Dat is alleen allemaal geen nieuws, dus dat zal niet veel opleveren.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Druk weekend voor Ralph Hamers, en in feite koopt UBS nu CS voor een prikkie, en met een boel vangnet van de overheid. Maar CS kwam in problemen door schandalen en vertrouwens-issues. Vraag me af of de issues die Ralph in NL had, persoonlijk en met ING (witwassen) niet opgelepeld gaat worden door Zwitserse media, en of dat nog effect gaat hebben op UBS. ING settlede voor 775 miljoen, en het onderzoek naar Hamers zelf heeft volgens mij ook te weinig opgeleverd voor vervolging, maar je hebt geen veroordeling nodig voor een schandaal, en op dit moment liggen schandalen bij Zwitserse banken nogal gevoelig.
Het onderwerp Tellurian heeft een ietwat beladen geschiedenis in dit forum. Dit is niet terug te lezen want het forum is later verplaatst en daarbij zijn de archieven verdwenen. Samengevat, was er 1 deelnemer (ik meen met de naam @tuinkabouter5000) die redelijk wat verstand van Tellurian leek te hebben, die long was en de case voor investeren verdedigde. (Ik gebruik het woord 'leek' omdat ik zelf niet kan kontroleren of zijn kennis correct en relevant was, dus niet uit disrespect voor zijn inzichten.) Toen jij je eerste postings deed, dacht ik dat je Tuinkabouter5000 was, maar dit heb je inmiddels ontkend.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:17 schreef Dusthor92 het volgende:
God man, en ik dacht 2 dagen geleden dat het wel een leuk toeval was dat hier ook over Tellurian werd gesproken.
Had ik mn mond maar gehouden.
Bedankt voor de contextquote:Op maandag 20 maart 2023 05:45 schreef jaco het volgende:
[..]
Het onderwerp Tellurian […] genoemde discord.
Met oa ING en Alfen doe ik nog een stuk slechter dan de index vanochtendquote:Op maandag 20 maart 2023 09:13 schreef Black-Death het volgende:
Had wel een groene opening verwacht maar helaas
Ik ook maar heb nu maar mijn positie Rabobank verdubbeld.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:13 schreef Black-Death het volgende:
Had wel een groene opening verwacht maar helaas
Certificaten?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ook maar heb nu maar mijn positie Rabobank verdubbeld.
Ja voor 89% is het een mooi rendement. Overigens noteert DeGiro ze wel echt onduidelijk in het overzicht.quote:
Ja idd bij DEGIRO vind ik het ook heel vaag uitzienquote:Op maandag 20 maart 2023 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja voor 89% is het een mooi rendement. Overigens noteert DeGiro ze wel echt onduidelijk in het overzicht.
DeGiro pakt de percentages als euro's en vervolgens pakt hij gigantische hoeveelheden. Zou er nu 1100 moeten hebben.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja idd bij DEGIRO vind ik het ook heel vaag uitzien
Maar heb al vrij groot deel van mijn portfolio in certificaten dus ik ga ze niet uitbreiden.
Mijn GAK is 94 dus dat valt reuze meequote:Op maandag 20 maart 2023 10:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
DeGiro pakt de percentages als euro's en vervolgens pakt hij gigantische hoeveelheden. Zou er nu 1100 moeten hebben.
Voor hoeveel heb jij ze trouwens gekocht want je zal een behoorlijke hit te pakken hebben nu.
Hij pakt gewoon net als elke obligatie de nominale waarde; je hebt dus geen stuks of iets.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
DeGiro pakt de percentages als euro's en vervolgens pakt hij gigantische hoeveelheden. Zou er nu 1100 moeten hebben.
Nee hij doet echt dit:quote:Op maandag 20 maart 2023 10:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij pakt gewoon net als elke obligatie de nominale waarde; je hebt dus geen stuks of iets.
Ja, je hebt dus 84 certs met een nominale waarde van 2.100.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee hij doet echt dit:
EAM ¤92,29 x 2.100. Daar klopt geen reet van de Nominale waarde is iets van ¤22,50 nu tegen x obligaties.
Ah zo.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, je hebt dus 84 certs met een nominale waarde van 2.100.
Ja daarom twijfel ik of ik niet nog meer moet bijkopen nu.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:19 schreef Faraday01 het volgende:
De spread is op dit moment meer dan een vol procent op de nominale waarde van die certificaten. Dat heb ik sinds het begin van de Coronacrisis niet gezien.
Mijn portefeuille nog nipt rood, maar trekt aardig bijquote:
Dan zou ik het persoonlijk op een deposito zetten, maar ik ben ook niet heel avontuurlijk ingesteldquote:Op maandag 20 maart 2023 10:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja daarom twijfel ik of ik niet nog meer moet bijkopen nu.
Punt is dat ik volgend jaar geld voor een verbouwing nodig heb.
Dan zou ik het mooi op een spaarrekening zetten.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja daarom twijfel ik of ik niet nog meer moet bijkopen nu.
Punt is dat ik volgend jaar geld voor een verbouwing nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |