Het zal me benieuwen. Heb zomaar het vermoeden dat ze niet helemaal meer op haar oude niveau komt en ergens tussen de 11 en 20 blijft steken, vergelijkbaar met Azarenkaquote:
Hoort het ook bij die act dat ze geblesseerd afzegt voor Miami?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Slechte verliezer trouwens die Swiatek, huillie doen omdat ze zogenaamd last had van haar ribben
Aangezien haar grote held Nadal is die zijn blessures altijd precies buiten het gravelseizoen weet te timen: jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoort het ook bij die act dat ze geblesseerd afzegt voor Miami?
net zoals Halep, dopingquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:25 schreef wimderon het volgende:
Waar haalt Cirstea deze vorm nou weer vandaan? Garcia, Muchova en Vondrousova al in straight sets verslagen en nu Sabalenka aan het domineren.
Pegula speelt tegen Rybakina. Dat is andere koek dan Trevisan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
Trevisan vs Pegula, interessante, als het op gravel was dan gaf ik Martina een klein voordeel maar geef ik Jessica meer kansen, zal wel gelijk opgaan denk ik zo
Achterlijke actie. Echt bizar.quote:
Ze moest nu ook kwali's spelen en voor RG ook meende ik gelezen te hebbenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima zege. Zit ze trouwens in de draw van Rolan Karroow, of moet ze daar ook kwali spelen?
Zeker, maar het blijft bij Rus toch altijd een beetje het verhaal van het servet en tafellaken. Al zal ze er niet rouwig om zijn, want volgens mij verdiend ze toch een prima boterham op deze manier.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima zege. Zit ze trouwens in de draw van Rolan Karroow, of moet ze daar ook kwali spelen?
quote:Emma Raducanu irriteert journalisten op gênante persconferentie
De Britse Emma Raducanu, momenteel teruggezakt naar het nummer 85 van de wereld, heeft voor de start van de Mutua Madrid Open (Spanje, WTA 1000) een opmerkelijk korte persconferentie gegeven.
De 20-jarige Raducanu zou het in de eerste ronde opnemen tegen de Bulgaarse Tomova (WTA-73). Bij winst wachtte Iga Swiatek (WTA-1). Maar Raducanu trekt zich terug uit het toernooi. Als reden geeft ze een blessure aan haar rechterhand.
Op de persconferentie diende de Britse de journalisten van weinig repliek. Ze beperkte zich meestal tot "ja" of "nee". Haar langste antwoord kwam op een vraag over haar resultaten in Indian Wells en Miami (Verenigde Staten, WTA 1000): "Het was een goede trip in Amerika, ja. Moeilijke match (tegen Andreescu, n.v.d.r.), maar we doen verder."
In totaal antwoordde Raducanu 58 woorden op 16 vragen. De persconferentie duurde drie minuten en werd dan naar verluidt afgebroken door iemand van de WTA.
Ah serieus ... Ik zag haar vanmiddag ff in mn zapp langs komen ... maar geen RG vermoed ik ... of ?quote:
quote:Anett Kontaveit heeft dinsdag haar afscheid als tennisster aangekondigd. De 27-jarige Estse, de voormalige nummer twee van de wereld, heeft te veel last van fysieke klachten en moet daarom stoppen.
"Na verschillende doktersbezoeken is vastgesteld dat ik lumbale discusdegeneratie in mijn rug heb", schrijft Kontaveit op Instagram. "Hierdoor kan ik niet meer volledig trainen en op een hoog niveau spelen. Daardoor is het voor mij onmogelijk om op professioneel niveau door te gaan."
Lumbale discusdegeneratie is een aandoening waarbij de tussenwervelschijven in de onderrug verslechteren. Deze schijven, die zich tussen de wervels bevinden, verliezen hun flexibiliteit en dempende werking. Dit leidt tot pijn, stijfheid en verminderde mobiliteit in de onderrug.
Kontaveit won zes WTA-toernooien, waaronder het grastoernooi van Rosmalen in 2017. Precies een jaar geleden stond ze nog tweede op de wereldranglijst. In 2020 bereikte ze de kwartfinales van de Australian Open. Dat was haar beste resultaat op een Grand Slam-toernooi. Een jaar later stond Kontaveit in de eindstrijd van de WTA Finals.
Begin deze maand kwam Kontaveit, de huidige nummer 79 van de WTA-ranglijst, nog in actie op Roland Garros. Daar kwam ze niet verder dan de eerste ronde. Volgende maand sluit ze haar tennisloopbaan af op Wimbledon.
quote:Angelique Kerber wil bij het begin van volgend tennisseizoen haar rentree maken op de courts, een jaar nadat haar dochter Liana werd geboren. Dat heeft de voormalige nummer 1 van de wereld verklaard in Bild am Sontag.
“Ik keer terug bij de start van het komende seizoen, met als doel om de Australian Open te spelen in 2024”, vertelde de 35-jarige Duitse. “Ik wil er staan op de voorbereidingstoernooien in Australië en misschien op de United Cup met Duitsland. Het is een droom om mijn rentree te maken op een grandslamtoernooi.”
Nadat haar dochter Liana in februari het levenslicht zag, hervatte Kerber snel de training. “In mijn tennisacademie in Polen heb ik al enkele ballen geslagen. En in Bad Homburg werkte ik recent voor het eerst een meer intensieve sessie af, ik speelde toen meer dan een uur.”
De drievoudige grandslamkampioene (Australian Open 2016, US Open 2016 en Wimbledon 2018) kwam voor het laatst in actie op Wimbledon 2022, waar ze in de 16e finales werd uitgeschakeld door Elise Mertens.
Ze wilde geen spijt krijgen dat ze het niet gedaan heeft las ik. Haar man is al met pensioen en haar ouders gaan meehelpen, dus waarom dan niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:49 schreef Norrage het volgende:
Van Kerber begrijp ik die comeback nog wel, die is er dan maar een jaar uit geweest. Kijk naar Svitolina, dat gaat ook wel aardig. Maar Wozniacki? Toch bijna 3 jaar eruit en 2 kinderen.... Het zijn wel allemaal pushers trouwens die een comeback proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |