abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 maart 2023 @ 17:10:26 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_208424784
Tom Egbers werkt de komende maanden niet voor NOS Sport. De presentator heeft dat „in goed overleg” met de directie besloten, meldt de NOS vrijdag.



Egbers wil zo ruimte geven om vragen te beantwoorden die de voorbije periode zijn ontstaan na het onthullende artikel van de Volkskrant over wangedrag op de redactie van NOS Sport van vorige week. Hij zou een vrouwelijke collega, met wie hij een affaire had gehad, een tijdlang hebben geïntimideerd en gepest.

De hoofdredactie van NOS Sport trad na publicatie van het stuk terug. De hoofdredactie maakte eerder bekend gefaseerd terug te treden, maar dat werd versneld na nog meer berichten over grensoverschrijdend gedrag dat niet werd aangepakt.

Vervanging
De NOS laat weten geen uitspraak te doen over wie Egbers de komende maanden gaat vervangen als presentator van Studio Sport Eredivisie. Afgelopen zondag nam Gert van ’t Hof de presentatie van de samenvattingen van de Eredivisie van Egbers over

https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-voor-nos-sport

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208424872


Ik keek dat programma toch al niet.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_208426195
Nu bij Khalid en Sophie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208426680
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 19:09 schreef superniger het volgende:
Nu bij Khalid en Sophie.
waar is dat?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208426856
quote:
Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

Waar is dat?
TV / TOM EGBERS NU OP NPO 1
pi_208491457
https://www.mediacourant.(...)-voor-de-volkskrant/

Ben nu wel benieuwd wie die minnares was/is.

En als het waar is,
:') een boek :')
pi_208491692
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:49 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-voor-de-volkskrant/

Ben nu wel benieuwd wie die minnares was/is.

En als het waar is,
:') een boek :')
Als Yvonne Coldeweijer het al niet zegt, dan ga je dat waarschijnlijk nooit weten ;)

Maarals ik lees dat Tom Egbers 3 jaar een affaire met haar heeft gehad, en dat ze alleen hebben gezoend, dan krab ik ook wel even achter mijn oren.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_208491821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 11:06 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als Yvonne Coldeweijer het al niet zegt, dan ga je dat waarschijnlijk nooit weten ;)

Maarals ik lees dat Tom Egbers 3 jaar een affaire met haar heeft gehad, en dat ze alleen hebben gezoend, dan krab ik ook wel even achter mijn oren.
Zal binnenkort echt wel uitlekken denk ik.
  woensdag 22 maart 2023 @ 12:00:06 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208492532
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:49 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-voor-de-volkskrant/

Ben nu wel benieuwd wie die minnares was/is.

En als het waar is,
:') een boek :')
Dat boek is een fabeltje.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_208492560
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2023 12:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat boek is een fabeltje.
Dat mag ik hopen ja.
pi_208498350
Volgens de immer kwaliteitsteevee leverende boys van Roddelpraat gaat het om Angela Wals.
  donderdag 23 maart 2023 @ 13:00:15 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208505532
Oh heb nog een boekje van haar klaarliggen om te lezen :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_208505569
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:32 schreef Regilio_ het volgende:
Volgens de immer kwaliteitsteevee leverende boys van Roddelpraat gaat het om Angela Wals.
https://www.roddelpraat.n(...)rgedoken-na-kritiek/
pi_208505597
quote:
Ook haar emailadres even erbij zetten :')
pi_208505762
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:06 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ook haar emailadres even erbij zetten :')
Ik geloof niet dat we medelijden hoeven te hebben met Angela Wals.
pi_208506319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:20 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat we medelijden hoeven te hebben met Angela Wals.
Wat heeft zij verkeerd gedaan
pi_208506496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 13:20 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat we medelijden hoeven te hebben met Angela Wals.
Eens, maar je hoeft je ook niet te verlagen tot dit niveau.
  vrijdag 14 april 2023 @ 17:15:31 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208771736
De hele organisatie van Mores moet op de schop :D

het meldpunt voor grensoverschrijdend gedrag in de cultuur- en creatieve sector. Dat schrijven regeringscommissaris grensoverschrijdend gedrag Mariëtte Hamer en staatssecretaris van Cultuur en Media Gunay Uslu in een vandaag verschenen rapport. Wat betekent dit voor de sector? We bespreken het in Op1 met hoogleraar Sport & Recht Marjan Olfers.

Janke Dekker had het tochniet zo goed gedaan dus :|W |:)
Wat een verrassing :')
pi_208772054
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
De hele organisatie van Mores moet op de schop :D

het meldpunt voor grensoverschrijdend gedrag in de cultuur- en creatieve sector. Dat schrijven regeringscommissaris grensoverschrijdend gedrag Mariëtte Hamer en staatssecretaris van Cultuur en Media Gunay Uslu in een vandaag verschenen rapport. Wat betekent dit voor de sector? We bespreken het in Op1 met hoogleraar Sport & Recht Marjan Olfers.

Janke Dekker had het tochniet zo goed gedaan dus :|W |:)
Wat een verrassing :')
Nou hè.

Net zo'n verrassing als de onvermijdelijke Marjan Olfers weer aan tafel.
pi_208772085
quote:
En ik denken dat FOK! een slecht design heeft _O-
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 12:22:01 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209287573
Waarschijnlijk werkt Tom helemaal niet meer voor NOS Sport.

https://www.mediacourant.(...)isloos-met-pensioen/
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:09:13 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209288415
^O^ :W :W :W :W :W
pi_209288870
dus de hoofdredactie word gecancelled, maar hij zit er nog? dat is toch raar...
  vrijdag 26 mei 2023 @ 18:51:21 #24
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209293055
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:37 schreef pokkerdepok het volgende:
dus de hoofdredactie word gecancelled, maar hij zit er nog? dat is toch raar...
Mwah
Zou pas echt raar zijn als bijvoorbeeld z'n vrouw de baas was van een of ander onafhankelijk meldpunt voor ongewenste omgangsvormen in de Nederlandse culturele en creatieve sector en ze zou blijven zitten ondanks dat al jaren rond galmde dat haar kerel een soort geile dictator was bij Studio Sport. Dat zou pas raar weze!@

Was eigenlijk altijd al een talentloze lul en is immer 'n slechte und constant haperende autocue-voorlezer geweest.
Heeft dan nog wel een paar verdiende trofeeën in z'n mancave ^O^ . Natuurlijk terecht gewonnen: drie jaar op rij Europees Kampioen Zoenen (indoor). En dan ook nog zonder seks te hebben en zonder dat z'n vrouw erachter kwam!@ Die titels pakt niemand hem meer af!!

Ook de eerste keer dat Tom bij Studio Sport kwam stotteren wist ik al dat dit geen zuivere koffie was :P .

Beste tv in de categorie drama dit jaar was voor mij toch wel dat hij bij Bin Khalid kwam vertellen dat hij alleen gezoend had jarenlang en dat eigenlijk hij en z'n familie de slachtoffers waren :D . En dan die makke Khalid die puur een doorgeefluik was.. Prachtig!

Vraag me af hoe z'n huwelijk nu is. Bij iedere zoentje in bed moet z'n wijf toch aan z'n Europese titels denken. Lijkt me een onmogelijk project, die relatie _O-

Toch wens ik ze wel het beste, maar dan wel thuis!!

De pruik en z'n wijfie *;
love & heet
pi_209293276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 18:51 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Mwah
Zou pas echt raar zijn als bijvoorbeeld z'n vrouw de baas was van een of ander onafhankelijk meldpunt voor ongewenste omgangsvormen in de Nederlandse culturele en creatieve sector en ze zou blijven zitten ondanks dat al jaren rond galmde dat haar kerel een soort geile dictator was bij Studio Sport. Dat zou pas raar weze!@

Was eigenlijk altijd al een talentloze lul en is immer 'n slechte und constant haperende autocue-voorlezer geweest.
Heeft dan nog wel een paar verdiende trofeeën in z'n mancave ^O^ . Natuurlijk terecht gewonnen: drie jaar op rij Europees Kampioen Zoenen (indoor). En dan ook nog zonder seks te hebben en zonder dat z'n vrouw erachter kwam!@ Die titels pakt niemand hem meer af!!

Ook de eerste keer dat Tom bij Studio Sport kwam stotteren wist ik al dat dit geen zuivere koffie was :P .

Beste tv in de categorie drama dit jaar was voor mij toch wel dat hij bij Bin Khalid kwam vertellen dat hij alleen gezoend had jarenlang en dat eigenlijk hij en z'n familie de slachtoffers waren :D . En dan die makke Khalid die puur een doorgeefluik was.. Prachtig!

Vraag me af hoe z'n huwelijk nu is. Bij iedere zoentje in bed moet z'n wijf toch aan z'n Europese titels denken. Lijkt me een onmogelijk project, die relatie _O-

Toch wens ik ze wel het beste, maar dan wel thuis!!
[ afbeelding ]
De pruik en z'n wijfie *;
mooi verhaal, maar dan nog steeds raar dat hij er nog zit.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 19:28:56 #26
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209293554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 19:08 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
mooi verhaal, maar dan nog steeds raar dat hij er nog zit.
Zit hij er dan?
Denk niet dat hij terugkomt. Heb dat artikel dat hierboven gelinkt is niet gelezen, dus misschien komt hij wel terug. Maar lijkt mij in ieder geval niet kunnen dat hij er weer gaat zitten.
love & heet
pi_209295837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 19:28 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Zit hij er dan?
Denk niet dat hij terugkomt. Heb dat artikel dat hierboven gelinkt is niet gelezen, dus misschien komt hij wel terug. Maar lijkt mij in ieder geval niet kunnen dat hij er weer gaat zitten.
ze zeggen voorlopig. maar waarschijnlijk zal hij wel niet terug komen nee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')