Ja met Hillen en Bleker op de achtergrond, dat was wel fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
CDA met Eurlings en Verhagen was top.Jammer dat het zo hard werd afgestraft toen.
Dat denk je, maar internationale verdragen aan de kant smijten kan echt niet zo maar. En ja, de beschermde diersoortenlijst is internationaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er zijn grotere problemen lijkt me.
Laten we het in ieder geval maar eens proberen en kijken hoe heet de soep wordt opgediend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat denk je, maar internationale verdragen aan de kant smijten kan echt niet zo maar. En ja, de beschermde diersoortenlijst is internationaal.
Had begrepen dat ie bij de formatie in 2007 uit zijn slof was geschoten tegen Samsom omdat ie bij iedere tafels een a4 legde met milieuproblemen en ander activistisch geneuzel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verhagen was een held inderdaad.
Uitspraken van de rechter? Internationale verdragen? Gewoon negeren/herschrijven en door!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Moet soms wel een paar keer m'n ogen uitwrijven met wat ik hier lees, hoor, jongens toch
De jurisprudentie kan in de prullenbak, want er zijn toch wel belangrijkere zaken?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Moet soms wel een paar keer m'n ogen uitwrijven met wat ik hier lees, hoor, jongens toch
Probleem was wel dat de PVV toch teveel idioten had, hopelijk is dat bij de BBB minder het geval. Maar de koers was inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja met Hillen en Bleker op de achtergrond, dat was wel fantastisch inderdaad.
Als sommige dingen anders waren gelopen hadden die partijen van mij nog steeds wel kunnen/mogen regeren, en dat had ook gekund denk ik.
En dan nog eens de SGP erbij.
Klopt, laten we hopen dat BBB beter doet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem was wel dat de PVV toch teveel idioten had, hopelijk is dat bij de BBB minder het geval. Maar de koers was inderdaad fantastisch.
Ja mooie tijden. Maar die CDA-tijd komt niet meer terug.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had begrepen dat ie bij de formatie in 2007 uit zijn slof was geschoten tegen Samsom omdat ie bij iedere tafels een a4 legde met milieuproblemen en ander activistisch geneuzel.
Hopelijk komt Verhagen nog eens terug met Bleker en Hillen.
'At your service'quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha Verhagen, wat een grap was dat :’)
Met zijn act op het CDA congres destijds voor Rutte I.
Dat saluut was inclusief 'at your service'.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die is van Pim. En die groet van Camiel. Wel je feiten kennen.
[ afbeelding ]
quote:Niet door Eurlings. Op een door diepe verdeeldheid gekenmerkt congres salueerde hij, inmiddels alweer minister af, met betraande ogen, 'at your service' naar onderhandelaar Maxime Verhagen, die de constructie had vormgegeven. Het bleek precies de steun die Verhagen nodig had - het congres ging overstag.
Ah dacht dat je bedoelde dat Verhagen het zei. Naja in ieder geval CDA'ers met hart voor het vaderland, daar twijfel ik weleens aan bij de nieuwe lichting.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat saluut was inclusief 'at your service'.
https://www.trouw.nl/nieu(...)an-het-cda~b953a763/
[..]
Herhaling van de grote FVD show van vier jaar terugquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Stoere praat voor de bühne, maar als dit overal de houding wordt gaan we nog heel leuke tijden tegemoet.
Net gemistquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
Als jullie willen lachen moet je even op npo politiek inschakelen. Een fvd initiatief wetsvoorstel dat door Baudet bevraagd wordt. Wat een farce
Ja. Ik hoorde het eerder nog iemand zeggen dat met de BBB wel te onderhandelen zou zijn. Dit signaal zegt iets anders.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus de gesprekspartners moet concessies doen, en zij niet?
Het correcte antwoord is "Noodwetje maken, geen probleem", dat weet je toch.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uitspraken van de rechter? Internationale verdragen? Gewoon negeren/herschrijven en door!
Waar vind je dit zo snel? Dat zou wel erg goed nieuws zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig dat In de Waterschappen in Aa en Maas en de Dommel Water Natuurlijk de grootste en zijn ook de verhoudingen god. Dus daar kan even flink tegengas geboden worden aan de varkensterreur.
Hier heeft BBB gewonnen: https://www.rtvdrenthe.nl(...)tste-in-hunze-en-aasquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig dat In de Waterschappen in Aa en Maas en de Dommel Water Natuurlijk de grootste en zijn ook de verhoudingen god. Dus daar kan even flink tegengas geboden worden aan de varkensterreur.
Ik ben vooral op zoek naar zijn volledige speech van gisterenavond. Toen ie aan de keta zat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
Als jullie willen lachen moet je even op npo politiek inschakelen. Een fvd initiatief wetsvoorstel dat door Baudet bevraagd wordt. Wat een farce
Dat verdient eenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Krijg het via een appgroep van D66 door. De Dommel is ook voor WN.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar vind je dit zo snel? Dat zou wel erg goed nieuws zijn.
Ben ook wel benieuwd wat De Dommel en Brabantse Delta gaan doen.
Waterstanden icm droogte zijn zeker op de hoge zandgronden lastige materie voor de komende jarenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Krijg het via een appgroep van D66 door. De Dommel is ook voor WN.
Brabantse Delta ben ik wel bang voor. Die is veel conservatiever doorgaans.
En hier in het Westen speelt het grondwaterpeil een grote rol.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waterstanden icm droogte zijn zeker op de hoge zandgronden lastige materie voor de komende jaren
In midden en Oost Brabant dus ook want om droogte te beperken zal er meer gebufferd moeten worden en moet de grondwaterstand in het voorjaar flink omhoog. En dat willen de boeren niet want dat kost grond en betekent drassige weilanden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En hier in het Westen speelt het grondwaterpeil een grote rol.
Brussel is bereid de absurde normen voor nederland aan te pasenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat een rechter is, blijkbaar...
Gelukkig wil zelfs BBB dit niet, die willen het stikstofprobleem gewoon aanpakken.
Zelfde problematiek hier in het Westen alleen speelt hier ook nog eens het verzakken van huizen mee wat al op sommige plaatsen dramatisch aan het worden is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In midden en Oost Brabant dus ook want om droogte te beperken zal er meer gebufferd moeten worden en moet de grondwaterstand in het voorjaar flink omhoog. En dat willen de boeren niet want dat kost grond en betekent drassige weilanden.
Met Pinksteren samen of apart?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Brussel is bereid de absurde normen voor nederland aan te pasen
Dat hebben we gemerkt met de derogatie waar Brussel een streep heeft gezet door een absurde uitzonderingspositiequote:Op donderdag 16 maart 2023 18:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Brussel is bereid de absurde normen voor nederland aan te pasen
Ik hou echt mijn hart vast voor de uitslagen van het waterschap.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelfde problematiek hier in het Westen alleen speelt hier ook nog eens het verzakken van huizen mee wat al op sommige plaatsen dramatisch aan het worden is.
brussel moet zich wat meer met zich zelf bemoeienquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt met de derogatie waar Brussel een streep heeft gezet door een absurde uitzonderingspositie
Een paar honderd jaar geleden wisten we nog niet beter maar inmiddels is al een tijdje duidelijk dat veen in klinkt als je het water eruit pomptquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelfde problematiek hier in het Westen alleen speelt hier ook nog eens het verzakken van huizen mee wat al op sommige plaatsen dramatisch aan het worden is.
Ik heb op Water Natuurlijk gestemd, meer kan ik er niet aan doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou echt mijn hart vast voor de uitslagen van het waterschap.
Doen ze ook, de Habitatrichtlijn is een richtlijn uit Brussel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
brussel moet zich wat meer met zich zelf bemoeien
Je spreekt jezelf nogal tegen. Maar Brussel doet gewoon wat wij overeengekomen zijn, het probleem is Nederland, niet Brussel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
brussel moet zich wat meer met zich zelf bemoeien
Dat bedoel ik , laat ze maar zorgen dat Nederland weer kan gaan bouwenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Doen ze ook, de Habitatrichtlijn is een richtlijn uit Brussel.
Dan gasn we dat veranderenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Maar Brussel doet gewoon wat wij overeengekomen zijn, het probleem is Nederland, niet Brussel.
Bron?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , laat ze maar zorgen dat Nederland weer kan gaan bouwen
Timmermans heeft al laten weten dat hij wil samen werken
Ik heb mij er niet in verdiept. Net als de PS heb ik PvdD gedaanquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb op Water Natuurlijk gestemd, meer kan ik er niet aan doen
Ik op AWP. Niet zo extreem groen, maar nog steeds een hele mooie tegenhanger tegen BBB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb op Water Natuurlijk gestemd, meer kan ik er niet aan doen
Matig. Het zijn twee totaal verschillende organenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb mij er niet in verdiept. Net als de PS heb ik PvdD gedaan
Misschien is het juist nu toepasselijk om ze omgekeerd te hangen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
We kunnen weer met fatsoen over straat, BBB en FDF roepen op om de vlaggen weer om te keren.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
We kunnen weer met fatsoen over straat, BBB en FDF roepen op om de vlaggen weer om te keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |