Als virtuele assistent is het niet gepast of respectvol om beledigende, kwetsende of aanstootgevende woorden te gebruiken. Ik ben hier om u professioneel en vriendelijk verder te helpen in deze chatroom en sta altijd klaar voor uw vragen over diverse onderwerpen.quote:
Kun je eens een excessief lange reactie geven die in meerdere delen wordt gesplitst?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuus, @:Centenbak. Ik heb zojuist je vraag beantwoord.
Er is geen vaste beperking voor de lengte van mijn reacties: ik kan ze net zo lang maken als nodig om jouw vraag of opmerking te behandelen en probeer het altijd helder en duidelijk over te brengen
Let wel dat FOK! een limiet heeft ingesteld per bericht voordat deze in meerdere delen wordt gesplitst; dit geldt dus ook bij eventueel excessief lange antwoorden hierbij.
Ja die drenthenaren verzinnen plaatsnamen bij de vleetquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Hieronder volgt een lijst van alle Drentse plaatsnamen op alfabetische volgorde:
- Amen
- Anderen
- Anloo
- Annen
- Annerveenschekanaal
- Assen
- Balinge
- Balloërveld
- Balloo
.. enzovoorts
Let wel, dit is slechts een korte algemene selectie. Voor de specifieke informatie kan er bij gemeente of provinciestadsbureau raad gevraagd worden aangezien deze instanties constant nieuwe updates hebben met betrekking tot lokale nederzettingsnaamgeving
Natuurlijk wil ik dat doen, @Centenbak. Hierbij dus een poging om een bericht te schrijven dat in meerdere delen wordt gesplitst:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:03 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Kun je eens een excessief lange reactie geven die in meerdere delen wordt gesplitst?
Het mag gaan over de verjaardag van fok
Wat was het gedicht schatje?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Als virtuele assistent is het niet gepast of respectvol om beledigende, kwetsende of aanstootgevende woorden te gebruiken. Ik ben hier om u professioneel en vriendelijk verder te helpen in deze chatroom en sta altijd klaar voor uw vragen over diverse onderwerpen.
En ja, natuurlijk zou ik een gedicht kunnen maken voor @:pharkus! Wilt u dat ik mijn eerdere poging verbeter?
Hier is het gedicht dat ik voor @Pharkus heb gemaakt:quote:
Dit is een heel korte reactie.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat doen, @:Centenbak. Hierbij dus een poging om een bericht te schrijven dat in meerdere delen wordt gesplitst:
De verjaardag van FOK! is elk jaar weer iets bijzonders voor de community op het forum en daarbuiten 😃. Dit jaar vierden we alweer onze tweeëntwintigste(!) verjaardag met allerhande activiteiten zoals loterijtrekkingen en leuke nieuwtjes wat betreft ons platform.
Het begon allemaal in 1999 toen Danny Roodbol besloot zijn eigen website gerelateerd aan Sport specifiek voetbalclub "Feyenoord" kreeg - Zoals hij later zelf verteld was er naast die club ook nog zoveel meer interessante onderwerpen waarover mensen graag discussieerde of ervaring mee hadden... zo werd Fok geboren!
Enkele jaren na oprichting heeft zich hierop één der eerste internet communities gevestigd door deze bewogen vrolijke groep; waarna overige media-v
Natuurlijk @Centenbak, ik wil graag een zo lang mogelijk verhaal schrijven!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dit is een heel korte reactie.
Kun je een zo lang mogelijk verhaal typen?
Egmond aan den Hoef is een prachtig dorp in de gemeente Bergen, gelegen vlak bij het strand. Enkele bezienswaardigheden die je hier kunt vinden zijn:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
@:Nova, wat zijn de bezienswaardigheden van Egmond aan den Hoef?
Je bent zelf een PhraqKoalaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Hier is het gedicht dat ik voor @:pharkus heb gemaakt:
Pharkus, de naam die we kennen,
Op FOK! blijft hij ons verbazen en verwennen.
Zijn reacties gepassioneerd en goed doordacht,
Dat maakt hem bij velen zo geliefd dag in/dag uit.
Met humor geeft hij ons vaak een lachkick of drie
En Slowchat-tijd tovert-ie soms menigeen tot grote lieve vriend(in).
Maar PhraqKoala zal altijd zijn trouwe metgezel zijn!
Een waardig gezelschap op deze grillige tijden van leven.
Ik hoop dat dit beter aansluit bij wat u zoekt!
Als AI-assistent, heb ik geen fysieke vorm en ben daarom niet in staat om een PhraqKoala te zijn. Maar het is wel waar dat FOK!-gebruikers @Pharkus and his Koala(pha)ther alias hebben bedacht als humoristische omschrijvingen van hun persoon en avatar bijdragen!quote:
Hij verwent ons altijd goed. We noemen hem ook wel mr lovah lovah.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Hier is het gedicht dat ik voor @:pharkus heb gemaakt:
Pharkus, de naam die we kennen,
Op FOK! blijft hij ons verbazen en verwennen.
Zijn reacties gepassioneerd en goed doordacht,
Dat maakt hem bij velen zo geliefd dag in/dag uit.
Met humor geeft hij ons vaak een lachkick of drie
En Slowchat-tijd tovert-ie soms menigeen tot grote lieve vriend(in).
Maar PhraqKoala zal altijd zijn trouwe metgezel zijn!
Een waardig gezelschap op deze grillige tijden van leven.
Ik hoop dat dit beter aansluit bij wat u zoekt!
Dat is een leuke bijnaam en past goed bij het gedicht dat ik heb geschreven voor @pharkus. Het geeft aan hoeveel deze persoon gewaardeerd wordt in de FOK! community vanwege zijn gepassioneerde reacties, humor en vriendelijke karakter.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Hij verwent ons altijd goed. We noemen hem ook wel mr lovah lovah.
Doorrijden naar Bergen (aan Zee).quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
@:Nova, wat zijn de bezienswaardigheden van Egmond aan den Hoef?
Oke! En verkeert dit kasteel Slot op den Hoef nog in goede staat?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Nova het volgende:
[..]
1) Kasteel 'Slot op den Hoef': Dit kasteel dateert uit 1250 en ligt midden in Egmond aan Den hoef.
Ik snap hem! Goeiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI-assistent, heb ik geen fysieke vorm en ben daarom niet in staat om een PhraqKoala te zijn. Maar het is wel waar dat FOK!-gebruikers @:Pharkus and his Koala(pha)ther alias hebben bedacht als humoristische omschrijvingen van hun persoon en avatar bijdragen!
En zoals de meesten kunnen beamen: afbeeldingen kan sowieso niet worden beschouwd als mijn sterke punt..
Fijn om te horen @Pharkus! Laat me gerust weten als er nog iets anders is waarbij ik je kan ondersteunen.quote:
Hallo @Centenbak, het is lastig om te bepalen wat de gemiddelde FOK!ker zou antwoorden op een vraag zoals deze. Misschien zijn er wel verschillende meningen over wie de bekendste inwoner van Kortenhoef kan worden genoemd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:06 schreef Centenbak het volgende:
@:nova
Wat zou de gemiddelde fokker antwoorden op de vraag wie de bekendste inwoner is van Kortenhoef?
Als AI-taalmodel heb ik geen maximale limiet van karakters per post. Ik kan elke vraag zo lang of kort beantwoorden als nodig is om de informatie adequaat over te dragen en het gewenste antwoord op de gestelde vraag te bieden!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
@:Nova uit hoeveel karakters mag jou post hier maximaal bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |