Dan hadden we dat zelf niet moeten afspreken.quote:
Niet iedere wappie heeft op BBB gestemd alleenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
We kunnen weer met fatsoen over straat, BBB en FDF roepen op om de vlaggen weer om te keren.
Ik vond het persoonlijk altijd onpasselijk makend maar goed, dat ben ik.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien is het juist nu toepasselijk om ze omgekeerd te hangen.
Die laten hem nog omgekeerd hangen? Als in 'spot de wappie'?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedere wappie heeft op BBB gestemd alleen
Halfstok is toepasselijker.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk altijd onpasselijk makend maar goed, dat ben ik.
Inderdaad, net als die zakdoeken aan auto's.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
halfstokquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zonde, want toch wel echt heel belangrijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb mij er niet in verdiept. Net als de PS heb ik PvdD gedaan
Ja, ik ook. Enig respect voor de vlag is ons land helaas altijd al vreemd geweest. En zoals ik hier eerder al zei: ik ken ouderen die er echt problemen mee hadden, die hebben het echt vertrappen van de vlag nog meegemaakt of er van eerste hand over gehoord.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. I know. Maar pvdd is sowieso wel ok.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matig. Het zijn twee totaal verschillende organen
kloptquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan hadden we dat zelf niet moeten afspreken.
Succes met die hangende pootjes...
Zit die man nou nog niet ergens in een instelling? Ik vind die man eerlijk gezegd eerder zielig, hij heeft hulp nodig.quote:
Onpasselijk is een groot woord, maar ik ergerde mij er wel aan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog steeds geen bron (los van het feit dat Timmermans er niet over gaat)...quote:
En in maart snel wegpompen dat ze snel de akker op kunnenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor waterschap Vechtstromen
BBB, 9 zetels (+9), 34,6% (+34,6)
Water Natuurlijk, 7 zetels (+1), 26,3% (+0,2)
CDA, 2 zetels (-3), 11% (-11,1)
VVD, 2 zetels (-1), 7,5% (-6,2)
AWP, 1 zetel (-2), 5,5% (-8,4)
CU, 1 zetel (=0), 4,8% (-2,7)
BVNL, 1 zetel (+1), 3,8% (+3,8)
En 50+ verliest de zetel die ze hadden.
Dus in de provincies waar het waterschap in valt, gaan we waarschijnlijk al naar de coalitie BBB-VVD-CDA, die zullen we in het waterschap waarschijnlijk ook krijgen, met de geborgde boerenzetels erbij. Dat wordt water sproeien als het twee dagen niet regent straks en na een week droogte is al het water op
Je wordt zo al weggelachen bij de suggestie om water wat langer vast te houdenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En in maart snel wegpompen dat ze snel de akker op kunnen
Belooft inderdaad weinig goeds.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor waterschap Vechtstromen
BBB, 9 zetels (+9), 34,6% (+34,6)
Water Natuurlijk, 7 zetels (+1), 26,3% (+0,2)
CDA, 2 zetels (-3), 11% (-11,1)
VVD, 2 zetels (-1), 7,5% (-6,2)
AWP, 1 zetel (-2), 5,5% (-8,4)
CU, 1 zetel (=0), 4,8% (-2,7)
BVNL, 1 zetel (+1), 3,8% (+3,8)
En 50+ verliest de zetel die ze hadden.
Dus in de provincies waar het waterschap in valt, gaan we waarschijnlijk al naar de coalitie BBB-VVD-CDA, die zullen we in het waterschap waarschijnlijk ook krijgen, met de geborgde boerenzetels erbij. Dat wordt water sproeien als het twee dagen niet regent straks en na een week droogte is al het water op
Waarom is die relevant voor onze stikstof afspraken? Of onze hangende pootjes?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
dan gaan we dat veranderen
timmermans is voor
Hier Utrecht aan de lijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:33 schreef Maskerano het volgende:
CDA 2023 > CDA 2021 in veel Utrechtse gemeentes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |