Dan hadden we dat zelf niet moeten afspreken.quote:
Niet iedere wappie heeft op BBB gestemd alleenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
We kunnen weer met fatsoen over straat, BBB en FDF roepen op om de vlaggen weer om te keren.
Ik vond het persoonlijk altijd onpasselijk makend maar goed, dat ben ik.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien is het juist nu toepasselijk om ze omgekeerd te hangen.
Die laten hem nog omgekeerd hangen? Als in 'spot de wappie'?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedere wappie heeft op BBB gestemd alleen
Halfstok is toepasselijker.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk altijd onpasselijk makend maar goed, dat ben ik.
Inderdaad, net als die zakdoeken aan auto's.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
halfstokquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zonde, want toch wel echt heel belangrijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb mij er niet in verdiept. Net als de PS heb ik PvdD gedaan
Ja, ik ook. Enig respect voor de vlag is ons land helaas altijd al vreemd geweest. En zoals ik hier eerder al zei: ik ken ouderen die er echt problemen mee hadden, die hebben het echt vertrappen van de vlag nog meegemaakt of er van eerste hand over gehoord.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. I know. Maar pvdd is sowieso wel ok.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matig. Het zijn twee totaal verschillende organen
kloptquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan hadden we dat zelf niet moeten afspreken.
Succes met die hangende pootjes...
Zit die man nou nog niet ergens in een instelling? Ik vind die man eerlijk gezegd eerder zielig, hij heeft hulp nodig.quote:
Onpasselijk is een groot woord, maar ik ergerde mij er wel aan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog steeds geen bron (los van het feit dat Timmermans er niet over gaat)...quote:
En in maart snel wegpompen dat ze snel de akker op kunnenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor waterschap Vechtstromen
BBB, 9 zetels (+9), 34,6% (+34,6)
Water Natuurlijk, 7 zetels (+1), 26,3% (+0,2)
CDA, 2 zetels (-3), 11% (-11,1)
VVD, 2 zetels (-1), 7,5% (-6,2)
AWP, 1 zetel (-2), 5,5% (-8,4)
CU, 1 zetel (=0), 4,8% (-2,7)
BVNL, 1 zetel (+1), 3,8% (+3,8)
En 50+ verliest de zetel die ze hadden.
Dus in de provincies waar het waterschap in valt, gaan we waarschijnlijk al naar de coalitie BBB-VVD-CDA, die zullen we in het waterschap waarschijnlijk ook krijgen, met de geborgde boerenzetels erbij. Dat wordt water sproeien als het twee dagen niet regent straks en na een week droogte is al het water op
Je wordt zo al weggelachen bij de suggestie om water wat langer vast te houdenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En in maart snel wegpompen dat ze snel de akker op kunnen
Belooft inderdaad weinig goeds.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Dus in de provincies waar het waterschap in valt, gaan we waarschijnlijk al naar de coalitie BBB-VVD-CDA, die zullen we in het waterschap waarschijnlijk ook krijgen, met de geborgde boerenzetels erbij. Dat wordt water sproeien als het twee dagen niet regent straks en na een week droogte is al het water op
Waarom is die relevant voor onze stikstof afspraken? Of onze hangende pootjes?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
dan gaan we dat veranderen
timmermans is voor
Hier Utrecht aan de lijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:33 schreef Maskerano het volgende:
CDA 2023 > CDA 2021 in veel Utrechtse gemeentes.
Echt, ik gun al die boeren een gigantische droogte dit jaar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Het CDA-verhaal naar de stad halen kan best. Maar Heerma wil dadelijk de stad offeren voor Twente.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier Utrecht aan de lijn.Voor waterschappen ook CDA gestemd.
Kwam als beste uit de bus qua evenwicht recreatie-veiligheid-duurzaamheid-kosten.
Voor mij dan.![]()
(BBB is hier niet zo belangrijk)
Ja. Het verbaasde mij ook..CDA. Had het niet verwacht. Maar kennelijk kun je idd best dat verhaal hier neerzetten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:42 schreef Maskerano het volgende:
[..]
Het CDA-verhaal naar de stad halen kan best. Maar Heerma wil dadelijk de stad offeren voor Twente.
ik ben benieuwd wat er gebeurd als de verzakkingen van woningen nog verder gaan dan nu al het geval is. Aangezien pas 50 jaar hiervoor gewaarschuwd wordt hebben we nog minimaal 10 jaar te gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen die helemaal niet weten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurd als de verzakkingen van woningen nog verder gaan dan nu al het geval is. Aangezien pas 50 jaar hiervoor gewaarschuwd wordt hebben we nog minimaal 10 jaar te gaan.
dat er al 50 jaar voor wordt gewaarschuwd?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen die helemaal niet weten.
Want in de oorlog werd die vlag massaal vertrapt? Viel ook wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Enig respect voor de vlag is ons land helaas altijd al vreemd geweest. En zoals ik hier eerder al zei: ik ken ouderen die er echt problemen mee hadden, die hebben het echt vertrappen van de vlag nog meegemaakt of er van eerste hand over gehoord.
Kijk hier:quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het verbaasde mij ook..CDA. Had het niet verwacht. Maar kennelijk kun je idd best dat verhaal hier neerzetten.
Wat de grondwaterstand doet met je huis? En waarom het platteland juist een lage stand wil?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat er al 50 jaar voor wordt gewaarschuwd?
ook dingen die mensen niet weten gaan gebeurenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat de grondwaterstand doet met je huis? En waarom het platteland juist een lage stand wil?
Nou, vertel mij dan eens waarom zoveel randstedelingen BBB stemmen. Veel mensen weten dit echt niet.
Ja. Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:51 schreef Maskerano het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ twitter ]
Studenten willen wel. CDA moet koers zetten van de huidige aanhang. Minder platteland, meer groene kernen. Dan maar minder Achterhoek..
Waar vind je deze uitslagen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Voorlopige uitslag is te vinden op de website van het waterschap, vergelijking met vier jaar terug zelf even opgezochtquote:
Dom geboren en nooit wat bijgeleerd zei mijn oma. En over 5-10 jaar bij de overheid aankloppen omdat hun huis verzakt, dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat de grondwaterstand doet met je huis? En waarom het platteland juist een lage stand wil?
Nou, vertel mij dan eens waarom zoveel randstedelingen BBB stemmen. Veel mensen weten dit echt niet.
Ik heb m'n best gedaan hier om Water Natuurlijk te supporteren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hier heeft BBB gewonnen: https://www.rtvdrenthe.nl(...)tste-in-hunze-en-aas
Boeren en bedrijven hadden samen 6 zetels, dus die zijn er wel 4 kwijt... maar daar komen er 6 voor BBB voor terug![]()
Waarom moet dit land nou per sé kapot gemaakt worden door idioten die in kletspraatjes van de landbouwlobby geloven?
Edit: gelukkig verliezen CDA en VVD ook allebei een zetel en wint natuur er 1 (gaat van 1 naar 2 geborgde zetels).
Ach ja, hoe zei Churchill het ook alweer?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:51 schreef Maskerano het volgende:
[..]
Kijk hier:
[ twitter ]
Studenten willen wel. CDA moet koers zetten van de huidige aanhang. Minder platteland, meer groene kernen. Dan maar minder Achterhoek..
Nou?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach ja, hoe zei Churchill het ook alweer?
Typerend dat jij dat niet kent.quote:
Aparte quote. Churchill was nogal rechts namelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Typerend dat jij dat niet kent.![]()
"Wie jong is en niet links stemt heeft geen hart, wie ouder is en niet rechts stemt heeft geen verstand"
Anno 2023 is dit totaal niet meer de waarheid. Hele generaties worden keihard genaaid, en dat wordt niet minder tot de boomergeneratie eindelijk het stokje door geeft.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Typerend dat jij dat niet kent.![]()
"Wie jong is en niet links stemt heeft geen hart, wie ouder is en niet rechts stemt heeft geen verstand"
Klopt. Hier hebben we gelukkig de NAM die voor alle scheuren, ook deze, op draait. Maar het is echt enorm dom beleid. Ook dat water wegpompen in maart voor de tractoren en dan in de lente roepen dat er een watertekort komt, echt het toppunt van stupiditeit.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel logisch, anders zakken de zware agrarische voertuigen weg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En in maart snel wegpompen dat ze snel de akker op kunnen
Dat had Rutte nu ookquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoop wel dat Omtzigt met vervroegd pensioen gaat eigenlijk. Weinig zin in dat droge gelul van die man de komende jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |