abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208460659
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 23:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Druk weekend voor Ralph Hamers, en in feite koopt UBS nu CS voor een prikkie, en met een boel vangnet van de overheid. Maar CS kwam in problemen door schandalen en vertrouwens-issues. Vraag me af of de issues die Ralph in NL had, persoonlijk en met ING (witwassen) niet opgelepeld gaat worden door Zwitserse media, en of dat nog effect gaat hebben op UBS. ING settlede voor 775 miljoen, en het onderzoek naar Hamers zelf heeft volgens mij ook te weinig opgeleverd voor vervolging, maar je hebt geen veroordeling nodig voor een schandaal, en op dit moment liggen schandalen bij Zwitserse banken nogal gevoelig.
Dat is alleen allemaal geen nieuws, dus dat zal niet veel opleveren.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_208461341
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 14:17 schreef Dusthor92 het volgende:
God man, en ik dacht 2 dagen geleden dat het wel een leuk toeval was dat hier ook over Tellurian werd gesproken.

Had ik mn mond maar gehouden. :(
Het onderwerp Tellurian heeft een ietwat beladen geschiedenis in dit forum. Dit is niet terug te lezen want het forum is later verplaatst en daarbij zijn de archieven verdwenen. Samengevat, was er 1 deelnemer (ik meen met de naam @tuinkabouter5000) die redelijk wat verstand van Tellurian leek te hebben, die long was en de case voor investeren verdedigde. (Ik gebruik het woord 'leek' omdat ik zelf niet kan kontroleren of zijn kennis correct en relevant was, dus niet uit disrespect voor zijn inzichten.) Toen jij je eerste postings deed, dacht ik dat je Tuinkabouter5000 was, maar dit heb je inmiddels ontkend.

Er ontstond een groepje forum deelnemers die Tuinkabouter5000 volgden in TELL. Dit groepje volgers gaf weinig blijk van enige kennis van zaken. Dat is verder prima, maar weer een klein subgroepje hiervan gedroeg zich irritant. Er werden postings gedaan als: wie is er eigenlijk nog niet geinvesteerd? Postings met dansende emoticons. Regelmatig werd louter de tekst $TELL gepost en mocht de lezer zelf uitzoeken wat er aan de hand was. Niets tegen de regels van het forum, maar wel storend imho.

Anyway, dat is een beetje de achtergrond. Het onderwerp TELL ligt gevoelig. Je zou er een aparte subject voor kunnen aanmaken of het domweg niet aansnijden. Er zijn vziw diverse internet fora waar TELL besproken wordt, zoals de genoemde discord.
pi_208461364
Even kijken wat UBS doet vandaag en afhankelijk daarvan misschien wat oppakken. Gouden deal voor ze.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_208461420
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 05:45 schreef jaco het volgende:

[..]
Het onderwerp Tellurian […] genoemde discord.
Bedankt voor de context ^O^
  maandag 20 maart 2023 @ 07:04:35 #55
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208461459
Ik heb mijn TELL onlangs verkocht voor $2. Misschien is het een mooi moment om ze weer te kopen als ze op $1 staan.

Waarom? Geen idee. :P
pi_208462318
Had wel een groene opening verwacht maar helaas :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_208462351
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:13 schreef Black-Death het volgende:
Met oa ING en Alfen doe ik nog een stuk slechter dan de index vanochtend
pi_208462668
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:13 schreef Black-Death het volgende:
Ik ook maar heb nu maar mijn positie Rabobank verdubbeld.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_208462715
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik ook maar heb nu maar mijn positie Rabobank verdubbeld.
Certificaten?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_208462743
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:54 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Certificaten?
Ja voor 89% is het een mooi rendement. Overigens noteert DeGiro ze wel echt onduidelijk in het overzicht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_208462783
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja voor 89% is het een mooi rendement. Overigens noteert DeGiro ze wel echt onduidelijk in het overzicht.
Ja idd bij DEGIRO vind ik het ook heel vaag uitzien
Maar heb al vrij groot deel van mijn portfolio in certificaten dus ik ga ze niet uitbreiden.
pi_208462795
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:01 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja idd bij DEGIRO vind ik het ook heel vaag uitzien
Maar heb al vrij groot deel van mijn portfolio in certificaten dus ik ga ze niet uitbreiden.
DeGiro pakt de percentages als euro's en vervolgens pakt hij gigantische hoeveelheden. Zou er nu 1100 moeten hebben.

Voor hoeveel heb jij ze trouwens gekocht want je zal een behoorlijke hit te pakken hebben nu.
pi_208462811
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
DeGiro pakt de percentages als euro's en vervolgens pakt hij gigantische hoeveelheden. Zou er nu 1100 moeten hebben.

Voor hoeveel heb jij ze trouwens gekocht want je zal een behoorlijke hit te pakken hebben nu.
Mijn GAK is 94 dus dat valt reuze mee ;)
Hier staat dat ik er 10.025 heb :')
pi_208462822
Houdt er wel rekening mee dat de rabobank tot een bepaald bedrag per kalenderdag mag handelen in de certificaten ter bevordering van de verhandelbaarheid en prijsstabiliteit. En ik zie flinke bewegingen vanochtend. De spread is ook enorm ten opzichte van de normale handel in dit product.
pi_208462853
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Hij pakt gewoon net als elke obligatie de nominale waarde; je hebt dus geen stuks of iets.
pi_208462882
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:09 schreef nostra het volgende:

[..]
Hij pakt gewoon net als elke obligatie de nominale waarde; je hebt dus geen stuks of iets.
Nee hij doet echt dit:
EAM ¤92,29 x 2.100. Daar klopt geen reet van de Nominale waarde is iets van ¤22,50 nu tegen x obligaties.
pi_208462901
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee hij doet echt dit:
EAM ¤92,29 x 2.100. Daar klopt geen reet van de Nominale waarde is iets van ¤22,50 nu tegen x obligaties.
Ja, je hebt dus 84 certs met een nominale waarde van 2.100.
pi_208462917
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:14 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, je hebt dus 84 certs met een nominale waarde van 2.100.
Ah zo.
pi_208462953
De spread is op dit moment meer dan een vol procent op de nominale waarde van die certificaten. Dat heb ik sinds het begin van de Coronacrisis niet gezien.
pi_208462993
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:19 schreef Faraday01 het volgende:
De spread is op dit moment meer dan een vol procent op de nominale waarde van die certificaten. Dat heb ik sinds het begin van de Coronacrisis niet gezien.
Ja daarom twijfel ik of ik niet nog meer moet bijkopen nu.
Punt is dat ik volgend jaar geld voor een verbouwing nodig heb.
pi_208463008
10 putjes UBS @ 12CHF JUN23 geschreven. Dingen vliegen alle kanten op, maar oké.
pi_208463099
Beurzen flink in het groen
Cindy De Vuyst
pi_208463147
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:37 schreef einzeinz het volgende:
Beurzen flink in het groen
Mijn portefeuille nog nipt rood, maar trekt aardig bij
pi_208463337
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dan zou ik het persoonlijk op een deposito zetten, maar ik ben ook niet heel avontuurlijk ingesteld
pi_208463383
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dan zou ik het mooi op een spaarrekening zetten.

Achteraf kan je daar spijt van hebben als het stijgt maar een koers kan ook halveren.

Ik heb hier ook alleen maar geld belegd dat ik niet direct nodig heb.
De rest staat op een spaarrekening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')