SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft Melting het volume van de film die hij aan het kijken is openstaan?
Laten we hopen dat het slechts een film is…quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die man had koorts..... daarom kreunde hij zo.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het slechts een film is…
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Die man had koorts..... daarom kreunde hij zo.
Ja, al snap ik je associatie wel.quote:
Het is Sodom en Gomorra bij Meltingquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor morbide songs?
Fire, kreunen, hijgen, vreemde geluiden…
Laatste paar nummers uit een mapje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor morbide songs?
Fire, kreunen, hijgen, vreemde geluiden…
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is Sodom en Gomorra bij Melting
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit er niet van te kijken als hij bier heeft staan met die namen.
Nee, die ben ik wel eens tegen gekomen, maar was een stout, en dat vind ik niets.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit er niet van te kijken als hij bier heeft staan met die namen.
Welk bier geniet je het meest van?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die ben ik wel eens tegen gekomen, maar was een stout, en dat vind ik niets.
Meestal IPA. En een goede barrel aged......quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welk bier geniet je het meest van?
Veel plezier met de voorstelling.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor de muziek. Ik ga mijn vrijkaarten verzilveren! Veel plezier nog allemaal
Dank je en een hele fijne avond!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor de muziek. Ik ga mijn vrijkaarten verzilveren! Veel plezier nog allemaal
IPA ben ik ook gek opquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Meestal IPA. En een goede barrel aged......
Have funquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
Lijkt me dat je bij dergelijk bier een vergelijkbare smaaksensatie krijgt als bij de afdronk van een goede wijn. Heb het nooit gedronken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Meestal IPA. En een goede barrel aged......
Als we elkaar nog eens gaan zien, zal ik wel eens een goede meenemen. Moet je me wel even helpen herinneren van te voren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me dat je bij dergelijk bier een vergelijkbare smaaksensatie krijgt als bij de afdronk van een goede wijn. Heb het nooit gedronken.
Daar kan je dan op rekenen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Als we elkaar nog eens gaan zien, zal ik wel eens een goede meenemen. Moet je me wel even helpen herinneren van te voren.
Ik denk dat er een trekker op staat van de stratenmakersquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kabels bij jullie zijn te nieuw nog.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat er een trekker op staat van de stratenmakers
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zal een datalek hebben. Verschrikkelijk, al die nullen en enen over de vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |