abonnement Unibet Coolblue
pi_208465692
quote:
Waarom blijven de strepen dan altijd hangen of verdwijnen ze altijd? Het is altijd nagenoeg gelijk bij alle strepen die je ziet. Niet dat er eentje wel blijft hangen en de ander niet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 20 maart 2023 @ 15:21:06 #52
485843 crew  Jippie
pi_208466533
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 11:57 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Jullie ontkennen toch alles joh. Tegen een muur praten is nog zinvoller.
Hou eens op met dit gedoe }:|
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 20 maart 2023 @ 15:21:59 #53
485843 crew  Jippie
pi_208466548
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2023 11:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dus kan je onzin niet onderbouwen, dat is in ieder geval duidelijk.
Hou eens op met dit soort opmerkingen :{w
pi_208466798
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 11:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Sterk. :) Is het beste wat je kan doen.
Had laatst een goeie docu gezien over H.A.A.R.P, zal kijken of ik hem kan terugvinden.
Ok dan wacht ik daarop. Ik hoop dat je het kan vinden
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 20 maart 2023 @ 16:28:33 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208467554
quote:
Contrails kunnen ook urenlang blijven hangen. Beetje gek om dat dan niet in de definitie op te nemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208467581
Ik geloof hier zelf niet zo in maar mijn vader zegt dat de contrals vroeger ehct veel korter bleven hangen. kan dit komen door klimaatverandering?
  maandag 20 maart 2023 @ 16:39:25 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208467703
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
Ik geloof hier zelf niet zo in maar mijn vader zegt dat de contrals vroeger ehct veel korter bleven hangen. kan dit komen door klimaatverandering?
Of ze blijven hangen is sterk afhankelijk van de omstandigheden op die hoogte ja, dus zou kunnen. Het vliegverkeer is ook flink toegenomen, wat ook een verschil in perceptie kan verklaren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208467866
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
Ik geloof hier zelf niet zo in maar mijn vader zegt dat de contrals vroeger ehct veel korter bleven hangen. kan dit komen door klimaatverandering?
weersomstandigheden, vooral vochtigheid van lucht heeft invloed, maar het is onwaarschijnlijk dat deze enorm veranderd is tov een tijd van 'vroeger'
https://earthobservatory.(...)lution-of-a-contrail

wat ik echter vooral vermoed is de frequentie van luchtverkeer enorm toegenomen is en daardoor er veel meer en vaker zulke contrails te zien zijn, tov enkele tientallen jaren terug

Wat betreft projecten voor "weer manipulatie'"
die bestaan inderdaad:
https://weathermod.org/

als voorbeeld (het enige in europa) is er een grieks 'Hail reduction programm'
https://www.elga.gr/files(...)pression_Program.pdf

gericht erop om de schade aan landbouwproducten door hagelstromen te beperken en hiervoor hebben deze 3 Piper Cheyenne turboprop-vliegtuigjes beschikbaar, en 6 piloten en strooien deze kennelijk op bepaalde momenten gericht silver iodide flares af boven bepalde gebieden.

quote:
The Meteorological Applications Centre is the Department of ELGA responsible for the
implementation of the Program. It is based in Thessaloniki Makedonia Airport and consists
mainly of scientific meteorological staff (12 meteorologists). It cooperates with the supply
company "3D" in a contract from the year 2014 to 2019, which offers 3 Piper Cheyenne
turboprop airplanes, 2 meteorological C-band Radar, 6 Pilots and 6 Co-pilots, and cloud seeding
silver iodide flares of 20 and 75g.

The Program is based on the conceptual model of "Beneficial Competition", introducing artificial
nuclei in the hailstorms that compete with the natural ones for the available supercooled water,
forming smaller hailstones, thus increasing the possibility to melt during their fall, reaching the
ground as rain.

The implementation is based on the specialized meteorological forecast for the occurrence of hail
storms, the meteorological Radars that detect and record them and the specially equipped
airplanes with launching or firing systems for silver iodide flares. The airplanes, under the
guidance of the Radar meteorologist, perform seeding flights by releasing artificial nuclei of
Silver Iodide in the storm clouds.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 20 maart 2023 @ 17:14:18 #59
485843 crew  Jippie
pi_208468262
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 15:37 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ok dan wacht ik daarop. Ik hoop dat je het kan vinden
Ik zal er ook naar op zoek gaan, beter dubbel dan geen ^O^
pi_208474188
quote:
2s.gif Op zondag 19 maart 2023 13:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waren het on-topic reacties? Waarschijnlijk niet.
Zeker ontopic. - Knip-

Maakt mij niet uit hoor.iedereen gelooft maar wat ie wilt.

Interessanter is wat ze aan het sproeien zijn. ik lees hier en daar grafeenoxide. brr, achja. moeten zij weten
We gaan het straks zien (of niet) met 5G

[ Bericht 8% gewijzigd door Jippie op 21-03-2023 01:15:55 ]
pi_208474310
jippie de knipper..leg eens uit waarom je de behoefte voelt om mijn post te knippen?
pi_208474863
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Interessanter is wat ze aan het sproeien zijn. ik lees hier en daar grafeenoxide. brr
Waar lees je dat?
En wat voor zin zou dat hebben en 'wie' doet dat dan en waar en wanneer?

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 21-03-2023 08:49:00 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_208483483
De robots van nu.nl hebben gister een artikel geplaatst over het blokkeren van de zon

Zonlicht blokkeren: onbespreekbaar of laatste redmiddel voor het klimaat?
https://www.nu.nl/klimaat(...)t-klimaat.html#nujij

Als je zoiets voorstelt, of serieus overweegt, ben je een gevaar voor de mensheid.
pi_208487715
twitter
pi_208488076
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ja dat was hier afgelopen zondag ook. Eerst scheen de zon en later was het opeens bewolkt.
  woensdag 22 maart 2023 @ 01:34:49 #66
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208488589
Ik zag vorige week een roze wolk met Jesse Klaver en Attje Kuiken er op
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 22 maart 2023 @ 07:19:59 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208489125
Vraagje aan TS dit is wereldwijd hoeveel personeel van vliegtuigmaatschappijen zijn er ondertussen naar buiten getreden met informatie hierover en waarom zie je diezelfde mensen nooit met gasmaskers etc op straat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208489143
En nou stel je voor dat het chemtrails zijn, wat is daar erg aan? Geen idee wat chemtrails zijn overigens, maar dat geheel terzijde.
U MAD?
  woensdag 22 maart 2023 @ 09:45:59 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208490678
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:22 schreef de_boswachter het volgende:
En nou stel je voor dat het chemtrails zijn, wat is daar erg aan? Geen idee wat chemtrails zijn overigens, maar dat geheel terzijde.
Chemtrail is een samentrekking van de Engelse woorden chemical en trail en daarmee een variant op het condensspoor van vliegtuigen. De term werd geïntroduceerd door de complottheorie waarin beweerd wordt dat naast water en CO₂ ook andere chemicaliën vrijkomen tijdens een vlucht.

Bron: kort samen gevat.

Chemtrails bevatten een brouwsel van barium, glasvezel met nano aluminium (bekend als CHAFF), radioactief thorium, cadmium, chromium, nikkel, sporen van schimmels, ethyleen dibromide en polymeervezels. Barium is net zo giftig als arsenicum en werkt op het hart. Aluminium is schadelijk voor de hersenen.



Bron: https://www.natuurdietist(...)voor%20de%20hersenen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208490769
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 09:45 schreef theguyver het volgende:
Barium is net zo giftig als arsenicum en werkt op het hart.
ben wel reuze benieuwd of er een complot-theoreticus aankomt met het aantonen van een causaal verband tusen een stijging van het aantal myocarditus/hartonstekingen in de laatste jaren en dat verbind met het vliegverkeer dat vanaf 2021 na een tijdje zeer weinig actief, weer vol op gang kwam....

en vervolgens krijg je heftige richtingstrijden tussen de ene groep complotgelovers die gelooft dat de bevolking vergiftigd wordt door chemtrails en anderen die beweren dat dat een regeringsleugen is en de werkelijke vergiftiging van de bevolking plaatsvind via vaccinatie-programma's (warop de chemtrails-gelovers weer kunnen antwoorden dat juist antivaxxers een desinformatie-campagne van de geheime diensten najagen die bedoeld is om af te leiden van de chemtrail-waarheid) ... :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_208490805
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 00:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Jij kan het licht niet verdragen
Goede wetenschappelijke onderbouwing.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef PSVCL het volgende:
De robots van nu.nl hebben gister een artikel geplaatst over het blokkeren van de zon

Zonlicht blokkeren: onbespreekbaar of laatste redmiddel voor het klimaat?
https://www.nu.nl/klimaat(...)t-klimaat.html#nujij

Als je zoiets voorstelt, of serieus overweegt, ben je een gevaar voor de mensheid.
Of het een goed idee is, laat ik even in het midden, maar onderzoek doen naar bepaalde oplossing is nooit verkeerd. Kennis vergaren noemen ze dat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
En wat zegt nu nu precies? Afgezien dat iemand een filmpje maakt en misschien niet begrijpt waar hij naar zit te kijken?
  woensdag 22 maart 2023 @ 10:23:19 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208491129
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Close up, die vliegtuigjes hebben vaak geen ramen of een logo is me wel eens opgevallen als ik ze wel eens bespied met mijn verrekijker.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 maart 2023 @ 10:29:02 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208491207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 09:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ben wel reuze benieuwd of er een complot-theoreticus aankomt met het aantonen van een causaal verband tusen een stijging van het aantal myocarditus/hartonstekingen in de laatste jaren en dat verbind met het vliegverkeer dat vanaf 2021 na een tijdje zeer weinig actief, weer vol op gang kwam....

en vervolgens krijg je heftige richtingstrijden tussen de ene groep complotgelovers die gelooft dat de bevolking vergiftigd wordt door chemtrails en anderen die beweren dat dat een regeringsleugen is en de werkelijke vergiftiging van de bevolking plaatsvind via vaccinatie-programma's (warop de chemtrails-gelovers weer kunnen antwoorden dat juist antivaxxers een desinformatie-campagne van de geheime diensten najagen die bedoeld is om af te leiden van de chemtrail-waarheid) ... :D
Probleem is dat elke dode tussen 2020 en 2022 griep hartstilstand etc dan werd weg gezet als zijnde corona.
Maar scheelt dus wel weer minder autopsie.

Btw hoe zit dat btw?
Als familie autopsie aanvraagt bij een overlijden en er komt iets zoals wat ik hier boven aangaf naar voren... Wat dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208491229
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Close up, die vliegtuigjes hebben vaak geen ramen of een logo is me wel eens opgevallen als ik ze wel eens bespied met mijn verrekijker.

[ twitter ]
Welke "vliegtuigjes" heb je het over?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:27:35 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208493593
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Close up, die vliegtuigjes hebben vaak geen ramen of een logo is me wel eens opgevallen als ik ze wel eens bespied met mijn verrekijker.

[ twitter ]
Vrachtvliegtuigen zijn ook een ding en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')