Ja met Hillen en Bleker op de achtergrond, dat was wel fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
CDA met Eurlings en Verhagen was top.Jammer dat het zo hard werd afgestraft toen.
Dat denk je, maar internationale verdragen aan de kant smijten kan echt niet zo maar. En ja, de beschermde diersoortenlijst is internationaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er zijn grotere problemen lijkt me.
Laten we het in ieder geval maar eens proberen en kijken hoe heet de soep wordt opgediend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat denk je, maar internationale verdragen aan de kant smijten kan echt niet zo maar. En ja, de beschermde diersoortenlijst is internationaal.
Had begrepen dat ie bij de formatie in 2007 uit zijn slof was geschoten tegen Samsom omdat ie bij iedere tafels een a4 legde met milieuproblemen en ander activistisch geneuzel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verhagen was een held inderdaad.
Uitspraken van de rechter? Internationale verdragen? Gewoon negeren/herschrijven en door!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Moet soms wel een paar keer m'n ogen uitwrijven met wat ik hier lees, hoor, jongens toch
De jurisprudentie kan in de prullenbak, want er zijn toch wel belangrijkere zaken?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Moet soms wel een paar keer m'n ogen uitwrijven met wat ik hier lees, hoor, jongens toch
Probleem was wel dat de PVV toch teveel idioten had, hopelijk is dat bij de BBB minder het geval. Maar de koers was inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja met Hillen en Bleker op de achtergrond, dat was wel fantastisch inderdaad.
Als sommige dingen anders waren gelopen hadden die partijen van mij nog steeds wel kunnen/mogen regeren, en dat had ook gekund denk ik.
En dan nog eens de SGP erbij.
Klopt, laten we hopen dat BBB beter doet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem was wel dat de PVV toch teveel idioten had, hopelijk is dat bij de BBB minder het geval. Maar de koers was inderdaad fantastisch.
Ja mooie tijden. Maar die CDA-tijd komt niet meer terug.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had begrepen dat ie bij de formatie in 2007 uit zijn slof was geschoten tegen Samsom omdat ie bij iedere tafels een a4 legde met milieuproblemen en ander activistisch geneuzel.
Hopelijk komt Verhagen nog eens terug met Bleker en Hillen.
'At your service'quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha Verhagen, wat een grap was dat :’)
Met zijn act op het CDA congres destijds voor Rutte I.
Dat saluut was inclusief 'at your service'.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die is van Pim. En die groet van Camiel. Wel je feiten kennen.
[ afbeelding ]
quote:Niet door Eurlings. Op een door diepe verdeeldheid gekenmerkt congres salueerde hij, inmiddels alweer minister af, met betraande ogen, 'at your service' naar onderhandelaar Maxime Verhagen, die de constructie had vormgegeven. Het bleek precies de steun die Verhagen nodig had - het congres ging overstag.
Ah dacht dat je bedoelde dat Verhagen het zei. Naja in ieder geval CDA'ers met hart voor het vaderland, daar twijfel ik weleens aan bij de nieuwe lichting.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat saluut was inclusief 'at your service'.
https://www.trouw.nl/nieu(...)an-het-cda~b953a763/
[..]
Herhaling van de grote FVD show van vier jaar terugquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Stoere praat voor de bühne, maar als dit overal de houding wordt gaan we nog heel leuke tijden tegemoet.
Net gemistquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
Als jullie willen lachen moet je even op npo politiek inschakelen. Een fvd initiatief wetsvoorstel dat door Baudet bevraagd wordt. Wat een farce
Ja. Ik hoorde het eerder nog iemand zeggen dat met de BBB wel te onderhandelen zou zijn. Dit signaal zegt iets anders.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus de gesprekspartners moet concessies doen, en zij niet?
Het correcte antwoord is "Noodwetje maken, geen probleem", dat weet je toch.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uitspraken van de rechter? Internationale verdragen? Gewoon negeren/herschrijven en door!
Waar vind je dit zo snel? Dat zou wel erg goed nieuws zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig dat In de Waterschappen in Aa en Maas en de Dommel Water Natuurlijk de grootste en zijn ook de verhoudingen god. Dus daar kan even flink tegengas geboden worden aan de varkensterreur.
Hier heeft BBB gewonnen: https://www.rtvdrenthe.nl(...)tste-in-hunze-en-aasquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig dat In de Waterschappen in Aa en Maas en de Dommel Water Natuurlijk de grootste en zijn ook de verhoudingen god. Dus daar kan even flink tegengas geboden worden aan de varkensterreur.
Ik ben vooral op zoek naar zijn volledige speech van gisterenavond. Toen ie aan de keta zat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
Als jullie willen lachen moet je even op npo politiek inschakelen. Een fvd initiatief wetsvoorstel dat door Baudet bevraagd wordt. Wat een farce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |