Met een beetje geluk kunnen we Frits binnenkort weer van stal halen dus!quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:37 schreef Pino112 het volgende:
Mn team draait echt niet meer.
Van Baarle voorlopig. Ballerini ook.
Vine pas in de Giro weer. Kanter al een maand nergens te bekennen
Zo werkt het helaas niet. De FPCL is dog eat dog.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem dan revanche op die lui in de rückrunde
Dan moeten mijn heren eerst maar punten scoren in de Brabantse Pijl, anders wordt het denk ik 'gewoon' een nederlaagquote:Op woensdag 12 april 2023 08:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb alleen Pienjo in Besancon. Gefeliciteerd @:Mexicanobakker
SKA zal het moeten doen voor mij.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:dale__cooper
Wij doen alleen mee in de Brabantse Pijl met Bagioli, F. Vermeersch en Peak.
Ik heb Hirschi, maar die zal wel mogen knechten voor Trentin.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:09 schreef Sabata het volgende:
Schultz, Quinten, Theuns. sprokkelen in Brabant vandaag
Mag ik volgend jaar de Fransen en dat jij dan voor Israëliërs gaat?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Weeral fier aan kop. LETS GOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Als trendsetter en niet volger ga ik volgend jaar een nieuw belachelijk groot succes gimmick verzinnen.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik volgend jaar de Fransen en dat jij dan voor Israëliërs gaat?
Belgen bij Franse ploegen?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als trendsetter en niet volger ga ik volgend jaar een nieuw belachelijk groot succes gimmick verzinnen.
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Als Lutsenko niet het eindklassement wint in Sicilië zit ik goed... hopelijk kan UAE dit verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |