Dat zijn 2 verschillende speelrondesquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:15 schreef franklop het volgende:
2x top 10 in Spanje en 1x 11e in Limburg
Geen idee wat het oplevert
Ja, bedoelde het ook in algemeenquote:
Te veel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:15 schreef franklop het volgende:
2x top 10 in Spanje en 1x 11e in Limburg
Geen idee wat het oplevert
Belangrijker; wat heb je in Baskenland en Scheldeprijs aan vertrek?quote:Op zondag 2 april 2023 18:32 schreef Sabata het volgende:
Hurrah! USA met twee man mee voorin vandaag: Powless 5e, Jorgensen 9e. 200pt in de tas. Ik weet even niet wat Gesbert voor een 8e plek in de Gp Indurain krijgt: 50 ofzo?
O je hebt Jonas. Dat wordt dan een kansloze missie met Gall daar en Fabio en knecht Dainese in Scheldeprijsquote:Op zondag 2 april 2023 19:57 schreef Sabata het volgende:
@:franklop En ik maar denken 'die heeft dat allang uitgezocht'. Vanmorgen dacht ik nog dat alles op het Baskenland ging (waar ik Schelling, Hermans en Wellerman Jonas aan het vertrek heb). Maar zo te zien mag Theuns het proberen in de Scheldeprijs. Dat wordt top10 of een DNF voor hem vrees ik
Van Aert!quote:
Sainbayar vergetenquote:Op maandag 3 april 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Aert!
Maar verder denk ik dat alleen Eyob/Kreder/B Prades/Meijers/Carstensen uberhaupt shortlists hebben gehaald. Misschien die Thai die in 2020 zo goed mee kwam (Sironachai oid) nog.
Als die niet in teams zitten kun je denk ik wel afvlaggen.
Oja, die had je ook nog. Ik vergeet nog wel eens willekeurige asia tour goden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |