quote:Op zondag 19 maart 2023 18:33 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die fout maak je als kind maar één keer als je stiekem een chocolaatje pakt![]()
Gadver, ik proef ze weer,,,,quote:Op zondag 19 maart 2023 18:33 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die fout maak je als kind maar één keer als je stiekem een chocolaatje pakt![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze een een zak en was een groot gedeelte al kapot. Dus die moesten eerst op
Ik fietste eens met mijn oudste achterin dat ding en toen haalde een andere fietser mij in; mevrouw uw kind staat in het stoeltjequote:Op maandag 20 maart 2023 18:23 schreef Blues het volgende:
Ja![]()
Wel met een tuigje want oudste klom er uit![]()
@Loveablequote:Op maandag 20 maart 2023 23:35 schreef nomina het volgende:
Een video. Wel Duits, maar toch wel veel herkenbaar.
Ik vraag mij af wat ze zal herkennen.quote:
Blikje schoenpoets leeg dan mochten we dat gebruiken om mee te hinkelen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb net een dvd besteldquote:
Oh dat ken ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Blikje schoenpoets leeg dan mochten we dat gebruiken om mee te hinkelen.
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Blikje schoenpoets leeg dan mochten we dat gebruiken om mee te hinkelen.
Ah, dat blikje met zand ken ik niet. Of ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
spelregels konden variëren.
[ afbeelding ]
Misschien al eens gepost maar dit deden we ook vaak!quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Patronen ook, ik zag vaak deze:quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij gebruikten daar gewoon een kiezelsteentje voor.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, dat blikje met zand ken ik niet. Of ik ben het vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |