Kun je mij een definitie geven van de 'serieuze BNW-gedachte' en wat daar allemaal wel en niet onder te scharen valt? Zo specifiek en volledig mogelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan daar inkomen op een specifieke gebeurtenis, maar niet het bombarderen van een land gedurende één jaar oorlog. Dat ontkennen is gewoon klinkklare ONZ en gooit de serieuze BNW-gedachte te grabbel.

Dat is eenvoudig, alle open topics die er nu staan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Kun je mij een definitie geven van de 'serieuze BNW-gedachte' en wat daar allemaal wel en niet onder te scharen valt? Zo specifiek en volledig mogelijk.

Dat is geen definitie of beschrijving.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is eenvoudig, alle open topics die er nu staan.

Het is een antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is geen definitie of beschrijving.
Nogmaals dezelfde vraag.
Het enige waar ik om vraag is een beschrijvend kader. Dat zou je toch moeten kunnen geven als je zo'n term gebruikt. Anders weet ik niet waar je het over hebt.

Voorlopig zul je het er mee moeten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het is lui.

Dit is toch geen soort van antwoord.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voorlopig zul je het er mee moeten doen.

Al die regels? Als user ben je akkoord gegaan met de policy en algemene voorwaarden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Raar allemaal vooral wat een puinhoop, topics die gesloten worden al die regels en dan nog de betweterigheid van mods die mensen toespreken alsof het een stel kinderen zijn. Ik denk dat dit alles de uiteindelijke genadeslag is voor bnw.

Ik heb eerder al aan HowardRoark beloofd iets op te stellen over wat er in BNW is toegestaan (met voorbeelden). Daar ben ik nog niet aan toegekomen omdat ik dat niet wil afraffelen maar zorgvuldig moet opstellen en overleggen achter de schermen. Vermoed dat je daar ook het 'uitgebreide antwoord' in zal vinden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is toch geen soort van antwoord.
Ik vraag je simpelweg om een duidelijk kader zodat mensen weten waar ze aan toe zijn.
Daar geef je geen fatsoenlijk antwoord op. Het gevolg is dat mensen niet weten wat van hen wordt verwacht en ze zich ook nergens op kunnen baseren om bezwaar te maken.
Dit bedoel ik nu precies met arbitrair modden.
Op die manier kun je willekeurig op basis van eigen inschattingen bepalen hoe en wat, en de user heeft het maar te slikken.
Hoe kun je nou verwachten dat users in de maat lopen, als je ze geen maat geeft, maar alleen maar min of meer willekeurig reageert op dingen?
Ik heb met jongeren gewerkt, pubers, en moest die onder controle zien te houden. Is een leuke uitdaging.
Het enige wat dan werkt is een duidelijk kader stellen met een aantal duidelijke regels, die je ook consistent handhaaft.
Dan weet iedereen waar hij aan toe is, en is er ook geen gedoe.
Wat je nu doet is simpelweg lukraak dingen schrappen (en jij niet alleen, er wel meer van dat soort mods) omdat het in jouw ogen niet kan, zonder dat de user een duidelijk kader heeft gekregen.
Dat is inefficiënt en ook niet eerlijk.

Ik had het zeer op prijs gesteld als je mij als een gelijkwaardige user had behandeld en inderdaad dit antwoord had gegeven in plaats van zo vreselijk uit de hoogte te reageren met 'je moet het er maar mee doen'.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb eerder al aan HowardRoark beloofd iets op te stellen over wat er in BNW is toegestaan (met voorbeelden). Daar ben ik nog niet aan toegekomen omdat ik dat niet wil afraffelen maar zorgvuldig moet opstellen en overleggen achter de schermen. Vermoed dat je daar ook het 'uitgebreide antwoord' in zal vinden.
Dus voor nu moet je het met dat korte antwoord doen,maar had beter gelijk deze uitleg erbij moeten geven.

Dat heb je nu inmiddels gekregen, sorry voor de vertraging.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik had het zeer op prijs gesteld als je mij als een gelijkwaardige user had behandeld en inderdaad dit antwoord had gegeven in plaats van zo vreselijk uit de hoogte te reageren met 'je moet het er maar mee doen'.
Veroorzaakt allemaal onnodige frustratie en gedoe, snap dat toch. Ik stelde een normale vraag, geef een normaal antwoord.

Nee, ik bevestig dat ik geen facturen stuur voor mijn moderatie bij FOK!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef DeMolay het volgende:
Ok dus omdat het vrijwilligerwerk is mag je er met de pet naar gooien !! ...duidelijk

Dat weet ik dat ik dat inmiddels heb gekregen. Ik zeg het ook niet omdat ik het nogmaal wil hebben, maar om dit soort dingen in de toekomst te vermijden. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb je nu inmiddels gekregen, sorry voor de vertraging.

Dikke +1 voor je inhoudelijke en prettige manier van communicatie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat weet ik dat ik dat inmiddels heb gekregen. Ik zeg het ook niet omdat ik het nogmaal wil hebben, maar om dit soort dingen in de toekomst te vermijden. Bij voorbaat dank.

Dat is dus die media hoax.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan daar inkomen op een specifieke gebeurtenis, maar niet het bombarderen van een land gedurende één jaar oorlog. Dat ontkennen is gewoon klinkklare ONZ en gooit de serieuze BNW-gedachte te grabbel.

Bedankt, maar ik verwacht wel van jullie dat jullie een fatsoenlijk kader definiëren om het lukrake schrappen en aanpassen van berichten tot een minimum te beperken, zodat we allemaal weten wat jullie van ons verwachten en wat wij van jullie kunnen verwachten. Anders zal ik daar over blijven zeuren tot het er wel is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dikke +1 voor je inhoudelijke en prettige manier van communicatie.

Dat is uiteraard altijd de bedoeling geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Raar allemaal vooral wat een puinhoop, topics die gesloten worden al die regels en dan nog de betweterigheid van mods die mensen toespreken alsof het een stel kinderen zijn. Ik denk dat dit alles de uiteindelijke genadeslag is voor bnw.

Het was onderdeel van het complotquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat is uiteraard altijd de bedoeling geweest.

Dikke -1 voor jullie niet inhoudelijke en onprettige manier van communicatie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dikke +1 voor je inhoudelijke en prettige manier van communicatie.

Ja bedankt maar van jou heb ik al eeuwen geen opmerking gezien die geen sneer is dus reageer inhoudelijk en correct zoals Ali of helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:54 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Dikke -1 voor jullie niet inhoudelijke en onprettige manier van communicatie.

Als dat zo was hadden we geen nieuwe mods geworven.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat is uiteraard altijd de bedoeling geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |