Dank je wel, ik ga het lezen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef blomke het volgende:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18671157/
[..]
Dus niet: gaat om een lineair effect. Zolang de inademing van vezels geringe hoeveelheden betreft, is het verwaarloosbaar. Al die onderzoekers gaat om mijn werkers die het erts omhoog haalden en werkers in de asbestindustrie.
Had al zo een vermoeden. Het koste ook nog 10 jaar na de vermoedens om het wat harder te maken. Kost dus ook gewoonweg veel tijd. Zelfs bij mensen die ermee te maken hadden in hoge dosis.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef blomke het volgende:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18671157/
[..]
Dus niet: gaat om een lineair effect. Zolang de inademing van vezels geringe hoeveelheden betreft, is het verwaarloosbaar. Al die onderzoekers gaat om mijn werkers die het erts omhoog haalden en werkers in de asbestindustrie.
Bedankt voor je woorden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien of van stuk brengen door een mening van een ander.
Ik heb ook de nodige discussies gevoerd en daar krijg je soms wat tegengas (of LNG) bij.
Een zalm zwemt ook tegen de stroming in, wees de zalm.
Verder kan het "met gestrekt been er in" van sommige users ook wel wat minder, geef elkaar een beetje ruimte.
Tuurlijk wordt daar rekening mee gehouden, maar ook misbruik van gemaakt. Ik snapte de prijsstelling van SBM puts bijvoorbeeld totaal niet (met dat relatief hoge dividend in april), maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:17 schreef blomke het volgende:
Eeeehh...zouden optiehandelaren daar geen rekening mee houden? Net zoals met de afloop: derde vrijdag v/d maand kan flink verschillen.
Er zijn modellen die de premie berekenen, afh. van de volatiliteit, looptijd, strike, etc. etc.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt daar rekening mee gehouden, maar ook misbruik van gemaakt. Ik snapte de prijsstelling van SBM puts bijvoorbeeld totaal niet (met dat relatief hoge dividend in april), maar dat kan ook aan mij liggen.
Natuurlijk zijn daar modellen voor, maar hoe exact alle Griekse letters daarbij in elkaar grijpen (en ik dus wel of niet een juiste premie betaal of ontvang) is mij wat boven het hoofd gegrepen. Ik houd het bij het schrijven van puts op aandelen die ik best geleverd wil hebben en liefst relatief volatiel zijn (Signify, Aalberts, Twentsche Kabel - SBM dus) en op relatieve zekerheidjes als RELX, UN, RD, waar je bij eventuele assignment weer rustig calls op kan schrijven.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Er zijn modellen die de premie berekenen, afh. van de volatiliteit, looptijd, strike, etc. etc.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn daar modellen voor, maar hoe exact alle Griekse letters daarbij in elkaar grijpen (en ik dus wel of niet een juiste premie betaal of ontvang) is mij wat boven het hoofd gegrepen. Ik houd het bij het schrijven van puts op aandelen die ik best geleverd wil hebben en liefst relatief volatiel zijn (Signify, Aalberts, Twentsche Kabel - SBM dus) en op relatieve zekerheidjes als RELX, UN, RD, waar je bij eventuele assignment weer rustig calls op kan schrijven.
2 dagen, maandag ook geen handelquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:11 schreef MisChrartin het volgende:
Gister nog maar een plukje calls Shell geschreven. Toch weer een gratis dag extra dat de premie eruit loopt met een dichte beurs.
Nooit doorgrond, doch minor Finance gedaan. Ochja.quote:
Nooit van gehoord, maar wel interessant. Nu te laat btw.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:56 schreef stinkie het volgende:
Iemand hier op het virnetx dividend gegokt?
Ik heb wel wat gekocht als gokje, maar vond de koersstijgingen wel apart. Nu dus op hete kolen zitten tot ik er vanaf kan :’)quote:Op zondag 9 april 2023 09:39 schreef blomke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar wel interessant. Nu te laat btw.
Heerlijk genoten van mijn vrije dag hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:44 schreef nostra het volgende:
Leven we nog in 1998 of wat? Goede Vrijdag, doe normaal.
God jonge doe eens niet zo zielig. ik heb al eerder aangegeven dat ik nogal cynisch ben als het Tell betreft.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:22 schreef Dusthor92 het volgende:
Laat maar.
@:thefreshprince als je oprechte interesse hebt kun je me een PM sturen, dan leg ik het graag uit.
Politiek risico begint wel een factor te worden voor investeren in Tesla, in mijn ogen. Andere mensen komen wellicht tot een andere conclusie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Interessant overzicht van de prestaties van diverse automerken:
Verder: verkoopcijfers Tesla in China zijn ook binnen
[ afbeelding ]
Ben ik me je eens.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Politiek risico begint wel een factor te worden voor investeren in Tesla, in mijn ogen. Andere mensen komen wellicht tot een andere conclusie.
Wind je anders nog ff op om mijn post van 4 dagen geleden manquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:22 schreef dop het volgende:
[..]
God jonge doe eens niet zo zielig. ik heb al eerder aangegeven dat ik nogal cynisch ben als het Tell betreft.
je kunt het gelijk persoonlijk maken maar we kunnen er niet onderuit dat Charif Souki niet op alle vlakke een goed track record heeft. hij is vooral goed in zichzelf belonen.
om het verkopen van je kroonjuwelen als een goed plan te zien is op voorhand een beetje vreemd, zeker gezien er wederom weinig openheid is over de deal.
dat zijn gewoon geen pluspunten en dat mag ook gewoon gezegd.
Tell is een zeer speculatieve belegging!
Wees kritisch en maak er niet alleen een goednieuws show van.
Daar hou je elkaar scherp mee.
Ow net nog even gecontroleerd, maar wie zit er afgelopen week wederom aan de verkoop kant in Tell.
Charif Souki!?
Dat loopt wel los hoor, eerder niet aan toe gekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:15 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Wind je anders nog ff op om mijn post van 4 dagen geleden man![]()
Zoals ik al zei heb ik daar geen zin meer inquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef dop het volgende:
[..]
Dat loopt wel los hoor, eerder niet aan toe gekomen.
Verwacht verder geen toelichting.
Maar een kritische noot leek me op zijn plaats, niet om jouw voor je het weer persoonlijk opvat.
Kritisch op Tell en Charif Souki.
Voel je verder vrij om er een positieve draai aan te geven.
Wel opvallend dat je wel graag op mij reageert, maar de lastige puntjes graag laat liggen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:26 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik daar geen zin meer in
Ja de vorige keer zei je exact hetzelfde waarna ik keer op keer je onzin debunkte.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:39 schreef dop het volgende:
[..]
Wel opvallend dat je wel graag op mij reageert, maar de lastige puntjes graag laat liggen.
Niet erg verrassend, Succes.
ik heb gewoonweg weinig vertrouwen in een topman die zijn aandelen verkoopt en nu ook nog het tafel zilver verkoopt om zijn plannen te financieren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:20 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja de vorige keer zei je exact hetzelfde toen ik keer op keer je onzin debunkte.
En nu probeer je me weer uit de tent te lokken.
Heb wat zelfrespect man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |