abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:03:33 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_208427051
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208427116
Nova in FB / Test nu Nova, onze eigen chatbot #20

Nova moet nog een beetje oefenen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208427417
Ik las iets over HR++ glas, wij hebben afgelopen week akkoord gegeven op offerte voor HR++, prijs viel ons alles mee. Wordt wel pas juli/augustus voor ze kunnen plaatsen.

Sinds maandag 610 km gereden :+ zo leer ik 't wel _O-
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:51:37 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208427834
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Nova in FB / Test nu Nova, onze eigen chatbot #20

Nova moet nog een beetje oefenen.
Die domme excuses ook

Dom gebeuren nog dat AI

Maar goed, met de juiste prompts is het een mooi hulpmiddel. Rekening houdend met de domheid van het hulpje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208427900
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@:Tele6 klinkt alsof dat met je collega zo goed als is opgelost, mooi dat je het hebt aangekaart. Alleen wel spijtig van J. Het klonk zo leuk. Ik ben overigens erg sceptisch wbt per se iets moeten voelen, alsof je altijd head over heels verliefd moet zijn. Ik ben ooit echt verliefd geweest op een gozer die zo ongeschikt was als partner dat ik mezef enorm heb zitten uitlachen. Als we verliefd zijn als uitgangspunt moeten nemen dan vrees ik nog meer scheidingen :D Verliefd zijn is maar een kwestie van neurotransmitters en hormonen. Vlinders in de buik zijn darmkrampen van de stress. Ik weet niet of dat nou de beste basis voor een relatie is. Iemand héél erg graag willen zien en het heel fijn hebben samen (in gesprekken, maar ook in bed O+ ) lijkt me meer een goede basis. En dan nog een handjevol rationele overwegingen als 'passen we eigenlijk wel bij elkaar' en 'is het geen drugsverslaafde crimineel'.

Zo eens met dit.

@Lucky_Strike, klinkt als een aardig helse dag. Hopelijk ben je inmiddels weer een beetje bijgetrokken.

Neefje was weer leuk vandaag. Alleen wel vermoeiend, hoewel hij rustig een uur zelf kan spelen met een schepje en een berg zand en wat takjes - en dan hele (onverstaanbare) verhalen erbij. Maar je moet toch de hele tijd opletten want als je even niet kijkt staat ie opeens op de tafel of heeft ie z’n vingers tussen de deur. Hij heeft ook voor het eerst een heel eind op z’n loopfiets ge’fietst’. Dat was wel tof. Maar ook een enorme test voor mijn geduld :D

Verder: 1 banaan, 2 boterhammen, 1/2 appoh, 1 bord pap, 37 boekjes en 0 dutjes. Oh ja en 78 filmpjes van het jochie natuurlijk, en afgetopt met 2 pannenkoeken.

:O

/trotsetante
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:56:37 #6
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208427941
Oef, 0 dutjes :D leuk om te lezen verder, m'n zoontje wordt over 2 maanden 2 O+
  vrijdag 17 maart 2023 @ 21:00:11 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208428009
Oh die wel niet loopfiets fase. Wat had ik daar een teringhekel aan :D

Props voor je geduld!
pi_208428101
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Die domme excuses ook

Dom gebeuren nog dat AI

Maar goed, met de juiste prompts is het een mooi hulpmiddel. Rekening houdend met de domheid van het hulpje
Ja nu nog wel, maar het wordt beter, is de bedoeling.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 17 maart 2023 @ 21:06:44 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208428129
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nu nog wel, maar het wordt beter, is de bedoeling.
Ja ontwikkeling gaat knetterhard
Nieuwe versie is al insane veel beter. Heb van de week voorbeelden gezien, wow _O_
pi_208428228
Dat klinkt heerlijk én vermoeiend @yinu!

Vannacht best goed kunnen slapen gelukkig. Voelde me vanochtend best wel oke, weer hoe verder op de dag hoe minder lekker, maar alleen nog verhoging en geen koorts meer en vooralsnog zonder pijnstillers vandaag. Wel hele dag spierpijn in nek en rug en nu ook redelijk hoofdpijn. Maar zolang ik me niet héél beroerd voel probeer ik even zonder te doen (voel me nu zonder net zoals gister met 500mg paracetamol en 200mg ibu, dus zit wel verbetering in). Eerzijds omdat ik dinsdag en woensdag en gister ook al wat heb geslikt en omdat ik verwacht maandag en dinsdag en mss woensdag ook nog wel wat te moeten slikken, dus dan lijkt even niks tussendoor me ook wel goed. Anderzijds omdat koorts/verhoging natuurlijk ook gewoon een functie heeft en mn lichaam maar lekker zn ding moet doen.

Ik wandelde vanavond ook nog even een klein rondje met mn buurvrouw en baby, was fijn. Ze kon nog niet zo ver lopen ivm bekkenklachten dus een klein rondje maar daarna ook nog een halfuurtje voor hun deur zitten kletsen (zij wel zittend op het bankje daar, buiten ivm mijn niet helemaal lekker). Was best warm nog eigenlijk! En fijn kunnen praten over hoe het met haar en hun samen en de baby gaat enzo. Ook fijn om even die afleiding te hebben, kost me dan wel wat energie maar door die afleiding staat de hoofdpijn enzo dan toch wat minder op de voorgrond even :)

@Lucky_Strike wilde ook nog op jouw verhaal over woensdag reageren, klinkt echt als een helse dag en deels nacht :o inmiddels wel weer een beetje bij kunnen komen? En _O_ voor al je inspanningen, ook al voelde je je er misschien minder 'in control' bij dan eerdere jaren heb je het toch maar mooi geflikt _O_
pi_208428229
10k gerend. Ben nog steeds krakkemikkig van de wedstrijd van zondag :') maar het voelde alsnog wel goed.
@Lonaa ik wilde nog zeggen van vanochtend, wat een gave traditie is het eigenlijk om workouts te doen om iemand te herdenken. *; _O_
  vrijdag 17 maart 2023 @ 21:12:24 #12
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208428241
Goed, de vakantie valt dus lekker goedkoop uit, tijd voor een avondje hobbyen op internet *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208428469
Pff 'even' krakkemikkig 10K rennen @Tele6 :D _O_
pi_208428600
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:54 schreef yinu het volgende:

[..]
Zo eens met dit.

@:lucky_strike, klinkt als een aardig helse dag. Hopelijk ben je inmiddels weer een beetje bijgetrokken.

Neefje was weer leuk vandaag. Alleen wel vermoeiend, hoewel hij rustig een uur zelf kan spelen met een schepje en een berg zand en wat takjes - en dan hele (onverstaanbare) verhalen erbij. Maar je moet toch de hele tijd opletten want als je even niet kijkt staat ie opeens op de tafel of heeft ie z’n vingers tussen de deur. Hij heeft ook voor het eerst een heel eind op z’n loopfiets ge’fietst’. Dat was wel tof. Maar ook een enorme test voor mijn geduld :D

Verder: 1 banaan, 2 boterhammen, 1/2 appoh, 1 bord pap, 37 boekjes en 0 dutjes. Oh ja en 78 filmpjes van het jochie natuurlijk, en afgetopt met 2 pannenkoeken.

:O

/trotsetante
Leuke dag O+

En ja hoor, ben weer voor 90% bijgetrokken gelukkig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:

@:Lucky_Strike wilde ook nog op jouw verhaal over woensdag reageren, klinkt echt als een helse dag en deels nacht :o inmiddels wel weer een beetje bij kunnen komen? En _O_ voor al je inspanningen, ook al voelde je je er misschien minder 'in control' bij dan eerdere jaren heb je het toch maar mooi geflikt _O_
Thanks O+ Ik voel me er inmiddels weer goed over gelukkig.

Jij hebt ook gewoon ass gekickt zeg deze week _O_ Niet gek dat je nu last van dingen krijgt.
Spoilers!
pi_208429196
Ja het enige onhandige is alleen dat ik maandag en dinsdag nog een keer moet :+ (beide wel pas einde middag/begin vd avond dus overdag tijd voor voorbereiding, dat scheelt) en dan woensdag een startgesprek voor stage met een student en daarna nog 3 uur opleiding.

Maar neem donderdag en vrijdag dan wel (compensatie)vrij O+ ik dacht eerst alleen vrijdag, maar toen zei lievelingscollega neem nou gewoon allebei en dat vond ik toch wel een goed idee.

Fijn dat jij je er weer goed over voelt!
En dankjewel O+ ik ben ook best wel trots op dat ik het ondanks alles 'gewoon' gedaan heb.
pi_208429248
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja het enige onhandige is alleen dat ik maandag en dinsdag nog een keer moet :+ (beide wel pas einde middag/begin vd avond dus overdag tijd voor voorbereiding, dat scheelt) en dan woensdag een startgesprek voor stage met een student en daarna nog 3 uur opleiding.

Maar neem donderdag en vrijdag dan wel (compensatie)vrij O+ ik dacht eerst alleen vrijdag, maar toen zei lievelingscollega neem nou gewoon allebei en dat vond ik toch wel een goed idee.

Fijn dat jij je er weer goed over voelt!
En dankjewel O+ ik ben ook best wel trots op dat ik het ondanks alles 'gewoon' gedaan heb.
En dat laatste mag ook zeker. Zit steeds met bewondering te lezen wat en hoe je het allemaal gedaan hebt de laatste dagen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 maart 2023 @ 23:32:32 #17
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_208430436
Jaren geleden kwam ik hier wel vaker. Maar dat is lang geleden. Ik probeer nu meer en meer thee the drinken :P
Yogi Tea vind ik wel lekker. Nog meer makkelijke tips?
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_208430442
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:56 schreef Morgane89 het volgende:
Oef, 0 dutjes :D leuk om te lezen verder, m'n zoontje wordt over 2 maanden 2 O+
Hij is niet zo'n slaper... :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:00 schreef Molo het volgende:
Oh die wel niet loopfiets fase. Wat had ik daar een teringhekel aan :D

Props voor je geduld!
Dat kan ik me zo goed voorstellen. Voor mij is het nu leuk, want ik ben suikertante en hoef nergens naartoe, maar sinds de loopfiets krijg je 'm dus haast niet meer in de kinderwagen. M'n zusje zou vorige week met hem naar mij toe komen en de enige manier waarop ze 'm toen kon verleiden was door te beloven dat ze met de bussssj zou gaan (daar is hij dol op). Alleen staakten toen de bussen. |:( Toen was het enige dat hij nog wilde op zijn eigen 'fietsj' maar het is zeg maar een kwartiertje op een echte grotemensenfiets dus dat is 30 lichtjaar op de loopfiets. Proberen hem in het fietszitje te zetten leidde tot de Gillende Roodaangelopen Banaan, en zelfs in de auto wilde hij niet. Na 3 kwartier worstelen met een hysterisch krijsende peuter besloot ze dat dit het niet waard was voor een gezelligheidsbezoekje. *)

Verder is het een heel leuk jongetje O+

@vlindertje89, welverdiende rust!

@Tele6 Ik zocht net een document en kwam allemaal ren-foto's tegen van toen ik nog rende. Wat is dat toch heerlijk! O+ Zelfs al is het krakkemikkig.
pi_208431893
Loopfiets O+
Fantastisch vond ik die
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208432147
Verkouden. Top.
Spoilers!
pi_208432191
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verkouden. Top.
Balen. Hopelijk ben je er snel vanaf.
Ik werd om 5.15 vanzelf wakker, voor het eerst in anderhalve week dat ik niet wakker werd van een verstikkende hoestbui (10x per nacht).
pi_208432210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Balen. Hopelijk ben je er snel vanaf.
Ik werd om 5.15 vanzelf wakker, voor het eerst in anderhalve week dat ik niet wakker werd van een verstikkende hoestbui (10x per nacht).
Nou, die winst heb je dan al.

Leuk vooruitzicht :'(
Spoilers!
pi_208432327
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou, die winst heb je dan al.

Leuk vooruitzicht :'(
Ik wens het je ook echt niet toe. Corona een jaar geleden was beter te doen.
pi_208432352
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verkouden. Top.
Daar dacht ik ook ja
pi_208432440
Ik zal eens testen vandaag of morgen. Over 3,5 week gaan we op vakantie. Zal je zien dat ik me al jaren verheug op goddelijk Grieks eten en dat ik het niet proef als ik eindelijk in Griekenland ben ^O^
Spoilers!
pi_208432553
Gisterenavond was tof. Enorm spierpijn van het benchen gisteren. Koffie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208432583
Goedemorgen :O een nacht vol vervelende dromen.
Maar we gaan er toch maar een leuke dag van maken :D Zometeen naar de bierwinkel waar we de hele middag onze bieren laten proeven.
pi_208432676
Dit is zo frustrerend :(

Op 17 maart kreeg ik deze mail
quote:
Beste lezer,

Er staat informatie voor u klaar over uw aanvraag STAP-budget.
Dit betekent dat er een beslissing is genomen over uw aanvraag, een ontvangstbevestiging voor u klaar staat of dat er extra informatie van u wordt gevraagd. Deze informatie is vanaf 20 maart in te zien via 'Mijn STAP-budget'.
Dat dķe je toch niet.
pi_208432954
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 09:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat dķe je toch niet.
Dat je op 17 maart mail krijgt dat je op 20 maart een bericht kan lezen? :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208432980
Er vloog net een prachtige snip tegen mijn raam. Nog een beetje tlc gegeven, maar denk dat ie toch een bloeding heeft gekregen. Rip snip.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208433130
quote:

[..]
Dat dķe je toch niet.
Dat is gewoon onbeschoft.

RIP snip. Zonde.
Spoilers!
pi_208433280
quote:

[..]
Dat dķe je toch niet.
:D :D :D :D :D
pi_208433285
Oh, ik heb hem ook.
pi_208433687
Mogguh luitjes!

Hier weinig boeiende plannen, want nachtdienst.

Hoewel ik wel even wat tegels ga halen (voor de schouw en een staal voor de vloer in de keuken). Wellicht nog even een boswandeling of mijn ouders eens vereren met een bezoekje als ze thuis zijn.

Vriend gaat op pad voor de actiegroep, maar dat is me een beetje te intensief icm met mijn werk. Helaas :{

Nog even een knuffel voor @Tele6 . Goed aangepakt op het werk! En wat jammer van J, hopelijk komt hij wat rust en kan hij dan een beslissing nemen.

Moet denken aan een nr van Smith&Burrows :
It was April, it was April and there was snow
I went for a long, long walk
Thoughts running around my head they go
How I don't feel no love anymore?
But then I can't feel my toes so what the hell do I know?

:*

Toffe, passende manier van gedenken @Lonaa

En Lucky, dat klinkt als een heel vermoeiende een chaotische dag. Herkenbaar wel op veel vlakken, en dat sloopt je. Nu lekker bijkomen!
pi_208433699
quote:

[..]
Dat dķe je toch niet.
Omg :')
pi_208433765
Sjongejonge. "een ontbijbuffetje grazen met Fles, deel dertien" vanochtend :')

Staat zo'n zongebronsde pensionado voor me bij de koffieautomaat. Gewoon, te staan. Ik voelde het vacuüm onder zijn schedeldak knetteren gewoon.

Na een tijdje kwam er wat geluid uit. "Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhmmm..."

:( Het is dezelfde kast als gisteren ouwe! Knop twee, klaar. En nou wegwezen :{w
pi_208433800
Ik spreek jou nog wel eens als je mss wel een hersenaandoening hebt gekregen of gewoon wat langzamer geworden bent, vriend ^p^
pi_208433803
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjongejonge. "een ontbijbuffetje grazen met Fles, deel dertien" vanochtend :')

Staat zo'n zongebronsde pensionado voor me bij de koffieautomaat. Gewoon, te staan. Ik voelde het vacuüm onder zijn schedeldak knetteren gewoon.

Na een tijdje kwam er wat geluid uit. "Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhmmm..."

:( Het is dezelfde kast als gisteren ouwe! Knop twee, klaar. En nou wegwezen :{w
Ik kan wel wat met dit gemopper. Keep em coming.
Spoilers!
pi_208433834
Oh ik ben weer te serieus zeker ;(
pi_208433836
Komt lekker dichtbij zo voor je, Lucky, Griekenland *G*
pi_208433854
Ik ben vandaag zo verstrooid. In de supermarkt moest ik constant aan m'n man vragen wat ik nog moest pakken. Waarbij het antwoord zelfs een keer was dat we onderweg naar de kassa waren. :') En nu met het schoonmaken ga ik ook even schoonmaakspray pakken om alleen met een doekje terug te komen. :')
pi_208433868
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 11:56 schreef Blues het volgende:
Nou ja, nee. Weet niet. Hoewel er inderdaad mensen zijn met een goede reden voor treuzelen bij kassa, stembureau of koffieautomaat, maakt dat het op sommige momenten niet minder irritant voor de mensen om hen heen.

Net als dat je wel eens gefrustreerd bent in de file. Terwijl er voor je gewoon wegwerkers hun leven op het spel zetten om de weg te repareren of er iemand ligt dood te bloeden na een ongeluk.

En ja, Griekenland *O*
Spoilers!
pi_208433874
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 11:53 schreef Blues het volgende:
Ik spreek jou nog wel eens als je mss wel een hersenaandoening hebt gekregen of gewoon wat langzamer geworden bent, vriend ^p^
Ja iedereen ook echt he :')

Maar het is echt ongelofelijk hoe moeilijk dat hele ontbijtcircus voor al die mensen is. Nou ligt het niet alleen aan hun hoor, er is gewoon veel te veel keus. Zo'n blinkende automaat waar mensen in 8 talen kunnen kiezen tussen lungho, macchiato, cappuccino, espresso, ristretto, heet water, americano en double caramel pumpkin spice latte, dat moet je gewoon NIET DOEN als bejaardenhotel. Gewoon koffie, thee, klaar. Net als al dat broodbeleg. Er liggen zeker 8 soorten kaas en 12 soorten vlees, en nergens een bordje bij wat wat is. Wat krijg je dan? Dat iedereen gewoon als een zombie daar gaat staan, Te staan. Dat doe je dan gewoon verkeerd als hotel.
pi_208433904
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 11:56 schreef Blues het volgende:
Ach ja, ik probeer het maar een beetje als een klucht te zien. Denk dat er best een goede comedyvoorstelling in zit. Gewoon even een weekje zo'n ontbijtbuffet meemaken _O_
pi_208434041
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja iedereen ook echt he :')

Maar het is echt ongelofelijk hoe moeilijk dat hele ontbijtcircus voor al die mensen is. Nou ligt het niet alleen aan hun hoor, er is gewoon veel te veel keus. Zo'n blinkende automaat waar mensen in 8 talen kunnen kiezen tussen lungho, macchiato, cappuccino, espresso, ristretto, heet water, americano en double caramel pumpkin spice latte, dat moet je gewoon NIET DOEN als bejaardenhotel. Gewoon koffie, thee, klaar. Net als al dat broodbeleg. Er liggen zeker 8 soorten kaas en 12 soorten vlees, en nergens een bordje bij wat wat is. Wat krijg je dan? Dat iedereen gewoon als een zombie daar gaat staan, Te staan. Dat doe je dan gewoon verkeerd als hotel.
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ach ja, ik probeer het maar een beetje als een klucht te zien. Denk dat er best een goede comedyvoorstelling in zit. Gewoon even een weekje zo'n ontbijtbuffet meemaken _O_
:D :@ ik stond donderdagochtend ook te treuzelen bij dat app met al die keuzes en ik dacht ook nog, waarom 6x jam? Waarom niet gewoon 2 soortjes. of hooguit 3. En dan duizend broden die je zelf ook nog moet snijden.
DAT WIL IK NIET. Ik wil gewoon een plakkie brood pakken.

Ze hadden overigens wel O+ pannenkoekjes O+
pi_208434111
Ik hou juist van veel keuze. O+ Niet specifiek in jam, want dat is niet zo spannend. Maar ik hou bijvoorbeeld wel van meerdere bereidingen van ei, en pannenkoekjes en wafels. O+ En verschillende harde broodjes en juist keuze tussen zoete baksels. O+

Of, als het niet zo'n groot hotel is. Dan word ik er erg blij van wanneer het ontbijt dagelijks wat wisselende opties heeft.
pi_208434190
Veel keuze O+ Dat hebben wij dus nooit want we gaan eigenlijk alleen nog naar B&B's voor 1 nacht.

Als ik niet kan kiezen, neem ik wat afstand zodat andere mensen er bij kunnen. Deed ik gisteren in AH bij de diepvrieserwten nog. Lijkt me geen rocket science. Maar ja, ik ben ook wel eens warrig en dommig in het openbaar en daar hebben anderen vast ook last van.
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2023 @ 12:30:25 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208434243
Brood zelf moeten snijden vind ik ook stom. Want dan krijg ik altijd een veel te dikke plak en dat is niet lekker. ;(
pi_208434262
Sowieso loop ik altijd gewoon langs de sneetjes brood. Harde broodjes zijn zoveel fijner. O+
pi_208434306
Fles zeurt nog meer dan ik. Vin het bijna knap.

Het is overigens echt echt echt heerlijk buiten. O+ Wordt er ook debiel productief van.

Toilet en keuken grondig schoongemaakt, kattenbak geschept, hond uit gelaten, was aangezet, pakketje gemaakt, woonkamer opgeruimd en afgestoft.

Zo even stofzuigen, pakketje wegbrengen, boodschap, tomaten zaaien, weekmenu maken. Mogelijk nog even in de tuin prutsen. O+
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 12:50:47 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208434475
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:34 schreef Lonaa het volgende:
Is me bij jou nog nooit opgevallen eigenlijk.
En bij Fles kan ik er altijd wel om lachen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208434517
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is me bij jou nog nooit opgevallen eigenlijk.
En bij Fles kan ik er altijd wel om lachen :+
Ik bitch meer irl dan op the interwebz. :+
pi_208434629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:14 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
:D :@ ik stond donderdagochtend ook te treuzelen bij dat app met al die keuzes en ik dacht ook nog, waarom 6x jam? Waarom niet gewoon 2 soortjes. of hooguit 3. En dan duizend broden die je zelf ook nog moet snijden.
DAT WIL IK NIET. Ik wil gewoon een plakkie brood pakken.

Ze hadden overigens wel O+ pannenkoekjes O+
Nou precies _O_ Dat dus :s)
pi_208434638
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:34 schreef Lonaa het volgende:

Het is overigens echt echt echt heerlijk buiten. O+ Wordt er ook debiel productief van.

Toilet en keuken grondig schoongemaakt, kattenbak geschept, hond uit gelaten, was aangezet, pakketje gemaakt, woonkamer opgeruimd en afgestoft.

Zo even stofzuigen, pakketje wegbrengen, boodschap, tomaten zaaien, weekmenu maken. Mogelijk nog even in de tuin prutsen. O+
Voorjaarskriebel *O*
pi_208434722
Ik ben juist ontzettend lui en zit te lummelen op de bank, ik heb ontbeten en gedoucht. Dat was het zo ongeveer :P

Ik hou ook niet van teveel keuze. Dat was toen ik net veganist was wel een soort verademing; ik hoefde niet meer al die schappen in de supermarkt langs. O+

Inmiddels ben ik weer bijna terug bij af qua keuzestress :D

(Ook wel prettig hoor, dat ik niet overal met veroordeeld ben tot een bord sla. Ik hou niet eens echt van sla ;( )
pi_208434731
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Voorjaarskriebel *O*
En niet zo'n beetje.

Net in sportbh de was opgehangen. Ik moet me insmeren. :')
pi_208434752
Oh hooikoorts ook. Ja. Voorjaar. :')
pi_208434769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet me insmeren.
Kan nooit kwaad O-)
pi_208434812
Ik zit ook een beetje te niksen. Heb alles wel gedaan wat ik kon en wilde doen hier. Vanochtend nog even gezwommen, nu zorgen dat de zwembroek zsm droog wordt zodat ik verder kan met inpakken. Misschien vanmiddag nog even ergens een Barraquito gaan drinken, dat heb ik nog niet gedaan. Verder ben ik wel klaar hier. Morgenavond weer in mijn eigen bedje *O* O+ Zinan
pi_208434861
https://nl.wikipedia.org/wiki/Barraquito

Een barraquito of barraco is een Spaanse koffiebereiding die vooral populair is op de Canarische eilanden.

De barraquito wordt in een klein glaasje geserveerd. De basis is een laagje gecondenseerde melk, met daarop een shot Licor 43 (Cuarenta Y Tres), een zoete likeur. Dan wordt er melkschuim op gedaan. Op het melkschuim wordt beheerst warme melk en een shot espresso gegoten. Zo blijven de laagjes intact. Een barraquito wordt afgewerkt met kaneelpoeder en zeste van limoen.

pi_208434898
Ik vind dat ik best goed werk verricht met een beetje in huis en tuin prutsen, maar een drumband/fanfare om me aan te moedigen vind ik toch een klein beetje overdreven. #volksbuurt
pi_208434995
Ik zit moed te verzamelen om hier eens te gaan opruimen. Maar ik maak een spoor van druipneus door het huis, dus dan moet ik ook nog schoonmaken -O-
pi_208435021
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Barraquito

Een barraquito of barraco is een Spaanse koffiebereiding die vooral populair is op de Canarische eilanden.

De barraquito wordt in een klein glaasje geserveerd. De basis is een laagje gecondenseerde melk, met daarop een shot Licor 43 (Cuarenta Y Tres), een zoete likeur. Dan wordt er melkschuim op gedaan. Op het melkschuim wordt beheerst warme melk en een shot espresso gegoten. Zo blijven de laagjes intact. Een barraquito wordt afgewerkt met kaneelpoeder en zeste van limoen.

[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit. Ik lust het niet maar mooi is het zeker.

Ik heb geen voorjaarstempo. Ik voel me nog niet echt ziek maar ben wel al flink aan het hijgen en puffen. Ik moet steeds even zitten. Dit zat niet in de planning.
Spoilers!
pi_208435196
@Dr_Flash ik zou dat ook irritant vinden hoor, ofwel vraag dan even iemand om hulp als je niet weet welke knop je moet hebben, ofwel doe effe stapje opzij zolang je nog aan het nadenken bent :). Ik kan ook best overwhelmed raken van keuze, maar blijf dan niet in de weg van anderen staan tot ik een keus heb kunnen maken. Geniet nog van je laatste dag daar! En de barraquita ziet er mooi uit zeg!

@Lucky_Strike lekker zeg, Griekenland! En niet zo heel lang meer wachten!

@Kaatje1 (en ik geloof ook @Vanyel?) en @Lucky_Strike beterschap!

@Lonaa jaloers op de zon daar! Hier alleen vanochtend, nu al tijdje grijs, al lijkt het weer ietsjes open te gaan trekken inmiddels. Geniet van het zonnetje en de voorjaarsschoonmaak vibes ;) en sterkte met de hooikoorts!

Ik sliep van 22.30-6u en van 6.30-10u en ik voel me weer een beetje mens. Hockey teamuitje wel afgezegd, ze zijn naar een klimbos, dat leek me wat teveel van het goede wel. Vanochtend nog even bezorgd geweest om kat die ineens trillend met dikke staart en grote ogen bovenop de inbouwkoelkast zat, wilde ook niks eten of iets. Was blijkbaar ergens erg van geschrokken, maar ik had geen idee waarvan. Was naar buiten aan het staren maar daar zag ik niks. Gelukkig trok ie na halfuurtje weer bij en inmiddels ligt ie lekker te slapen op mn schoot. Nog even op de fiets naar het winkelcentrum geweest voor een nieuwe thermometer (ik was even bang dat kat echt ziek was dus getemperatuurd, maar daardoor moest ik dus zelf wel een nieuwe :+ ) en wat fruit en nu lig ik op de bank tv te kijken.

Nog geen koorts gehad vandaag, ook niet na m'n fietstochtje, dus dat is goed nieuws (gister had ik wel weer even koorts na wandeling met de buurvrouw, maar verder alleen verhoging). Ga vanmiddag denk ik nog even lekker in bad ook. En dan hoop ik op vannacht weer lange nacht slaap en dan morgen gewoon weer fit :)

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 18-03-2023 14:18:17 ]
pi_208435378
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat ziet er goed uit. Ik lust het niet maar mooi is het zeker.
Net eentje op. Het is lekker zoet in ieder geval :9
pi_208435455
Het leven is ingewikkeld als je wel je kussen mee wil nemen op vakantie, maar geen ruimbagage wil.
Keuzes -O-

Liever ontbijtbuffetkeuzes.
pi_208435615
Vraag aan mnAnneX: morgenmiddag even overleggen over vakantie?
Kijkt mij aan:”zoek jij het maar uit…”

😂

En appelplaattaart uit de oven. :Y)
pi_208435728
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 14:39 schreef Vanyel het volgende:
Het leven is ingewikkeld als je wel je kussen mee wil nemen op vakantie, maar geen ruimbagage wil.
Keuzes -O-

Liever ontbijtbuffetkeuzes.
In zo’n vacuumzak? Dan is het ding een stuk kleiner
pi_208435811
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In zo’n vacuumzak? Dan is het ding een stuk kleiner
Poging waard ^O^
Hoewel
Ik moet ook terug!
pi_208435829
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 15:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Poging waard ^O^
Hoewel
Ik moet ook terug!
Vraag je in het hotel of je even de stofzuiger mag lenen
pi_208435839
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vraag je in het hotel of je even de stofzuiger mag lenen
En anders zelf even heel hard zuigen :7
sorry, kon het niet laten
pi_208435887
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 15:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat wilde ik nou net niet opschrijven _O-
pi_208436677
Eigen kussen mee O+
Afgelopen week gedaan en eind mei naar huisje Luxemburg ook *O*
pi_208436680
Lekker buiten in de tuin in de zon zitten lezen O+
pi_208436696
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 15:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Daar doe ik niet aan hoor :r :{w
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 16:25:18 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208436749
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 14:39 schreef Vanyel het volgende:
Keuzes -O-

Dan ga je toch niet vliegen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208436849
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 16:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dan ga je toch niet vliegen ;)
Good idee zeg, dat ik daar niet ben opgekomen ;(
pi_208437303
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Blues het volgende:
Lekker buiten in de tuin in de zon zitten lezen O+
Oh lekker. De temperatuur is hier prima, maar we hebben ook regen gehad
pi_208437388
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Blues het volgende:
Eigen kussen mee O+
Afgelopen week gedaan en eind mei naar huisje Luxemburg ook *O*
Als je met de auto bent is dat altijd wel fijn ja. Met het vliegtuig is dat niet echt een optie :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:17 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208437726
WeekendLoopje door het Goene Hart Sweet lake City - Hazerswoude. Wel alternatieve finish, want broedseizoen. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 18 maart 2023 @ 17:42:42 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_208437875
Baklava is heerlijk 8-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208438471
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Als je met de auto bent is dat altijd wel fijn ja. Met het vliegtuig is dat niet echt een optie :P
Ik ga niet op vakantie zonder kussen :{w

Dus het mijne gaat mee in het vliegtuig, ruimbagage of geen ruimbagage.
pi_208438536
Okee.
pi_208438582
Naar Australië in 2008 had ik een megakoffert mee.
Want eigen kussen O+ *O*
pi_208438586
Grote trui aan en kussen eronder verstoppen? 8-)
pi_208438664
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Grote trui aan en kussen eronder verstoppen? 8-)
Als ik daar dun genoeg voor was, was Jul all lang zonder Jut verder gegaan.
pi_208438694
Maar ik ga ergens binnenkort eens proberen of we het redden met handbagage koffers. Ik denk eigenlijk wil dat het moet kunnen, kussen neemt ongeveer een half koffertje in beslag.
pi_208438796
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Maar ik ga ergens binnenkort eens proberen of we het redden met handbagage koffers. Ik denk eigenlijk wil dat het moet kunnen, kussen neemt ongeveer een half koffertje in beslag.
Pak dan op z'n minst een airline met fatsoenlijke carry-on limits (iets als 55 x 45 x 25) en niet iets zoals DifficultJet (waar zulks ook wel kan, maar tegen fors bijbetalen). Enige wat daar nog "gewoon gratis" kan is 45 x 36 x 20 max. Een zogenaamde "underseater".
pi_208438898
Ik vind het al heel wat dat wij gaan proberen om alles in 1 koffer te krijgen en jullie gaan gewoon op vakantie met alleen handbagage. Ik vind het knap.
Spoilers!
pi_208438923
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Pak dan op z'n minst een airline met fatsoenlijke carry-on limits (iets als 55 x 45 x 25) en niet iets zoals DifficultJet (waar zulks ook wel kan, maar tegen fors bijbetalen). Enige wat daar nog "gewoon gratis" kan is 45 x 36 x 20 max. Een zogenaamde "underseater".
Ik ga met TUI. Daar mag wel fatsoenlijk formaat, alleen moet het dan alsnog in het ruim.
pi_208438936
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het al heel wat dat wij gaan proberen om alles in 1 koffer te krijgen en jullie gaan gewoon op vakantie met alleen handbagage. Ik vind het knap.
Ik zei niet dat het zou lukken :D
En voor 2 weken zou ik het niet eens proberen.
pi_208438961
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ga met TUI. Daar mag wel fatsoenlijk formaat, alleen moet het dan alsnog in het ruim.
Ja in het ruim mag alles. Nou ja bijna alles. Als je maar betaalt.
pi_208439011
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Scheelt zo veel tijd _O_ en gelazer met kwijtrakende shit bij overstaps en zo _O_

Maar zeker Carryon Level 2: Underseater is wel een uitdaging ja :+ Dat heeft wel wat extra grappen nodig, zoals ter plaatse de mogelijkheid om de was te (laten) doen, En een deel van je bezittingen / lokale aankopen met een postpakket terug naar huis sturen. En true true: dat kost ook allemaal geld :Y
pi_208439063
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zei niet dat het zou lukken :D
En voor 2 weken zou ik het niet eens proberen.
Ik ga komende vakantie goed opletten of dit voor ons ook mogelijk is.
Spoilers!
pi_208439087
Plus de aanschaf van zo'n kek koffertje, ook weer geld en gedoe.

Edit: waar is m'n quote dan.
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2023 @ 19:00:32 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_208439218
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben juist ontzettend lui en zit te lummelen op de bank, ik heb ontbeten en gedoucht. Dat was het zo ongeveer :P

Ik hou ook niet van teveel keuze. Dat was toen ik net veganist was wel een soort verademing; ik hoefde niet meer al die schappen in de supermarkt langs. O+

Inmiddels ben ik weer bijna terug bij af qua keuzestress :D

(Ook wel prettig hoor, dat ik niet overal met veroordeeld ben tot een bord sla. Ik hou niet eens echt van sla ;( )
Top. Kun je bij de lidl een extra dure vega stol kopen met banketbakkersspijs. Terwijl de "normale" versie wel amandelspijs heeft.
Marketing te top. Een minder product voor de hoofdprijs proberen te verkopen. Maak dan een vegan versie met kwaltijdsingrediënten. Dan is er ineens een veel grotere markt voor.

Niet dat de normale uitvoering van de lidl lekker is. Die van de Aldi is beter vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door z80 op 18-03-2023 19:10:08 ]
pi_208439461
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Plus de aanschaf van zo'n kek koffertje, ook weer geld en gedoe.

Edit: waar is m'n quote dan.
Ja maar. Is het geen O+ schatje O+ dan? _O_
pi_208439471
Haaij lieve Cullers.

Hoe gaat het hier allemaal?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_208439477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:00 schreef z80 het volgende:

[..]
Top. Kun je bij de lidl een extra dure vega stol kopen met banketbakkersspijs. Terwijl de "normale" versie wel amandelspijs heeft.
Marketing te top. Een minder product voor de hoofdprijs proberen te verkopen. Maak dan een vegan versie met kwaltijdsingrediënten. Dan is er ineens een veel grotere markt voor.

Niet dat de normale uitvoering van de lidl lekker is. Die van de Aldi is beter vind ik.
Ik haalde ze vorig jaar/met Kerst bij de Aldi :)

Maar ja, dat soort grappen is minder inderdaad. IKEA en Star Bucks doen het wat dat betreft beter, daar zijn de plantaardige opties of goedkoper, of in elk geval niet duurder.
pi_208439526
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij lieve Cullers.

Hoe gaat het hier allemaal?
Heee!
Met mij wel oke, wat ziekig en nog een drukke drie dagen te gaan komende week maar als dat achter de rug is gaat het weer goed :) . Maar veel belangrijker: hoe is het met jou?
  zaterdag 18 maart 2023 @ 19:22:52 #101
63722 z80
I fink you freaky
pi_208439647
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik haalde ze vorig jaar/met Kerst bij de Aldi :)

Maar ja, dat soort grappen is minder inderdaad. IKEA en Star Bucks doen het wat dat betreft beter, daar zijn de plantaardige opties of goedkoper, of in elk geval niet duurder.
Dat het iets duurder is, is nog te verklaren. Kleinere markt. En ben ik ook wel bereid te betalen. Maar er dan goedkope zooi in te stoppen gaat dan weer te ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')