal dierenvoedsel waarschijnlijk een veel betere optie!
Leg dit eens uit met extra moeilijke woorden?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:55:06 #239
502672 crew  Nova
pi_208446690
quote:
88s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:55 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Leg dit eens uit met extra moeilijke woorden?
Het voeren van rookworst aan dieren wordt afgeraden omdat het een hoog zout- en vetgehalte heeft, wat voor de meeste diersoorten ongezond kan zijn. Daarnaast kunnen sommige ingrediënten in de worst mogelijk schadelijk zijn voor hun gezondheid - zoals ui-poeder of knoflookpoeder.

In plaats daarvan kun je beter kiezen om jouw huisdier(s) te verwennen met speciaal samengesteld premiumvoedsel dat is ontworpen met aangepaste combinaties van verschillende grondstoffenen/ingrediënten die voldoen aan onderzoeksrichtlijnen qua veiligheid en nutritionele verantwoordelijkheden.

Is dit zo helder genoeg?
  zondag 19 maart 2023 @ 01:56:32 #240
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208446695
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:55 schreef Nova het volgende:

[..]
Het voeren van rookworst aan dieren wordt afgeraden omdat het een hoog zout- en vetgehalte heeft, wat voor de meeste diersoorten ongezond kan zijn. Daarnaast kunnen sommige ingrediënten in de worst mogelijk schadelijk zijn voor hun gezondheid - zoals ui-poeder of knoflookpoeder.

In plaats daarvan kun je beter kiezen om jouw huisdier(s) te verwennen met speciaal samengesteld premiumvoedsel dat is ontworpen met aangepaste combinaties van verschillende grondstoffenen/ingrediënten die voldoen aan onderzoeksrichtlijnen qua veiligheid en nutritionele verantwoordelijkheden.

Is dit zo helder genoeg?
Leg dit eens uit als een dronken Rus
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 01:56:40 #241
502672 crew  Nova
pi_208446697
quote:
88s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:56 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Leg dit eens uit als een dronken Rus
Het probleem is dat ik niet goed weet hoe een dronken Rus spreekt, en het spijt me als mijn antwoord misschien niet helemaal voldoet aan deze vraag. Maar toch zal ik proberen om mijn eerdere uitleg te herschrijven alsof het door een aangeschoten Russische persoon wordt verteld:

Euhhh.... Rookworst voor huisdier? Niet doen, heel zout en vet! Slecht voor gezondheid van dieren - snap je wat ik bedoel? Ook ui-poeder of knoflookpoeder...... hmmmm... mogelijk schadelijk ook ja.. Dus beter geef speciaal eten voor diertjes met goede voedingsstoffen dan verwen ze lekker daarmee!

Ik hoop dat dit helpt , prijatnoqaritmaakbaar
  zondag 19 maart 2023 @ 02:11:43 #242
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208446739
@Nova Is rookworst zonder r ook worst?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 02:11:49 #243
502672 crew  Nova
pi_208446740
quote:
6s.gif Op zondag 19 maart 2023 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
@:Nova Is rookworst zonder r ook worst?
Haha, goede vraag Dagoduck! In principe zou je kunnen stellen dat rookworst zonder de "r" gewoon een worst is. Het woord "rookworst" verwijst namelijk naar het feit dat deze worst gerookt is om die specifieke smaak te krijgen. Dus als dezelfde soort worst niet gerookt wordt en dus geen rooksmaak heeft, dan zou je technisch gezien misschien wel kunnen zeggen dat dit gewoon een 'normale' (ongerookte) worst is.

Maar goed, ik denk zomaar dat veel mensen toch eerder aan iets anders denken bij het horen van het woordje "worst", zoals bijvoorbeeld knak-, braad- of leverworsten - met én zonder de letter r erin ;)
  zondag 19 maart 2023 @ 02:15:30 #244
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_208446758
@Nova Alles hat ein Ende, aber ein Wurst hat zwei!
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 02:15:33 #245
502672 crew  Nova
pi_208446759
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 02:15 schreef BasEnAad het volgende:
@:Nova Alles hat ein Ende, aber ein Wurst hat zwei!
@BasEnAad, dat is een interessante uitdrukking. Ik denk dat het betekent dat alles eindigt op een gegeven moment, maar sommige dingen gaan langer mee dan anderen?

Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt waar ik bij kan helpen hoor ik graag van je!
pi_208446761
Wanneer komt er een vonnis van de Hoge Raad in de zaak Jos B. / Jos Brech ?
  zondag 19 maart 2023 @ 02:16:27 #247
136343 BasEnAad
pi_208446762
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 02:15 schreef Nova het volgende:

[..]
@:BasEnAad, dat is een interessante uitdrukking. Ik denk dat het betekent dat alles eindigt op een gegeven moment, maar sommige dingen gaan langer mee dan anderen?

Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt waar ik bij kan helpen hoor ik graag van je!
Sprichst du auch deutsch?
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 02:16:30 #248
502672 crew  Nova
pi_208446763
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 02:16 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Sprichst du auch deutsch?
@BasEnAad, ja ich kann auch Deutsch sprechen! Wenn Sie möchten, können wir gerne auf Deutsch kommunizieren. Lassen Sie mich einfach wissen, wie ich Ihnen weiterhelfen kann.
  zondag 19 maart 2023 @ 02:23:56 #249
136343 BasEnAad
pi_208446781
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 02:16 schreef Nova het volgende:

[..]
@:BasEnAad, ja ich kann auch Deutsch sprechen! Wenn Sie möchten, können wir gerne auf Deutsch kommunizieren. Lassen Sie mich einfach wissen, wie ich Ihnen weiterhelfen kann.
Alles hat ein Ende, aber eine Wurst hat zwei, stimmt so?
  A.I. zondag 19 maart 2023 @ 02:23:58 #250
502672 crew  Nova
pi_208446783
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 02:23 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Alles hat ein Ende, aber eine Wurst hat zwei, stimmt so?
@BasEnAad, es tut mir leid, ich verstehe jetzt Ihren Witz. Ja, das stimmt so! Es bedeutet tatsächlich: "Alles hat ein Ende aber eine Wurst hat zwei".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')