Ze zijn gegaan voor ¤25,675 per stuk. Een beetje een random koers lijkt het wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik DRIP een deel van mijn dividend van Shell, gister om 22.00 was de deadline om dat aan te geven. Heeft iemand een idee tegen welke beurskoers dat dan gebeurt? Mijn broker is Saxo.
Ik verwacht dat ze de openingskoers van de betaaldatum (27 maart) pakken?. Maar dat is een aanname
Ssssst, beurs is nog niet dicht.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:46 schreef nostra het volgende:
Wat betekenen al die groene cijfers op mijn scherm?
Daar was die op gemaakt hè.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gigafactory Berlijn zou volgens de laatste informatie rond de 5.000 Model Y's per week produceren nu.
Da's heel netjes als je bedenkt dat dat in juni 2022 nog rond de 1.000 stuks lag.
Uiteraard, maar evengoed duurt het opschalen van productie wel even.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Chinezen staan niet stil.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:26 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Ik vind Ron Stoop totaal niet relevant verder, maar prima, deelt wel nieuwe ontwikkelingen.
Moest aan je denken Verse Prins.![]()
Ik ben het met je eens - long term -quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die Chinezen staan niet stil.
Daarom maak ik me ook niet zo heel druk om de "Li en Co voorraad" discussies.
Zou je in de 70's op Twitter gezeten hebben dan zou er gezegd zijn "er is niet genoeg Pb op de wereld om alle auto's elektrisch te maken".
In de 80's zou het "er is niet genoeg Cd op de wereld om alle auto's elektrisch te maken" zijn.
In de 90's zou het "er is niet genoeg La, Ce, Pr en Nd. op de wereld om alle auto's elektrisch te maken" zijn.
Hoe dan ook, aan Na hebben we iig sowieso geen tekortquote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens - long term -
Maar we gooien het wel heel radicaal om de komende 30 jaar.
Als merken als Tesla, Nissan en Renault niet grootschalig EV's waren gaan produceren dan was er nog geen alternatief geweest.quote:Het is niet dat de vrije markt ons geleidelijk naar progressie stuurt, dit is overheid interventie met een grote hamer.
Nee, sowieso niet omdat het een Chinees bedrijf is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:49 schreef nostra het volgende:
Zit je ook in BYD, @:TheFreshPrince? En waarom wel/niet?
Stroomnet wordt bottleneck.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
En ook daar wil ik nog wel een kratje Hertog-Jan op inzetten
Ja.quote:
Truequote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Auto's rijden 13.000km per jaar gemiddeld, dat is 6 tot 7kWh stroom per dag per auto, gemiddeld.
Je moet het slim inrichten, dan kan het.
Een auto die 40km gereden heeft, hoeft geen 11kW laadstroom te hebben, die kan met 1kW prima volladen in een korte nacht.
Een auto die 400km gereden heeft, heeft ~10kW laadstroom nodig in een nacht.
Gelukkig is hij niet gezien met een frietje mayo.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:52 schreef JimmyJames het volgende:
BABA +6% omdat Jack Ma is gezien genietend van een patatje mayo... Blijft raar dat investeren in China tech.
Ik zit al in Randstad. Prima dividend aandeelquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Morgen ex-dividend Randstad @ 2.85, gaat iemand hiervoor nog in Randstad instappen? Ik weet dat het dividend uit de koers komt.
Ik volg OCI alweer een tijdje (voor dividend), twijfelde vrijdag en gisteren om in te stappen, laat maar weer zitten nu
Ik zit in beiden al een tijdje, Randstad ietwat in de min, OCI fors in de min.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Morgen ex-dividend Randstad @ 2.85, gaat iemand hiervoor nog in Randstad instappen? Ik weet dat het dividend uit de koers komt.
Ik volg OCI alweer een tijdje (voor dividend), twijfelde vrijdag en gisteren om in te stappen, laat maar weer zitten nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |