Wat een onzin, heeft zelfs Juve nog gehaald. Berghuis was echt wel minder.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Elia was een beetje de Berghuis van deze tijd: Leuke speler voor de Eredivisie maar voor interlandvoetbal eigenlijk te matig. 30 interlands, 2 goals. Wel blaffen, niet bijten.
En bij Juve wordt ie als één van de grootste miskopen van deze eeuw beschouwdquote:Op maandag 27 maart 2023 12:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een onzin, heeft zelfs Juve nog gehaald. Berghuis was echt wel minder.
Wordt als een van de grootste miskopen van deze eeuw beschouwd bij Juve. Was echt niet zoveel, heeft alleen in zijn Feyenoordseizoenen aardige statistieken gehaald maar zelfs nooit de 10 goals per seizoen aangetikt.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
ihattaren en bouy ook, zegt dus echt niksquote:Op maandag 27 maart 2023 12:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is niet perse de 4-0 die het probleem is maar de manier waarop, Frankrijk vond het wel best na een half uur spelen, waren die vol gas gegaan dan waren de dubbele cijfers gehaaldquote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat het voor het komende anderhalf jaar niet heel veel uitmaakt nee, al had Koeman vrijdag de schade natuurlijk gewoon moeten beperken tot 2-0 ofzo. Met zo'n 4-0 sta je echt voor lul in Europa.
Maar goed, dat is geweest en voor de uiteindelijke kwalificatie en Nations League zal het niet al teveel gevolgen hebben. Hoop wel dat Koeman echt vol voor de Nations League gaat, ondanks het cynische gezeik erover echt de enige serieuze kans op een prijs met Oranje. (misschien wel voor de komende decennia)
Ook onzin. Alleen de laatste paar jaar zijn er al veel treurigere aankopen gedaan. Bij HSV was hij een tijdje erg goed.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wordt als een van de grootste miskopen van deze eeuw beschouwd bij Juve. Was echt niet zoveel, heeft alleen in zijn Feyenoordseizoenen aardige statistieken gehaald maar zelfs nooit de 10 goals per seizoen aangetikt.
Eens hoor maar ik vind een 4-0 nog steeds veel te ruim. Frankrijk heeft ook gewoon van Denemarken en Kroatië thuis verloren een paar maanden geleden, het is echt niet zo dat die alles met ruime cijfers winnen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is niet perse de 4-0 die het probleem is maar de manier waarop, Frankrijk vond het wel best na een half uur spelen, waren die vol gas gegaan dan waren de dubbele cijfers gehaald
Als je drie maanden terug al bijna van Ecuador en Senegal verliest en dan ook nog met een mindere selectie en mindere coach moet aantreden tegen Frankrijk wordt het wel een probleem.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens hoor maar ik vind een 4-0 nog steeds veel te ruim. Frankrijk heeft ook gewoon van Denemarken en Kroatië thuis verloren een paar maanden geleden, het is echt niet zo dat die alles met ruime cijfers winnen.
Gewoon tactisch ontzettend slecht gedaan.
Ach het was slecht die wedstrijden maar vooral voorin. Ecuador en Senegal hebben alleen een paar schoten van buiten de 16 gehad en verder geen kans gehad.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je drie maanden terug al bijna van Ecuador en Senegal verliest en dan ook nog met een mindere selectie en mindere coach moet aantreden tegen Frankrijk wordt het wel een probleem.
Als je dan toch wat op moet bouwen is dat wel de speler waar dat op kan/moet.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Frenkie de Jong niet meedeed?
Ja, die had dat balletje waar de 1-0 uit kwam nooit zo kinderlijk verspeeld.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Frenkie de Jong niet meedeed?
Allemaal toch geen basisklanten. Vertrouwen in de basis voor de Nations Leaguequote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
Belachelijke selectie. Blind, Klaassen, Cillessen, Brubbie. Geen Frimpong, geen Hartman, geen Dallinga. Einde Koeman wat betreft mij.
Over Koeman wel eens, die hadden ze nooit terug moeten halen en hij is nu nog luier dan hij al was.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
Belachelijke selectie. Blind, Klaassen, Cillessen, Brubbie. Geen Frimpong, geen Hartman, geen Dallinga. Einde Koeman wat betreft mij.
Vrees van nietquote:Op maandag 15 mei 2023 13:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Laten we hopen dat de trein naar Real Madrid weldra voorbij raast.
Pieter Zwartedquote:'Qua speelplan leek het wel Andere Tijden Sport bij Oranje'
Wijnaldum natuurlijk net zo belachelijk, die is nog niet eens fit, speelde de laatste wedstrijd verstoppertje maar zit er gewoon weer bij, Blind snap ik ook niet.quote:
Die moeten nog rijpen.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
Brobbey en Bergwijn snap ik wel, is ook niet veel beters voorhanden. De andere 3 is inderdaad een vorm van armoede, Niet dat er veel beters rondloopt maar geef dan in ieder geval de jongeren een kans.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:44 schreef Cara het volgende:
Blind, Bergwijn, Klaassen, Brobbey, Cillessen, lekker man.
Brobbey kan toch echt niet?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Brobbey en Bergwijn snap ik wel, is ook niet veel beters voorhanden. De andere 3 is inderdaad een vorm van armoede, Niet dat er veel beters rondloopt maar geef dan in ieder geval de jongeren een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |