abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:31:10 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209380104
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
Echt ????Je hebt een kind en die wil spelen met een ander kind. Krijg je de ouders erbij WTF _O-
Het slaat ook echt nergens op, ik vind het ook bizar dat de ouders erbij gaan zitten.
Hoe ga je dat doen als je 3 kinderen hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209380227
Als je kind 4 of 5 is ok. Maar daarna? Vreemd. Alsof de ouders jou niet vertrouwen. Dat gevoel krijg ik er een beetje bij.
pi_209381362
Heel eerlijk? Ik vertrouw niemand anders dan mezelf.

Heb zelf het een en ander meegemaakt in mijn jongere jaren, omdat mijn ouders wel mensen hebben vertrouwd en nu heb ik last van trust issues ;)

Maar goed, betekent uiteraard niet dat ik dat ook wil projecteren op mijn kinderen en ze nergens alleen laat gaan. Op dit moment is dit de standaard (in mijn omgeving) voor deze leeftijdsgroep en dat vind ik prima en sluit ik me bij aan.

Vanaf een jaar of 6/7 wordt het een ander verhaal.
pi_209381436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
Echt ????Je hebt een kind en die wil spelen met een ander kind. Krijg je de ouders erbij WTF _O-
Ja. Dat hoeft van mij dus ook niet drie keer per week, zeg maar.
pi_209395159
Dat de jongste zich om het hondsgezeik ‘niet lekker voelt’ en dus niet naar school/muziek/sport wil. Het is nooit als er iets leuks gaan doen. Terwijl ze sport toch wil blijven doen. (Is niet helemaal waar, want als we zouden zeggen dat ze helemaal niet aan sport zou hoeven doen, zou ze die keuze maken, want lui).

Zucht..
pi_209395956
Het constante ge'mama, terwijl er ook een papa rondloopt in huis.

En deze week heeft het hele gezin, behalve ik, buikgriep. En aangezien het al sinds maandag duurt, ben ik inmiddels in staat om ze gratis weg te geven :P
pi_209439890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef exode het volgende:
Ik heb nog nooit een ouder mee gehad met een speeldate of andersom. Ik moet er niet aan denken.

Maar waar ik voor kwam:
Dat je kinderen je terechtwijzen.
'Mama, waarom stak je je hand niet uit toen je afsloeg.'
'Mama, je rijdt harder dan 50!'
Dit. 100%!
Hier heb ik er ook eentje die dit steeds wil doen.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209439933
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 22:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Dat hoeft van mij dus ook niet drie keer per week, zeg maar.
Dat hoeft van mij precies nooit. :X
Ik heb best een drukke baan. Werk ook s’avonds, snachts en in het weekend. Als ik dan dus eens vrij ben door de week, wil ik ook graag even met een boek op de bank. ( nadat ik het huishouden heb gedaan )
Moet er niet aan denken dat ik dan ineens zo’n ouder mee naar huis krijg waarmee ik dan gesprekken moet voeren en die je huis zitten te bekijken.

Ik zeg daarom soms ook wel dat we niet kunnen omdat we andere plannen hebben. Dat is dan niet zo. Overigens jok ik dan niet tegen mijn kind, mijn dochter weet dan hoe laat het is en speelt het spelletje mee door te zeggen “Oh ja, helemaal vergeten, we moesten nog dingen doen.”

Eenmaal thuis doen we dan ook daadwerkelijk een potje monopoly of iets en vervolgens ga ik met een boek op de bank en speelt m’n dochter met de buurkinderen buiten. Opgelost
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209440143
Ik vind het altijd wel leuk als er iemand komt spelen. Kinderen gaan naar boven, naar buiten of spelen beneden wat op de switch. Ik heb er vaak geen kind aan.

Maar ik snap dat dat pas na een bepaalde leeftijd is. Als je kind een jaar of 4/5 is ligt dat weer anders.
pi_209456717
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als er iemand komt spelen. Kinderen gaan naar boven, naar buiten of spelen beneden wat op de switch. Ik heb er vaak geen kind aan.

Maar ik snap dat dat pas na een bepaalde leeftijd is. Als je kind een jaar of 4/5 is ligt dat weer anders.
Ik vind er oprecht geen kut aan... dat onderlinge gehannes ook weer met oudere zus of jongere broer... of meidenvenijn onderling, het niet eens kunnen worden over wat te doen of het kind mag niet doen wat mijn kind wel mag doen... joe opzouten naar buiten doei!

OT: hele drama's maken over iets en als je dan besluit je er in te mengen blijkt het toch net even anders in elkaar te zitten en sta je eigenlijk voor lul...
S. 2014
J. 2016
pi_209686130
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ik vind er oprecht geen kut aan... dat onderlinge gehannes ook weer met oudere zus of jongere broer... of meidenvenijn onderling, het niet eens kunnen worden over wat te doen of het kind mag niet doen wat mijn kind wel mag doen... joe opzouten naar buiten doei!

OT: hele drama's maken over iets en als je dan besluit je er in te mengen blijkt het toch net even anders in elkaar te zitten en sta je eigenlijk voor lul...
Heb sowieso geen zin om de hele middag politieagent te spelen.
  woensdag 28 juni 2023 @ 22:56:04 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209686161
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:35 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Dat hoeft van mij precies nooit. :X
Ik heb best een drukke baan. Werk ook s’avonds, snachts en in het weekend. Als ik dan dus eens vrij ben door de week, wil ik ook graag even met een boek op de bank. ( nadat ik het huishouden heb gedaan )
Moet er niet aan denken dat ik dan ineens zo’n ouder mee naar huis krijg waarmee ik dan gesprekken moet voeren en die je huis zitten te bekijken.

Ik zeg daarom soms ook wel dat we niet kunnen omdat we andere plannen hebben. Dat is dan niet zo. Overigens jok ik dan niet tegen mijn kind, mijn dochter weet dan hoe laat het is en speelt het spelletje mee door te zeggen “Oh ja, helemaal vergeten, we moesten nog dingen doen.”

Eenmaal thuis doen we dan ook daadwerkelijk een potje monopoly of iets en vervolgens ga ik met een boek op de bank en speelt m’n dochter met de buurkinderen buiten. Opgelost
Of gewoon zeggen dat je er de kracht niet voor hebt :D (maar dat is zeker not done :P ).
Resistance is futile.
pi_209697560
Dat ze in een klein duiveltje verandert als ze (over)vermoeid is.
pi_209697960
Een zoon hebben die heel de dag, everybody wants to rule the world zingt }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 30 juni 2023 @ 06:57:36 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209699793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Een zoon hebben die heel de dag, everybody wants to rule the world zingt }:|
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_209699952
Ouders die meegaan met een speeldate heb ik serieus nog nooit van gehoord :')

Dat doe ik wel met vrienden die ook kids hebben, kan ik gezellig wat drinken terwijl de kids elkaar vermaken :D
hardcoholic
pi_209699967
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:36 schreef Ferdii het volgende:

Dat doe ik wel met vrienden die ook kids hebben, kan ik gezellig wat drinken terwijl de kids elkaar vermaken :D
Ik heb het één keer meegemaakt. Althans, ik niet maar mijn vriend wel.

Hij ging ooit met onze dochter en haar vriendinnetje naar Monkey Town en daar wilde de moeder ook persee bij zijn. Terwijl ze met mij geen problemen had, dat meisje was al vaker bij ons geweest.

Misschien vond ze Monkeytown gewoon spannend. Kan ook.
pi_209700958
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hij ging ooit met onze dochter en haar vriendinnetje naar Monkey Town en daar wilde de moeder ook persee bij zijn. Terwijl ze met mij geen problemen had, dat meisje was al vaker bij ons geweest.

Oh ja! Dat had ik ook een keer. Toen was het niet de moeder die meeging, maar de (stief)vader. Zat ik daar 3 uur mee opgescheept :'(. Het waren heel awkward uren...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209700996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Oh ja! Dat had ik ook een keer. Toen was het niet de moeder die meeging, maar de (stief)vader. Zat ik daar 3 uur mee opgescheept :'(. Het waren heel awkward uren...
Dat is ook hoe mijn vriend het omschreef _O-
pi_209701097
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is ook hoe mijn vriend het omschreef _O-
Die kinderen zie je 3 uur niet. Ik had me verheugd op ongestoord een boekje lezen in een rustig hoekje, krijg je dat _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209701120
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:36 schreef Ferdii het volgende:
Ik gelukkig ook niet. Vreselijk :D
pi_209701183
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:42 schreef lily het volgende:

[..]
Ik gelukkig ook niet. Vreselijk :D
Nouja, als de moeder of voor mijn part vader mee gaan voor een gezellige babbel, be my guest. Dat vind ik zelf ook leuk. Maar ik heb niet het idee dat dit vaak de insteek is. En daar pas ik dus wel voor.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:48:40 #198
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_209701210
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, als de moeder of voor mijn part vader mee gaan voor een gezellige babbel, be my guest. Dat vind ik zelf ook leuk. Maar ik heb niet het idee dat dit vaak de insteek is. En daar pas ik dus wel voor.
Precies - Ik zou misschien iets te direct vragen wat hij/zij hier nog doet.. En als hij gezellig wilt babbelen zal ik subtiel aangeven dat ik juist blij ben met een uurtje zonder kids. Mag hij/zij mooi op de kids passen, ga ik even sporten. >:)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 juni 2023 @ 09:49:42 #199
426493 crew  PippenScottie
pi_209701226
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 07:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Horror. Er is maar één manier om Monkey Town verdraagbaar te maken en dat is een noise cancelling koptelefoon, een stoel in een hoekje en een boek.

Zet een kan limo neer en hoop dat de kinderen niet vaak komen zeuren om pestende kinderen, snoep, pijntjes, wc niet kunnen vinden etc etc.
My friends all drive horses
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:50:10 #200
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_209701232
Zelf stoor ik me echt enorm aan onze jongste, die ook nog maar 1 jaar is. Echt een heerlijk mannetje, alleen hij gilt nog zoveel. En dan echt hele hoge gilletjes die door merg en been gaan. Kan echt heel mijn stemming omgooien als het iets te vaak in de ochtend gebeurt. Zo jammer.

Nogmaals, het is echt een schat, maar ik kan niet wachten tot hij kan praten. Of de baard in de keel krijgt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')