Jeetje, Kostyuk. Wees dan principieel en weiger wedstrijden tegen Russinnen in echte toernooien ook, in plaats van daar alleen de hand te weigeren.quote:Op maandag 18 december 2023 09:37 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)pelen~1702851595480/
Een demonstratietoernooi, maar toch. Nummer 57 van de vrouwen verliest helaas met 5-7 2-6 van de niet voorbereidde nummer 1323 van de wereld bij de mannen.
Ziggy (en Tennis Channel).quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Het is elk jaar weer een zoektocht.
Zal vast aan mij liggen![]()
Iemand een fijn overzicht wanneer ik waar/welke zender het WTA kan volgen?
Eurosport (=D+) heeft de Grand Slams inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
M
[..]
Maar Ziggo heeft niet alle toernooien toch? Soms is het Eurosport of Discovery plus etc ...
quote:Geen halve finales in Brisbane voor Jelena Ostapenko. Het Letse derde reekshoofd verloor in drie sets van de ervaren Victoria Azarenka. In de beslissende set kreeg de gewezen winnares van Roland Garros en notoir woelwater een controversieel punt tegen. Ostapenko was ervan overtuigd dat de bal tweemaal gebotst had voor Azarenka erbij kon, maar de umpire zag dat anders. “Jij verpest mijn wedstrijden”, sakkerde de 26-jarige Letse. “Ik wil je niet meer, ik wil je niet meer.” Al had het weinig effect. De umpire negeerde Ostapenko, die niet veel later verloor.
quote:Dopingschorsing Halep van vier jaar naar negen maanden
De vierjarige dopingschorsing van tennisster Simona Halep is door het sporttribunaal CAS ingekort tot negen maanden. De 32-jarige Roemeense voormalig nummer een van de wereld werd in september vorig jaar veroordeeld, omdat ze in 2022 twee keer de dopingregels had overtreden.
Haar schorsing, die voorwaardelijk inging nadat ze bij de US Open van 2022 positief had getest, is met terugwerkende kracht in juli vorig jaar ten einde gekomen. Ze kan daarom vanaf nu weer aan toernooien meedoen.
https://nos.nl/artikel/25(...)eg-vrij-voor-rentree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |