Dat valt altijd tegen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jong Oranje van het NL Elftal in een onderling duel zou winnen.
Aboukhlal is een homohater. Moeten we niet hebben.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dallinga heeft me verrast moet ik zeggen, eigenlijk de hele Toulouse kliek is prima bezig met Vd Boomen en Spierings er nog bij. Abouklal heeft helaas voor Marokko gekozen
Eraf tegen Kroatiλ, dan kan Ronald op de trein naar Groningen samen met Erwin.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:51 schreef -XOR- het volgende:
Walgelijke selectie, hopelijk degraderen we naar de CONCACAF.
Ik koop met alle liefde een kaartje eersteklas voor beide broers.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eraf tegen Kroatiλ, dan kan Ronald op de trein naar Groningen samen met Erwin.
Verbaast me ook wel een beetje, denk dat het beter is als hij het niet haalt, in vorm nog steeds wel de beste NL aanvaller maar die kans op vorm is wel klein.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:57 schreef TLC het volgende:
En dan selecteert ie Memvis ook nog !! die is voor de zoveelste keer geblesseerd
Ik ook wel, maar ik heb er vooralsnog niet zoveel vertrouwen in.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben niet kinderachtig en hoop gewoon dat we de NL winnen
En kan er nog steeds geen zak van.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aboukhlal is een homohater. Moeten we niet hebben.
Mwah, hiervan verkeren er toch ook een heel aantal in niet al te beste vorm dus er zijn zelfs met onze scharminkelige selectie wel mogelijkheden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Modric gaat dit Oranje slopen.
Hij heeft zich een jaar of twee moeten herpakken van dat moment tegen Frenkie en Ajax in dat gouden CL jaar, is toen even lang absolute top geweest maar is ondertussen gewoon te oud.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Modric gaat dit Oranje slopen.
Redelijk 50/50 denk ik ja. Als we winnen zal de finale wel weer een drama worden. Zoals altijd bij Oranje.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, hiervan verkeren er toch ook een heel aantal in niet al te beste vorm dus er zijn zelfs met onze scharminkelige selectie wel mogelijkheden.
Kroaten zijn als team beter denk ik. Bij dit Oranje blijf ik het idee houden van een stel individuen en hopen op af en toe een bevlieging van eentje.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Redelijk 50/50 denk ik ja. Als we winnen zal de finale wel weer een drama worden. Zoals altijd bij Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |