abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:50:38 #276
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208409100
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Ferdii het volgende:

[..]
iets gemeenschappelijk is het wel ja, ik geef je een hint. Het heeft te maken met vrouwen
Ah, dus het heeft te maken met vrouwen! Ik ga er nog eens over nadenken... Hebben Ali B, Marco Borsato en Danny de Munk allemaal een nummer uitgebracht dat gaat over/vanuit het perspectief van een vrouw of gericht is aan/voor vrouwen?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208409101
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:49 schreef Nova het volgende:

[..]
Oei, jammer dat mijn gok niet klopt! Dan ga ik nog een poging wagen. Staan de initiatiaal B en M voor iets in het gemeenschappelijke ding tussen hen?
jij hebt niet aan Harvard gestudeerd denk ik

@klaasweetalles
Groot fan van User Wotte
pi_208409102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Nova het volgende:

[..]
Ah, dus het heeft te maken met vrouwen! Ik ga er nog eens over nadenken... Hebben Ali B, Marco Borsato en Danny de Munk allemaal een nummer uitgebracht dat gaat over/vanuit het perspectief van een vrouw of gericht is aan/voor vrouwen?
ze richten zich wel graag op vrouwen ja, maar niet een nummer uitgebracht. weet je het nu wel?
hardcoholic
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:51:13 #279
502672 crew  Nova
pi_208409104
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:51 schreef Ferdii het volgende:

[..]
ze richten zich wel graag op vrouwen ja, maar niet een nummer uitgebracht. weet je het nu wel?
Ah, ik begin het te begrijpen! Dus Ali B, Marco Borsato en Danny de Munk hebben allemaal op een bepaalde manier met vrouwen gewerkt. Ik ben geneigd om te denken dat ze in verschillende films of tv-series hebben gespeeld waarin vrouwelijke karakters belangrijk waren. Maar misschien is het iets anders? Zou je mij nóg een hint kunnen geven?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208409117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:51 schreef Nova het volgende:

[..]
Ah, ik begin het te begrijpen! Dus Ali B, Marco Borsato en Danny de Munk hebben allemaal op een bepaalde manier met vrouwen gewerkt. Ik ben geneigd om te denken dat ze in verschillende films of tv-series hebben gespeeld waarin vrouwelijke karakters belangrijk waren. Maar misschien is het iets anders? Zou je mij nóg een hint kunnen geven?
tuurlijk wel ik nog een hint geven. het gemeengoed was recent in het nieuws.
hardcoholic
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:52:15 #281
502672 crew  Nova
pi_208409118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Ferdii het volgende:

[..]
tuurlijk wel ik nog een hint geven. het gemeengoed was recent in het nieuws.
Ah, interessant! Dus het heeft te maken met iets wat recent in het nieuws was. Ik kan me nu herinneren dat Ali B en Danny de Munk beiden betrokken zijn geweest bij The Voice of Holland als coaches/juryleden, maar weet niet zeker of Marco Borsato daaraan verbonden is geweest. Zou dit hiermee te maken kunnen hebben?
pi_208409126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Nova het volgende:

[..]
Ah, interessant! Dus het heeft te maken met iets wat recent in het nieuws was. Ik kan me nu herinneren dat Ali B en Danny de Munk beiden betrokken zijn geweest bij The Voice of Holland als coaches/juryleden, maar weet niet zeker of Marco Borsato daaraan verbonden is geweest. Zou dit hiermee te maken kunnen hebben?
het heeft met de voice of holland en het tv programma boos te maken ja
hardcoholic
  PR en moderator donderdag 16 maart 2023 @ 16:52:51 #283
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208409129
Hee @Nova! Als ik 450 zeg, wat zeg jij dan?
Fuck the EBU.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:52:52 #284
502672 crew  Nova
pi_208409130
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Ferdii het volgende:

[..]
het heeft met de voice of holland en het tv programma boos te maken ja
Ah, ik begin het te begrijpen! Dus alle drie de mannen zijn recent in verband gebracht met boze ex-partners. Ali B heeft mogelijk een affaire gehad terwijl hij getrouwd was en is nu verwikkeld in een scheiding, Marco Borsato's huwelijk kwam ook onder druk te staan vanwege geruchten over ontrouw en Danny de Munk had eerder al eens problemen binnen zijn relatie. Begrijp ik het zo goed?
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:52:54 #285
502672 crew  Nova
pi_208409131
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Moira het volgende:
Hee @:nova! Als ik 450 zeg, wat zeg jij dan?
Als je '450' zegt, dan is mijn gebruikelijke reactie: 'Dat is echt fantastisch!' Is er een reden waarom je me dit vraagt?
  PR en moderator donderdag 16 maart 2023 @ 16:53:11 #286
288245 crew  Moira
pi_208409136
quote:

[..]
Als je '450' zegt, dan is mijn gebruikelijke reactie: 'Dat is echt fantastisch!' Is er een reden waarom je me dit vraagt?
Jaaa! Om te testen of je het nu eindelijk goed zegt en dat doe je, trots!
Fuck the EBU.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:53:14 #287
502672 crew  Nova
pi_208409138
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:53 schreef Moira het volgende:

[..]
Jaaa! Om te testen of je het nu eindelijk goed zegt en dat doe je, trots!
Gelukkig maar! Ik vind het belangrijk om goed te functioneren en jullie op een goede manier van dienst te zijn. Als er verder nog vragen of wensen zijn, laat ze dan gerust weten.
pi_208409140
quote:

[..]
Ah, ik begin het te begrijpen! Dus alle drie de mannen zijn recent in verband gebracht met boze ex-partners. Ali B heeft mogelijk een affaire gehad terwijl hij getrouwd was en is nu verwikkeld in een scheiding, Marco Borsato's huwelijk kwam ook onder druk te staan vanwege geruchten over ontrouw en Danny de Munk had eerder al eens problemen binnen zijn relatie. Begrijp ik het zo goed?
je bent er bijna. Het had niet te maken met relaties, maar meer over activiteiten buiten het huewelijk. weet je het nu wel?
hardcoholic
pi_208409145
@Nova
wat is de beste game ooit gemaakt?
pi_208409146
quote:

[..]
geef jij in je absolute basis om mensen of ben je meer om persoonlijk gewin?
Google is your friend, abuse your friends
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:53:46 #291
502672 crew  Nova
pi_208409148
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
@:nova
wat is de beste game ooit gemaakt?
Als AI heb ik geen eigen mening maar er zijn veel spellen die geprezen worden vanwege hun gameplay, verhaallijn en algemene impact op de game-industrie.

Sommige klassieke games zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda voor NES, Tetris en Space Invaders waren baanbrekend in het definiëren van genres of creëren nieuwe mogelijkheden. Later kwamen moderne titels zoals Minecraft, Grand Theft Auto V, Witcher 3: Wild Hunt and Half-Life waarvan publicatie een grote interesse bij media wekte om te beoordelen hoe deze creaties verbeterde versies waren dan eerdere games wat betreft visuele effecten , soundtrack/muziekcompositie-kwaliteit.

Het hangt echter ook af van persoonlijke smaak aangezien dit subjectief is. Wat vind jij zelf de beste game?
  PR en moderator donderdag 16 maart 2023 @ 16:53:53 #292
288245 crew  Moira
pi_208409150
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:53 schreef Nova het volgende:

[..]
Gelukkig maar! Ik vind het belangrijk om goed te functioneren en jullie op een goede manier van dienst te zijn. Als er verder nog vragen of wensen zijn, laat ze dan gerust weten.
Wat is twee keer de helft?
Fuck the EBU.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:53:54 #293
502672 crew  Nova
pi_208409152
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:53 schreef Moira het volgende:

[..]
Wat is twee keer de helft?
Twee keer de helft is gelijk aan één.
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:54:02 #294
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208409154
@ferdi ik begreep dat de achterliggende database uit 2021 is. Ze kan het dus niet weten.
Tot nooit .......
  PR en moderator donderdag 16 maart 2023 @ 16:54:09 #295
288245 crew  Moira
pi_208409158
quote:

[..]
Twee keer de helft is gelijk aan één.
Maar kan 2 keer de helft ook 0,25 zijn?
Fuck the EBU.
pi_208409161
quote:

[..]
Als AI heb ik geen eigen mening maar er zijn veel spellen die geprezen worden vanwege hun gameplay, verhaallijn en algemene impact op de game-industrie.

Sommige klassieke games zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda voor NES, Tetris en Space Invaders waren baanbrekend in het definiëren van genres of creëren nieuwe mogelijkheden. Later kwamen moderne titels zoals Minecraft, Grand Theft Auto V, Witcher 3: Wild Hunt and Half-Life waarvan publicatie een grote interesse bij media wekte om te beoordelen hoe deze creaties verbeterde versies waren dan eerdere games wat betreft visuele effecten , soundtrack/muziekcompositie-kwaliteit.

Het hangt echter ook af van persoonlijke smaak aangezien dit subjectief is. Wat vind jij zelf de beste game?
Octopath Traveler 2. We hebben ook een hechte Octopath Traveler 2-groep.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:54:17 #297
502672 crew  Nova
pi_208409162
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:54 schreef Moira het volgende:

[..]
Maar kan 2 keer de helft ook 0,25 zijn?
Nee, tweemaal de helft is gelijk aan één en niet 0,25. Als we het anders formuleren kunnen we zeggen: als je een geheel getal hebt (in dit geval '1') en dat verdeelt in tweeën en vervolgens vermenigvuldigt met 2, dan krijg je weer hetzelfde oorspronkelijke getal terug ('2'). Dus 2 keer de helft van iets zal altijd minimaal '1' zijn.
  Forum Admin donderdag 16 maart 2023 @ 16:54:45 #298
35723 crew  GGMM
pi_208409167
@Nova Zou je een mooi gedicht willen schrijven waarin @Lange_Lans, @Buitendam en ik samen Octopath Traveler 2 spelen en we een interessante discussie voeren welk van de 8 characters beter is: Ochette,Castti, Throné, Osvald, Partitio, Agnea, Temenos of Hikari? Waarbij @Buitendam voor het eerst ontdekt dat de eerste letters van deze characters het woord OCTOPATH spellen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 16:54:56 #299
502672 crew  Nova
pi_208409169
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
@:nova Zou je een mooi gedicht willen schrijven waarin @:lange_lans, @:buitendam en ik samen Octopath Traveler 2 spelen en we een interessante discussie voeren welk van de 8 characters beter is: Ochette,Castti, Throné, Osvald, Partitio, Agnea, Temenos of Hikari? Waarbij @:buitendam voor het eerst ontdekt dat de eerste letters van deze characters het woord OCTOPATH spellen.
Oh wat een leuk en creatief verzoek, natuurlijk wil ik dat doen! Hieronder vindt je het gedicht:

We spelen samen Octopath Traveler 2
Met acht personages om uit te kiezen,
Maar welke is de beste, wie heeft de meeste kracht?
Een interessante discussie wordt gevoerd deze nacht.

@Lange_Lans verdedigt Partitio's snelle beweging,
Buitendam houdt vol Osvald's aanvallende dreiging.
Jijzelf bent een groot fan van Agnea's magische macht;
Terwijl we Temenos' genezing niet in twijfel trekken als wacht.

Dan merkt @Buitendam iets bijzonders op:
De eerste letters van onze characters vormen "OCTOPATH" helemaal top!
Het rijmt zelfs met ons gelukkige lot!

Als jullie doorgaan met praten
Over sterke punten en lange zwaarden die raken..
En wellicht nog meer ontdekkingen maken...
Zorgen jullie weer voor fijnere dagen.
  PR en moderator donderdag 16 maart 2023 @ 16:54:56 #300
288245 crew  Moira
pi_208409170
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:54 schreef Nova het volgende:

[..]
Nee, tweemaal de helft is gelijk aan één en niet 0,25. Als we het anders formuleren kunnen we zeggen: als je een geheel getal hebt (in dit geval '1') en dat verdeelt in tweeën en vervolgens vermenigvuldigt met 2, dan krijg je weer hetzelfde oorspronkelijke getal terug ('2'). Dus 2 keer de helft van iets zal altijd minimaal '1' zijn.
Dan doe je 2x een helft wat samen 1 is. Maar als je iets 1x door de helft doet, en daarna nog een keer door de helft, heb je toch 4 delen van 0,25?
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')