Waarom blijven de strepen dan altijd hangen of verdwijnen ze altijd? Het is altijd nagenoeg gelijk bij alle strepen die je ziet. Niet dat er eentje wel blijft hangen en de ander niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.gaia.com/article/chemtrails-versus-contrails
Hou eens op met dit gedoequote:Op maandag 20 maart 2023 11:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie ontkennen toch alles joh. Tegen een muur praten is nog zinvoller.
Hou eens op met dit soort opmerkingenquote:Op maandag 20 maart 2023 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus kan je onzin niet onderbouwen, dat is in ieder geval duidelijk.
Ok dan wacht ik daarop. Ik hoop dat je het kan vindenquote:Op maandag 20 maart 2023 11:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sterk.Is het beste wat je kan doen.
Had laatst een goeie docu gezien over H.A.A.R.P, zal kijken of ik hem kan terugvinden.
Contrails kunnen ook urenlang blijven hangen. Beetje gek om dat dan niet in de definitie op te nemen.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.gaia.com/article/chemtrails-versus-contrails
Of ze blijven hangen is sterk afhankelijk van de omstandigheden op die hoogte ja, dus zou kunnen. Het vliegverkeer is ook flink toegenomen, wat ook een verschil in perceptie kan verklaren.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
Ik geloof hier zelf niet zo in maar mijn vader zegt dat de contrals vroeger ehct veel korter bleven hangen. kan dit komen door klimaatverandering?
weersomstandigheden, vooral vochtigheid van lucht heeft invloed, maar het is onwaarschijnlijk dat deze enorm veranderd is tov een tijd van 'vroeger'quote:Op maandag 20 maart 2023 16:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
Ik geloof hier zelf niet zo in maar mijn vader zegt dat de contrals vroeger ehct veel korter bleven hangen. kan dit komen door klimaatverandering?
quote:The Meteorological Applications Centre is the Department of ELGA responsible for the
implementation of the Program. It is based in Thessaloniki Makedonia Airport and consists
mainly of scientific meteorological staff (12 meteorologists). It cooperates with the supply
company "3D" in a contract from the year 2014 to 2019, which offers 3 Piper Cheyenne
turboprop airplanes, 2 meteorological C-band Radar, 6 Pilots and 6 Co-pilots, and cloud seeding
silver iodide flares of 20 and 75g.
The Program is based on the conceptual model of "Beneficial Competition", introducing artificial
nuclei in the hailstorms that compete with the natural ones for the available supercooled water,
forming smaller hailstones, thus increasing the possibility to melt during their fall, reaching the
ground as rain.
The implementation is based on the specialized meteorological forecast for the occurrence of hail
storms, the meteorological Radars that detect and record them and the specially equipped
airplanes with launching or firing systems for silver iodide flares. The airplanes, under the
guidance of the Radar meteorologist, perform seeding flights by releasing artificial nuclei of
Silver Iodide in the storm clouds.
Ik zal er ook naar op zoek gaan, beter dubbel dan geenquote:Op maandag 20 maart 2023 15:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ok dan wacht ik daarop. Ik hoop dat je het kan vinden
Zeker ontopic. - Knip-quote:Op zondag 19 maart 2023 13:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waren het on-topic reacties? Waarschijnlijk niet.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Interessanter is wat ze aan het sproeien zijn. ik lees hier en daar grafeenoxide. brr
Chemtrail is een samentrekking van de Engelse woorden chemical en trail en daarmee een variant op het condensspoor van vliegtuigen. De term werd geļntroduceerd door de complottheorie waarin beweerd wordt dat naast water en CO₂ ook andere chemicaliėn vrijkomen tijdens een vlucht.quote:Op woensdag 22 maart 2023 07:22 schreef de_boswachter het volgende:
En nou stel je voor dat het chemtrails zijn, wat is daar erg aan? Geen idee wat chemtrails zijn overigens, maar dat geheel terzijde.
ben wel reuze benieuwd of er een complot-theoreticus aankomt met het aantonen van een causaal verband tusen een stijging van het aantal myocarditus/hartonstekingen in de laatste jaren en dat verbind met het vliegverkeer dat vanaf 2021 na een tijdje zeer weinig actief, weer vol op gang kwam....quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:45 schreef theguyver het volgende:
Barium is net zo giftig als arsenicum en werkt op het hart.
Goede wetenschappelijke onderbouwing.quote:
Of het een goed idee is, laat ik even in het midden, maar onderzoek doen naar bepaalde oplossing is nooit verkeerd. Kennis vergaren noemen ze dat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef PSVCL het volgende:
De robots van nu.nl hebben gister een artikel geplaatst over het blokkeren van de zon
Zonlicht blokkeren: onbespreekbaar of laatste redmiddel voor het klimaat?
https://www.nu.nl/klimaat(...)t-klimaat.html#nujij
Als je zoiets voorstelt, of serieus overweegt, ben je een gevaar voor de mensheid.
En wat zegt nu nu precies? Afgezien dat iemand een filmpje maakt en misschien niet begrijpt waar hij naar zit te kijken?quote:
Close up, die vliegtuigjes hebben vaak geen ramen of een logo is me wel eens opgevallen als ik ze wel eens bespied met mijn verrekijker.quote:
Probleem is dat elke dode tussen 2020 en 2022 griep hartstilstand etc dan werd weg gezet als zijnde corona.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ben wel reuze benieuwd of er een complot-theoreticus aankomt met het aantonen van een causaal verband tusen een stijging van het aantal myocarditus/hartonstekingen in de laatste jaren en dat verbind met het vliegverkeer dat vanaf 2021 na een tijdje zeer weinig actief, weer vol op gang kwam....
en vervolgens krijg je heftige richtingstrijden tussen de ene groep complotgelovers die gelooft dat de bevolking vergiftigd wordt door chemtrails en anderen die beweren dat dat een regeringsleugen is en de werkelijke vergiftiging van de bevolking plaatsvind via vaccinatie-programma's (warop de chemtrails-gelovers weer kunnen antwoorden dat juist antivaxxers een desinformatie-campagne van de geheime diensten najagen die bedoeld is om af te leiden van de chemtrail-waarheid) ...
Welke "vliegtuigjes" heb je het over?quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Close up, die vliegtuigjes hebben vaak geen ramen of een logo is me wel eens opgevallen als ik ze wel eens bespied met mijn verrekijker.
[ twitter ]
Vrachtvliegtuigen zijn ook een ding en zo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Close up, die vliegtuigjes hebben vaak geen ramen of een logo is me wel eens opgevallen als ik ze wel eens bespied met mijn verrekijker.
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |