Dit is wel een beetje mijn karakterquote:
Ik blijf wel fan ergens.quote:
Ik ook! toffe band , gekke luiquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik blijf wel fan ergens.
Gimme gimme
Zachtjes en bewust luisteren.quote:
Ik houwdurvanquote:
Tering h?quote:
Ik klikte op je voorkant en achterkant maar tevergeefs...quote:
Het topic zegt "wat luister je nu", niet "post hier een YouTube link naar wat je nu luistert"quote:Op zondag 19 maart 2023 00:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik klikte op je voorkant en achterkant maar tevergeefs...
Ahja ik snap het!quote:Op zondag 19 maart 2023 00:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Het topic zegt "wat luister je nu", niet "post hier een YouTube link naar wat je nu luistert"
Maar wellicht heb ik ergens een memo gemist.
Nou vooruit dan.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ahja ik snap het!Nouja gezien wij graag een inzicht krijgen in jouw mentale gesteldheid is een youtube filmpje wel heerlijk, bij deze! (Alhoewel het misschien alleen voor mijzelf is...)
Oldschool! helaas hadden de Nederlandse scholieren feesten geen zwembad, hoe epic zou dat geweest zijn....quote:
Wat een geweldige man is dat toch he. Opkomen voor z'n fans, de prijs van de kaarten laag willen houden en Ticketmaster ter verantwoording roepen.quote:
Ik las het ja, ben al extreem lang fan van die rare gast, gewoon als mens en het is mijn jeugdidool.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een geweldige man is dat toch he. Opkomen voor z'n fans, de prijs van de kaarten laag willen houden en Ticketmaster ter verantwoording roepen.
Die vervelende maar ooh zo lekkere, herkenbare en opwindende stem van haar.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:29 schreef cosmosis het volgende:
Zo'n simp voor deze, dammnnn hoe vet zou het zijn om een concert mee te maken....
En die jaren 80 krullenkop dat zie je niet vaak meer...rawrrrrquote:Op zondag 19 maart 2023 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vervelende maar ooh zo lekkere, herkenbare en opwindende stem van haar.
Stevie heeft wat extreem aantrekkelijks ja.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En die jaren 80 krullenkop dat zie je niet vaak meer...rawrrrr
Wist je dat ik eerst erg aan CHVRCHES moest wennen en de stem een beetje schel vond? Maar das wel vaker met unieke zangeressen, naarmate je ze vaker luistert, kom je erachter dat het hidden parel is!quote:
Lollapalooza is wel echt de place to go, elke artiest excelleert daarquote:
Nee dat wist ik niet, maar dankzij jou heb ik dit nummer ontdekt en ben fan.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wist je dat ik eerst erg aan CHVRCHES moest wennen en de stem een beetje schel vond? Maar das wel vaker met unieke zangeressen, naarmate je ze vaker luistert, kom je erachter dat het hidden parels zijn!
Heerlijk af en toe zo'n avond muziek op FOK! met jullie.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Als er een perfecte wereld zou bestaan waar de hele dag alleen maar goede muziek gedraaid zou worden dan zou het zeker @:-Shii- en @:Uitstraling betreffen, dammmm dijenkletsers 24/7!
Liefquote:Op zondag 19 maart 2023 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Als er een perfecte wereld zou bestaan waar de hele dag alleen maar goede muziek gedraaid zou worden dan zou het zeker @:-Shii- en @:Uitstraling betreffen, dammmm dijenkletsers 24/7!
quote:Op zondag 19 maart 2023 00:53 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2023 00:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heerlijk af en toe zo'n avond muziek op FOK! met jullie.
Het is de keiharde waarheid, wat een paradijs! Hier een nummertje voor dit moment!quote:
Wat lief dat je dat niet alleen denkt, maar ook ff zegt!quote:Op zondag 19 maart 2023 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Jaa ik probeer die momenten te beperken en dan gek gaan bewegen voordat het awkward wordt!quote:Op zondag 19 maart 2023 01:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat niet alleen denkt, maar ook ff zegt!
Maar echt, weinig woorden, wat een heerlijke offgrid muziek...Ik zou graag aanwezig zijn geweest...quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Maar echt, weinig woorden, wat een heerlijke offgrid muziek...Ik zou graag aanwezig zijn geweest...
Zo bijzonder danst hij toch niet?quote:
Ik ga dit eens luisteren en bestuderen.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zo bijzonder danst hij toch niet?
Deze dan?
Welterusten.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:26 schreef cosmosis het volgende:
Welterusten mooie leuke personen! Ik zak langzaam in het land der dromen, genietend van wat slaapliedjes! Droom zacht!
Slaap lekker!quote:Op zondag 19 maart 2023 01:26 schreef cosmosis het volgende:
Welterusten mooie leuke personen! Ik zak langzaam in het land der dromen, genietend van wat slaapliedjes! Droom zacht!
Lekker.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kan wel een live versie posten, maar die is niet zo lekker en pakkend als gewoon deze clip.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 maart 2023 01:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja he, hetzelfde met deze tijdloze plaatquote:Op zondag 19 maart 2023 01:46 schreef -Shii- het volgende:
Deze blijft ook lekker. Als er een of andere Netflix serie dit nummer gebruikt, dan is het zo weer een hit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 maart 2023 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Concert The Cult de Effenaar, Mr. Astbury was grieperig dus hij verontschuldigde zich maar dat ging allemaal wel, stond ik naast hem te pissen na het concert ineens, ik sprak hem aan of hij mij dat weet ik niet meer, "Do you know Eindhoven?" Ben hem na een uur whiskey zuipen kwijtgeraakt maar ik heb gewoon fucking gezopen met mijn jeugdheld
Dat zijn de verhalen!quote:Op zondag 19 maart 2023 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Concert The Cult de Effenaar, Mr. Astbury was grieperig dus hij verontschuldigde zich maar dat ging allemaal wel, stond ik naast hem te pissen na het concert ineens, ik sprak hem aan of hij mij dat weet ik niet meer, "Do you know Eindhoven?" Ben hem na een uur whiskey zuipen kwijtgeraakt maar ik heb gewoon fucking gezopen met mijn jeugdheld
Ik heb wel een zwak voor Frank.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zijn de verhalen!
Pas op dat je de oldies hier niet wakker maakt, die hebben gekraakt en gesnoven met Frank Boeijen!
Ik ook, mooi mens qua sfeer en diepgang maar ook Herman.quote:
In de jaren '80 kneiterdikke hits en daarna kwamen vooral de gevoelige nummers.quote:
Ja Bassie , het leven gaat gewoon doorquote:
Ik weet het, het is de weg daar naartoe waar het om gaatquote:Op zondag 19 maart 2023 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja Bassie , het leven gaat gewoon door![]()
![]()
Voor je het weet lig je tussen 6 planken![]()
quote:Op zondag 19 maart 2023 02:12 schreef UitStraling het volgende:
Traag, Belgisch, sensueel, groots, verstild, chique, mooi, wulps, zachtjes, hunkerend en ademloos.
Mooi om verschillende redenen.quote:
En weer wat compleet anders.quote:
Ja het is drama iedere keer. Ik heb het steeds met posten van een link of quoten.quote:Op zondag 19 maart 2023 02:46 schreef BasEnAad het volgende:
Is dat bij jullie ook, dat ik pas een link kan luisteren als ik de pagina ververs na het klikken? Het is nu echt elke keer.
Vaak wel , was eerst beterquote:Op zondag 19 maart 2023 02:46 schreef BasEnAad het volgende:
Is dat bij jullie ook, dat ik pas een link kan luisteren als ik de pagina ververs na het klikken? Het is nu echt elke keer.
Ik vind dat echt zo knap, dat je zo'n kasteel van een plaat kunt schrijven die bij iedereen blijft hangen. En dan niet eens in een genre dat per se populair is.quote:
Ik moet hier vaker naar luisteren, het ruimt mijn hoofd op.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 03:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet hier vaker naar luisteren, het ruimt mijn hoofd op.
Grote vriend hoe is t?quote:
Ja heerlijk sowieso, ik heb eindelijk weekend!quote:
quote:
Dat niet, maar ik heb regelmatig een blanco pagina wanneer ik een youtubelinkje post, moet dan op de backspace rammen en F5 doen voordat ik weer wat ziequote:Op zondag 19 maart 2023 02:46 schreef BasEnAad het volgende:
Sodeju die heb ik lang niet gehoordquote:
En deze ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sodeju die heb ik lang niet gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |