quote:
Op vrijdag 17 maart 2023 09:15 schreef roos94 het volgende:[..]
Dat is een Engelse term die letterlijk 'slimme telefoon' betekent. Met deze telefoons kunnen mensen bellen en sms'en, maar ook andere dingen zoals e-mailen, spelletjes spelen en internetten. Een internetverbinding is zelfs noodzakelijk voor veel mogelijkheden van de smartphone.21 jan 2023
Ik dacht zelf aan 'apps kunnen installeren' als een belangrijk verschil, maar zelfs dat sluit niet alles uit.
Een
Nokia 6310i kan alles op het lijstje, maar comfortabel was het niet. Bedoel, internetten via WAP was verre van prettig (en teringduur voor zover ik me kan herinneren). Het kon wel. Zelfde met apps installeren, maar dat waren Java-apps die niet al te veel voorstelden.
Denk dat het verschil dan vooral inderdaad 'de mate waarin internet onderdeel uitmaakt van het gebruik' een goede is.
Dan kom ik uit op
Nokia N70. Wat hield ik verdomme veel van Opera Mini. En de moeite die je deed om Symbian apps gratis te vinden.
Nokia N70.

.
Ik had hem voor de
iPhone 3G (2008), en had 'm tijdens mijn stage op het mbo (zo vaak op FOK! gepost tijdens de trein-/ en busritten)... Dat moet dan rond 2006 zijn geweest.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2023 09:30:31 ]