Dat is een Engelse term die letterlijk 'slimme telefoon' betekent. Met deze telefoons kunnen mensen bellen en sms'en, maar ook andere dingen zoals e-mailen, spelletjes spelen en internetten. Een internetverbinding is zelfs noodzakelijk voor veel mogelijkheden van de smartphone.21 jan 2023quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef YStec het volgende:
Hangt af wat de definitie van een smartphone is.
Wat moet het toestel minimaal kunnen, welk eigenschap maakt het een smartphone?
Ik dacht zelf aan 'apps kunnen installeren' als een belangrijk verschil, maar zelfs dat sluit niet alles uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is een Engelse term die letterlijk 'slimme telefoon' betekent. Met deze telefoons kunnen mensen bellen en sms'en, maar ook andere dingen zoals e-mailen, spelletjes spelen en internetten. Een internetverbinding is zelfs noodzakelijk voor veel mogelijkheden van de smartphone.21 jan 2023
Smartphone, Henk Merk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:31 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
1998
Philips Diga, niet kapot te krijgen
Hé ik ook denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:40 schreef Farenji het volgende:
Een HTC Desire HD, gekocht begin 2011. Daarvoor had ik een hele rits aan dumb phones van oa Alcatel (mijn eerste mobiel) en een aantal Nokia's.
Dit was mijn 1e telefoon! Met prepaid-belkaarten zo groot als een creditcardquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:31 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
1998
Philips Diga, niet kapot te krijgen
Wel grappig dat PDA's vroeger echt alleen voor nerds en zakenlui warenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Samsung Galaxy S1 eerste echte huidige smartphone.
Daarvoor aantal MDA's gehad met Windows Mobile, waren redelijk "smart"
[ afbeelding ]
Haha ja kan kloppen, viel mij destijds ook op.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Wel grappig dat PDA's vroeger echt alleen voor nerds en zakenlui waren
In die context denk ik dat de Nokia 2760 mijn eerste smartphone was. Hij was goedkoop, eenvoudig simlockvrij te maken en te voorzien van meer games.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is een Engelse term die letterlijk 'slimme telefoon' betekent. Met deze telefoons kunnen mensen bellen en sms'en, maar ook andere dingen zoals e-mailen, spelletjes spelen en internetten. Een internetverbinding is zelfs noodzakelijk voor veel mogelijkheden van de smartphone.21 jan 2023
Leuk feitje trouwens:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:11 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Lg star, begin 2010 denk ik zo
Je was gewapend, maar werd wel overvallen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Leuk feitje trouwens:
1 dag nadat ik deze telefoon kreeg werd ik gewapend overvallen en is ie gejat.
Dat ding kwam pas in leven dankzij al die custom roms.quote:
Mijn eerste vriendje had deze. Vond ik heel coolquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:18 schreef DIGIT_ het volgende:
Nokia N95,
(2006/2007)
Met BinSign (application wizard used for generating Certificate Request (.csr) file to request Symbian Developer Certificates on the Symbian Signed portal).
5 MP Camera!
[ afbeelding ]
Ligt nog ergens in een la met defecte accu natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |