Dan moeten mijn heren eerst maar punten scoren in de Brabantse Pijl, anders wordt het denk ik 'gewoon' een nederlaagquote:Op woensdag 12 april 2023 08:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb alleen Pienjo in Besancon. Gefeliciteerd @:Mexicanobakker
SKA zal het moeten doen voor mij.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:dale__cooper
Wij doen alleen mee in de Brabantse Pijl met Bagioli, F. Vermeersch en Peak.
Ik heb Hirschi, maar die zal wel mogen knechten voor Trentin.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:09 schreef Sabata het volgende:
Schultz, Quinten, Theuns. sprokkelen in Brabant vandaag
Mag ik volgend jaar de Fransen en dat jij dan voor Israëliërs gaat?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Weeral fier aan kop. LETS GOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Als trendsetter en niet volger ga ik volgend jaar een nieuw belachelijk groot succes gimmick verzinnen.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik volgend jaar de Fransen en dat jij dan voor Israëliërs gaat?
Belgen bij Franse ploegen?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als trendsetter en niet volger ga ik volgend jaar een nieuw belachelijk groot succes gimmick verzinnen.
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Als Lutsenko niet het eindklassement wint in Sicilië zit ik goed... hopelijk kan UAE dit verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |