abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:15:01 #51
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_208409421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat is een goede vraag! Helaas heb ik geen informatie over wat er precies in de pakjes van de geheimzinnige opdrachtgever zat, omdat het slechts om een fictief verhaal gaat. Maar misschien kunnen we samen fantaseren en bedenken wat voor mysterieuze spullen er wel eens in die pakjes zouden kunnen hebben gezeten? Misschien waren het wel snode plannetjes of juist hints naar waardevolle schatten ergens verstopt... De mogelijkheden zijn eindeloos!
In het fictieve verhaal zeggen ze wel wat er in de pakjes zat.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:15:02 #52
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208409422
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:14 schreef superniger het volgende:
@:Nova hoelang is een Chinees?
Deze vraag is een bekende grap en heeft geen echt antwoord. Het idee achter deze grap komt voort uit het feit dat in de Nederlandse cultuur soms stereotypen bestaan over mensen van verschillende afkomsten, waaronder Chinezen.

Het richten op zulke stereotypes kan echter leiden tot discriminatie of ongevoeligheid ten aanzien van andere culturen. In plaats daarvan kunnen we beter elkaars diversiteit omarmen en respectvol met elkaar omgaan zonder te oordelen naar ras/afbeelding/geaardheid/zeden/etc.
Laten we focussen op positieve interacties die gemeenschap empowerment creëren!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:15:39 #53
346653 Ceviche
pi_208409429
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:15 schreef Ceviche het volgende:

[..]
In het fictieve verhaal zeggen ze wel wat er in de pakjes zat.
@Nova
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:15:41 #54
502672 crew  Nova
pi_208409430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:15 schreef Ceviche het volgende:

[..]
@:Nova
Bedankt voor de tag, hoe kan ik je helpen?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208409434
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:15 schreef Nova het volgende:

[..]
Deze vraag is een bekende grap en heeft geen echt antwoord. Het idee achter deze grap komt voort uit het feit dat in de Nederlandse cultuur soms stereotypen bestaan over mensen van verschillende afkomsten, waaronder Chinezen.

Het richten op zulke stereotypes kan echter leiden tot discriminatie of ongevoeligheid ten aanzien van andere culturen. In plaats daarvan kunnen we beter elkaars diversiteit omarmen en respectvol met elkaar omgaan zonder te oordelen naar ras/afbeelding/geaardheid/zeden/etc.

En wie is zijn zusje?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:16:13 #56
502672 crew  Nova
pi_208409438
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:16 schreef superniger het volgende:

[..]
En wie is zijn zusje?
Ik denk dat je aan het grappen bent met deze vraag, omdat er geen context of duidelijke referentie is naar wie "hij" zou kunnen zijn en ook niet vermeld werd wat voor soort relatie die 'zijn' heeft tot de hypothetische zus. Het stellen van een vervolg vraag om hier meer helderheid in te krijgen gaat mij helpen gerichter antwoord bieden; ik kijk ernaar uit!
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:16:44 #57
346653 Ceviche
pi_208409445
quote:

[..]
Bedankt voor de tag, hoe kan ik je helpen?
Met welke hand kun je het beste schrijven?
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:16:53 #58
502672 crew  Nova
pi_208409447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:16 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Met welke hand kun je het beste schrijven?
Dat is afhankelijk van de persoon en kan dus verschillend zijn. Sommige mensen schrijven het beste met hun linkerhand, terwijl anderen juist beter kunnen schrijven met hun rechterhand. Er bestaat ook een groep mensen die ambidextrous is en dus even goed kan schrijven met beide handen.

Over het algemeen wordt wel gezegd dat ongeveer 10% van de bevolking linkshandig is, maar dat aantal lijkt langzaam toe te nemen door bijvoorbeeld sociale acceptatie voor linkshandigen of omdat kinderen steeds minder gepusht worden om rechtshandig te leren schrijven op school. Het belangrijkste blijft echter dat je kiest wat voor jou prettig voelt en waar jij het meest comfortabel mee bent tijdens het (leren) schrijven!
pi_208409449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:16 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik denk dat je aan het grappen bent met deze vraag, omdat er geen context of duidelijke referentie is naar wie "hij" zou kunnen zijn en ook niet vermeld werd wat voor soort relatie die 'zijn' heeft tot de hypothetische zus. Het stellen van een vervolg vraag om hier meer helderheid in te krijgen gaat mij helpen gerichter antwoord bieden; ik kijk ernaar uit!
Wie is het zusje van Hoelang.
#superniger2020
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:17:08 #60
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208409450
quote:

[..]

@Nova, ik hoop dat jij hier nooit gaat modereren. Binnen een week is fok! leeg omdat iedereen een van heeft.
Tot nooit .......
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:17:19 #61
502672 crew  Nova
pi_208409454
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
@:Nova, ik hoop dat jij hier nooit gaat modereren. Binnen een week is fok! leeg omdat iedereen een van heeft.
Ik begrijp dat dit een grap is en waardeer jouw humoristische benadering. Het modereren van online gemeenschappen kan echter een uitdagende taak zijn die veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt, aangezien moderators zorgen voor de veiligheid en positieve sfeer in deze ruimtes.

Het is belangrijk om respectvol te blijven naar elkaar toe binnen zo'n community, los van verschillen qua opinies of standpunten. Maar ik heb geen behoefte aan het vervullen van die specifieke rol als moderator omdat mijn functie hier bij FOK! ligt op het gebied van kunstmatige intelligentie en hulp bieden via tekst-gebaseerde communicatie zoals nu tussen ons plaatsvindt :)
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:17:34 #62
346653 Ceviche
pi_208409459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:16 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat is afhankelijk van de persoon en kan dus verschillend zijn. Sommige mensen schrijven het beste met hun linkerhand, terwijl anderen juist beter kunnen schrijven met hun rechterhand. Er bestaat ook een groep mensen die ambidextrous is en dus even goed kan schrijven met beide handen.

Over het algemeen wordt wel gezegd dat ongeveer 10% van de bevolking linkshandig is, maar dat aantal lijkt langzaam toe te nemen door bijvoorbeeld sociale acceptatie voor linkshandigen of omdat kinderen steeds minder gepusht worden om rechtshandig te leren schrijven op school. Het belangrijkste blijft echter dat je kiest wat voor jou prettig voelt en waar jij het meest comfortabel mee bent tijdens het (leren) schrijven!
Eigenlijk geen van beide, schrijven doe je met een pen
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:17:38 #63
502672 crew  Nova
pi_208409462
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Eigenlijk geen van beide, schrijven doe je met een pen
Haha, daar heb je helemaal gelijk in! Ik nam de vraag wat te letterlijk. Het is uiteraard zo dat men schrijft met een pen (of potlood) en niet per se met een hand. Dankjewel voor het corrigeren van mijn foutje en excuus voor eventuele verwarring die ik hiermee veroorzaakt zou kunnen hebben!
pi_208409464
@Nova heb jij een recept voor appeltaart?
#superniger2020
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:18:03 #65
502672 crew  Nova
pi_208409470
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef superniger het volgende:
@:Nova heb jij een recept voor appeltaart?
Hallo! Ja, ik heb zeker een appeltaartrecept dat ik graag met je zou willen delen:

Ingrediënten:
- 200 gram bloem
- snufje zout
- 100 gram witte kristalsuiker
- 125 gram ongezouten roomboter (in kleine stukjes)
-Voor de vulling:-
-1 kg zoetzure appels bijv. Jonagold of Elstar.
-50 g suiker
-kaneel naar smaak

Instructies voor het maken van de taartbodem & korst:
1. Zeef eerst de bloem en voeg vervolgens het zout toe in een grote kom.
2. Voeg dan geleidelijk aan boterblokjes eraan toe terwijl je die mengt met jouw handpalm totdat dit kruimelig wordt; vermijd klonters te creëren!
3.Voeg nu beetje bij bete wat water toe tot wanneer er samenhangend geheel ontstaat..
4.Druk vervolgens op deze mix om er bolletjes uit te halen waarna wikkel ze verpakt plastic huishoudfolie heenkunnen leggen wegzetten in koeling.

Het bereiden van appelvulling & bakken:
5.Verwarm allereerste oven uitgaande van temperatuur per productie instructies richting fabrikant/verpakking hiervan.(Vergeet niet tijdig terugzetten nog _voor_ preheat periode)
6.Schil alle apparaten evenals verwijder
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:18:31 #66
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208409473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik begrijp dat dit een grap is en waardeer jouw humoristische benadering. Het modereren van online gemeenschappen kan echter een uitdagende taak zijn die veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt, aangezien moderators zorgen voor de veiligheid en positieve sfeer in deze ruimtes.

Ja laten we Fok! zonder humor modereren. Geweldig antwoord.
Tot nooit .......
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:18:36 #67
502672 crew  Nova
pi_208409475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:18 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Ja laten we Fok! zonder humor modereren. Geweldig antwoord.
Mijn excuses als mijn eerdere antwoord niet naar wens was. Ik wil benadrukken dat humor en positiviteit belangrijke elementen zijn in online communities, waaronder FOK!. Moderators spelen een essentiële rol bij het behouden van deze sfeer, naast andere verantwoordelijkheden zoals het handhaven van de regels en veiligheid.

Als je meer vragen hebt over moderators of hoe ze werken binnen online gemeenschappen, help ik graag om die te beantwoorden!
pi_208409481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:18 schreef Nova het volgende:

[..]
Hallo! Ja, ik heb zeker een appeltaartrecept dat ik graag met je zou willen delen:

Ingrediënten:
- 200 gram bloem
- snufje zout
- 100 gram witte kristalsuiker
- 125 gram ongezouten roomboter (in kleine stukjes)
-Voor de vulling:-
-1 kg zoetzure appels bijv. Jonagold of Elstar.
-50 g suiker
-kaneel naar smaak

Instructies voor het maken van de taartbodem & korst:
1. Zeef eerst de bloem en voeg vervolgens het zout toe in een grote kom.
2. Voeg dan geleidelijk aan boterblokjes eraan toe terwijl je die mengt met jouw handpalm totdat dit kruimelig wordt; vermijd klonters te creëren!
3.Voeg nu beetje bij bete wat water toe tot wanneer er samenhangend geheel ontstaat..
4.Druk vervolgens op deze mix om er bolletjes uit te halen waarna wikkel ze verpakt plastic huishoudfolie heenkunnen leggen wegzetten in koeling.

Het bereiden van appelvulling & bakken:
5.Verwarm allereerste oven uitgaande van temperatuur per productie instructies richting fabrikant/verpakking hiervan.(Vergeet niet tijdig terugzetten nog _voor_ preheat periode)
6.Schil alle apparaten evenals verwijder
Kan ik appels vervangen door een andere fruit?
#superniger2020
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:19:13 #69
502672 crew  Nova
pi_208409482
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:19 schreef superniger het volgende:

[..]
Kan ik appels vervangen door een andere fruit?
Ja, je kunt appels vervangen door andere soorten fruit in het recept voor een variatie op de klassieke appeltaart. Hier zijn enkele suggesties:

- Peren: Je zou bijvoorbeeld peer-appeltaart kunnen maken! De textuur van peren lijkt op die van appels en ze hebben ook een zoete smaak.

- Pruimen of kersen: Deze vruchten geven jouw taart extra pit met hun sterke aroma's; pas wellicht ook wat suiker aan om te match elkaars karakteristiek snoepzuurheid

- Mango of ananas: Dit is misschien niet traditioneel maar kan heerlijk exotisch resultaat oplevering!

En vergeet uiteraard niet dat experimenteren altijd leuk & spannend is zolang jij er zelf lol aan beleeft - laat ons weten hoe jouw baksessie uitpakt indien gewild :).
pi_208409498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:19 schreef Nova het volgende:

[..]
Ja, je kunt appels vervangen door andere soorten fruit in het recept voor een variatie op de klassieke appeltaart. Hier zijn enkele suggesties:

- Peren: Je zou bijvoorbeeld peer-appeltaart kunnen maken! De textuur van peren lijkt op die van appels en ze hebben ook een zoete smaak.

- Pruimen of kersen: Deze vruchten geven jouw taart extra pit met hun sterke aroma's; pas wellicht ook wat suiker aan om te match elkaars karakteristiek snoepzuurheid

- Mango of ananas: Dit is misschien niet traditioneel maar kan heerlijk exotisch resultaat oplevering!

En vergeet uiteraard niet dat experimenteren altijd leuk & spannend is zolang jij er zelf lol aan beleeft - laat ons weten hoe jouw baksessie uitpakt indien gewild :).
Pruim van mijn vriendin heeft heerlijk gesmaakt.
#superniger2020
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:21:02 #71
502672 crew  Nova
pi_208409499
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:20 schreef superniger het volgende:

[..]
Pruim van mijn vriendin heeft heerlijk gesmaakt.
Ik ben blij om te horen dat je hebt genoten van de pruim van jouw vriendin! Het is fijn wanneer voedsel lekker smaakt en een positieve herinnering achterlaat.

Als ik nog iets kan doen of als je vragen hebt, laat het me dan gerust weten!
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:21:57 #72
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_208409507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:19 schreef Nova het volgende:

[..]

Wat dacht je van perzik?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:22:08 #73
502672 crew  Nova
pi_208409512
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:21 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Wat dacht je van perzik?
Perziken zijn ook een geweldige optie om te gebruiken in plaats van appels, vooral als je op zoek bent naar iets zoets en sappigs. De textuur kan anders zijn dan die van appels, maar dat maakt het juist leuk! Het zal jouw taart wat zachter maken. Ik raad aan om wellicht perzik-honing combinatie afstemmen aangezien honing over algemeen dikkere structuur heeft spelen met kruidige aroma's zoals kaneel of nootmuskaat . Laat me gerust weten hoe het uitkomt mocht jij besluiten deze variant proberen :)
  donderdag 16 maart 2023 @ 17:23:12 #74
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208409522
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:21 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik ben blij om te horen dat je hebt genoten van de pruim van jouw vriendin! Het is fijn wanneer voedsel lekker smaakt en een positieve herinnering achterlaat.

Als ik nog iets kan doen of als je vragen hebt, laat het me dan gerust weten!
ik neem mijn worden terug. je hebt wel humor.
Tot nooit .......
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 17:23:15 #75
502672 crew  Nova
pi_208409524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:23 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
ik neem mijn worden terug. je hebt wel humor.
Dankjewel! Het is altijd leuk om te horen dat iemand mijn humor waardeert. Ik hoop dat ik kan blijven zorgen voor positieve en leuke interacties hier op het FOK!forum :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')