Ik kom bij de kringloop vrijwel niets anders dan Nana Moscouri, James Last, Marco Borsato, slechte verzamelalbums à la "alle dertien goed" en andere troep tegen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Verrassend leuke plaat geworden. Had er geen verwachtingen bij, gezien Ian richting de 80 gaat inmiddels en het eigennlijk een solo plaat van hem is
Dat gezegd hebbende, dit was mijn kringloop score afgelopen weekend:
We kwamen op doorreis naar Gent in Vlissingen terecht, was niet op zoek naar platen en eerlijk gezegd ook niet verwacht dat in Vlissingen aan te treffen. Maar kennelijk hebben ze een Platenbaas in een mooie boekenwinkel (boekhandel 't Spui) zitten aldaar, met een mooie selectie met best wel alternatieve muziek. Ook hebben ze Ray's Boutique. Een kledingzaak, waar ze ook een leuke collectie platen hebben (nieuw en gebruikt). Erg leuk om tegenaan te lopen dus.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:06 schreef TomNook het volgende:
[..]
Wat is daar dan? Een zaak waar ik nodig heen moet?
Tof. Ik ga er binnenkort eens langs voor de grap.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:20 schreef pipster het volgende:
[..]
We kwamen op doorreis naar Gent in Vlissingen terecht, was niet op zoek naar platen en eerlijk gezegd ook niet verwacht dat in Vlissingen aan te treffen. Maar kennelijk hebben ze een Platenbaas in een mooie boekenwinkel (boekhandel 't Spui) zitten aldaar, met een mooie selectie met best wel alternatieve muziek. Ook hebben ze Ray's Boutique. Een kledingzaak, waar ze ook een leuke collectie platen hebben (nieuw en gebruikt). Erg leuk om tegenaan te lopen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |