Van Aert!quote:
Sainbayar vergetenquote:Op maandag 3 april 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Aert!
Maar verder denk ik dat alleen Eyob/Kreder/B Prades/Meijers/Carstensen uberhaupt shortlists hebben gehaald. Misschien die Thai die in 2020 zo goed mee kwam (Sironachai oid) nog.
Als die niet in teams zitten kun je denk ik wel afvlaggen.
Oja, die had je ook nog. Ik vergeet nog wel eens willekeurige asia tour goden.quote:
Als Carapaz een klassement rijdt, wordt het voor mij lastig, bij mij moet het vooral van de Scheldeprijs komen.quote:Op zondag 2 april 2023 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Alweer verloren.Als Cosnefroy vandaag 3 plekjes hoger was geëindigd had ik hem nog gepakt volgens mij.
In Itzulia moet ik tegen Felagund, maar gelukkig starten de beide Sloveense veelvraten daar niet. Hopen dat Carapaz eindelijk zijn vorm vindt zodat ik eindelijk weer eens een ronde win.
Die formule was kapot en moet ik nog ff fixenquote:Op maandag 3 april 2023 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer 2x winst
Hou je de vormkolom nog bij trouwens?
Bleek dat je alleen maar de Rote Lanterne uit je naam moest halen om te dominerenquote:Op maandag 3 april 2023 10:40 schreef Sabata het volgende:
goedzadrikas! even een screenshot maken van deze waanzin.
Ik had Dyball aangeschaft voor dit soort koersen maar die doet geen ene fuck.quote:
Mijn mannen kunnen zich alleen motiveren tegen de koploper, de rest van het jaar hangen ze op de vulkaan.quote:
Het lot van de kampioen.quote:Op maandag 3 april 2023 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn mannen kunnen zich alleen motiveren tegen de koploper, de rest van het jaar hangen ze op de vulkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |