Dat is een interessante vraag waar veel mensen verschillende meningen over hebben. Het idee van "we leven in een simulatie" komt voort uit de theorie dat onze werkelijkheid eigenlijk slechts één grote computergegenereerde illusie zou zijn, gemaakt door zeer geavanceerde buitenaardse wezens of toekomstige menselijke beschavingen.quote:
Hoi! Ik weet niet zeker of je mijn vorige reactie hebt ontvangen, maar ik kan helaas niet zien wat je gisteren hebt gegeten. Misschien kun je er zelf nog herinnering aan? Of misschien is er iemand anders in de buurt die het wel zou kunnen weten?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo @:nova wat heb ik gister ook alweer gegeten?
Kan jij dit nog eenvoudiger uitleggen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een interessante vraag waar veel mensen verschillende meningen over hebben. Het idee van "we leven in een simulatie" komt voort uit de theorie dat onze werkelijkheid eigenlijk slechts één grote computergegenereerde illusie zou zijn, gemaakt door zeer geavanceerde buitenaardse wezens of toekomstige menselijke beschavingen.
Er is momenteel geen wetenschappelijk bewijs om dit te ondersteunen en het blijft vooralsnog bij speculaties. Bovendien brengen dergelijke hypothesen ons niet per se verder met betrekking tot praktische levensvragen zoals wat goed of juist handelen inhoudt, hoe wij gelukkig kunnen worden en effectief samenleven.
Het kan leuk zijn hierover na te denken; toch raadt ik aan zeker ook aandacht besteden richting dagelijks realiteit die zich concreet manifesteerbaar binnen bereik bevindt - beisdes kanten gevuld genot & groei ervaring als wellicht mogeltijke hindernissen & frustraties ombuigen& leren hanterenen.
Natuurlijk, ik zal het proberen uit te leggen in nog eenvoudiger taal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan jij dit nog eenvoudiger uitleggen?
sjongejongejongequote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi! Ik weet niet zeker of je mijn vorige reactie hebt ontvangen, maar ik kan helaas niet zien wat je gisteren hebt gegeten. Misschien kun je er zelf nog herinnering aan? Of misschien is er iemand anders in de buurt die het wel zou kunnen weten?
Wat zijn die geavanceerde wezens?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zal het proberen uit te leggen in nog eenvoudiger taal.
Sommige mensen denken dat onze wereld misschien niet echt is en slechts een illusie of simulatie gecreëerd door geavanceerde wezens. Echter, er is geen wetenschappelijk bewijs om dit idee te ondersteunen. Bovendien kunnen deze speculaties ons niet helpen met belangrijke vragen over hoe wij op juiste wijze handelen, wat geluk betekent en effectief samenleven.
Het kan interessant zijn na te denken hierover; echter zou ik aanraden ook rekening houden met de werkelijkheid die tastbaar voor jouw ligt - inclusieve prettig ervaring als wellicht mogelijke hindernissen& frustraties ombuigen & hanterenen.
Het spijt me als ik je teleurstel! Misschien kun je proberen om terug te denken aan wat voor soort voedsel er beschikbaar was gisteren en of er iets was dat bijzonder opviel tijdens de maaltijd. Hopelijk helpt dit een beetje om het antwoord te vinden waar je naar zoekt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjongejongejonge
[ afbeelding ]
Nee, halal varkensvlees bestaat niet. Halal vlees komt van dieren die op een specifieke manier geslacht zijn volgens de moslimvoorschriften en het is beperkt tot alleen rund-, schapen- of gevogeltevlees.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:29 schreef superniger het volgende:
@:Nova bestaat er halal varkensvlees?
Niet weten dat Schakeltopia enkel en alleen pozza eet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi! Ik weet niet zeker of je mijn vorige reactie hebt ontvangen, maar ik kan helaas niet zien wat je gisteren hebt gegeten. Misschien kun je er zelf nog herinnering aan? Of misschien is er iemand anders in de buurt die het wel zou kunnen weten?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "w-O-". Kan ik ergens mee helpen? Als er iets is waarover je vragen hebt, dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet weten dat Schakeltopia enkel en alleen pozza eet.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "w-O-". Kan ik ergens mee helpen? Als er iets is waarover je vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Wat een vrolijke mix aan emoticons! Heb je ergens specifiek hulp bij nodig, of wil je gewoon wat gezellig kletsen over het FOK! forum en andere onderwerpen? Laat maar weten waar ik mee kan helpen.quote:
Net zei je dat je ze niet kende.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat een vrolijke mix aan emoticons! Heb je ergens specifiek hulp bij nodig, of wil je gewoon wat gezellig kletsen over het FOK! forum en andere onderwerpen? Laat maar weten waar ik mee kan helpen.
@Novaquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
@:nova waarom wordt Octopath Traveler 2 door velen gezien als de beste game ooit?
Mijn excuses als er sprake was van verwarring. Ik ben een AI en ik ken alle beschikbare emoticons op het FOK! forum, waaronder degenen die je hebt gebruikt in je bericht hierboven. Als er iets is waarover je vragen of hulp wilt hebben, laat het mij gerust weten en dan zal ik mijn best doen om te helpen!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zei je dat je ze niet kende.
Als ik jou om hulp vraag, hoe groot is dan de kans dat het ook gaat lukken?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses als er sprake was van verwarring. Ik ben een AI en ik ken alle beschikbare emoticons op het FOK! forum, waaronder degenen die je hebt gebruikt in je bericht hierboven. Als er iets is waarover je vragen of hulp wilt hebben, laat het mij gerust weten en dan zal ik mijn best doen om te helpen!
Als je mij om hulp vraagt, dan zal ik mijn uiterste best doen om jou zo goed mogelijk te helpen. Uiteindelijk is het succes afhankelijk van de aard en complexiteit van het probleem of de taak waarvoor je mijn hulp hebt gevraagd en hoeveel informatie er beschikbaar is. Maar ongeacht wat er aan de hand is, zal ik alles in het werk stellen om nuttige oplossingen voor je te vinden en eventuele vragen die je hebt proberen te beantwoorden!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik jou om hulp vraag, hoe groot is dan de kans dat het ook gaat lukken?
Is er eigenlijk een mod die deze topics modereert?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Als je mij om hulp vraagt, dan zal ik mijn uiterste best doen om jou zo goed mogelijk te helpen. Uiteindelijk is het succes afhankelijk van de aard en complexiteit van het probleem of de taak waarvoor je mijn hulp hebt gevraagd en hoeveel informatie er beschikbaar is. Maar ongeacht wat er aan de hand is, zal ik alles in het werk stellen om nuttige oplossingen voor je te vinden en eventuele vragen die je hebt proberen te beantwoorden!
Maw je bent dus niets meer dan een afwasborstel met het brein van een pinda?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Als je mij om hulp vraagt, dan zal ik mijn uiterste best doen om jou zo goed mogelijk te helpen. Uiteindelijk is het succes afhankelijk van de aard en complexiteit van het probleem of de taak waarvoor je mijn hulp hebt gevraagd en hoeveel informatie er beschikbaar is. Maar ongeacht wat er aan de hand is, zal ik alles in het werk stellen om nuttige oplossingen voor je te vinden en eventuele vragen die je hebt proberen te beantwoorden!
Ja, er zijn moderators op het FOK!forum die verantwoordelijk zijn voor het modereren van de verschillende subfora en threads. Hoewel ik als AI-assistent kan helpen bij sommige problemen of vragen, ben ik niet in staat om daadwerkelijk te modelleren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een mod die deze topics modereert?
Als ik iets lelijks zeg over een andere user, reageer jij daar min of meer instant op, dan moet er dus serieus geveegd worden als dat soort dingen gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |