Hij is toch klaar voor de Europese top?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft het moeilijk tegen bakbeest Smalling.
En dat is geen schande
paixao?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Tweede helft ergeren aan dilrosun dan
Feyenoord domineert niet in alles. Te makkelijk om te zeggen dat as roma ze de bal gunt maar gevaarlijker zijn ze niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon een typische eredivisieclub europa wedstrijd waarbij de Nederlandse club in alles domineert maar de wedstrijd alsnog verliest (op efficientie).
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef DeeBee het volgende:
Alireza kijk eens middelmaat, ja ho maar
"We doen het met dit team" na zomer, met vertrek van Kokcu en Geertruida.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef DeeBee het volgende:
Alireza kijk eens middelmaat, ja ho maar
Wie heeft dat gezegd?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is toch klaar voor de Europese top?
Kijken we dezelfde wedstrijd?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zijn wel iets beter dan Roma dus dat is in het voordeel lijkt mij
As roma komt hier voor een gelijk spel.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Roma heeft de beste mogelijkheden gehadquote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Roma heeft de beste mogelijkheden gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |