Goed! We hadden uiteindelijk trouwens toch een slechte start. Nog 5 dagen in het ziekenhuis gelogeerd zelfs, maar inmiddels gaat het steeds beter en beter! En wat kan je privacy missen hee! Blij dat we weer thuis zijn en ook de kraamzorg voorbij is.quote:
Oh fijn dat je weer met je mannen thuis bentquote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed! We hadden uiteindelijk trouwens toch een slechte start. Nog 5 dagen in het ziekenhuis gelogeerd zelfs, maar inmiddels gaat het steeds beter en beter! En wat kan je privacy missen hee! Blij dat we weer thuis zijn en ook de kraamzorg voorbij is.
Hij is trouwens wel echt cute hoor![]()
[ afbeelding ]
Bedankt ook voor jullie kaartje!
Erg lief!
Context voor niet leden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:26 schreef Duvel het volgende:
https://www.ad.nl/waddinx(...)an-de-kant~a2b10c99/
Hm, ik ben ook geen abonnee maar kon er wel bij. De tekst is ongeveer dit:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrouwen die niet lid zijn van de betreffende krant en daardoor het artikel niet kunnen lezen.
En daarbij een foto van een auto met de motorkap open, rookwolken, brandweer.quote:Auto vliegt al rijdend in brand, bestuurder zet wagen snel aan de kant
Een automobilist in Waddinxveen is zich vanochtend vroeg hoogstwaarschijnlijk een hoedje geschrokken toen zijn auto tijdens het rijden ineens in brand vloog. Dat gebeurde op de Dreef.
De automobilist heeft de de auto snel aan de kant gezet en kon veilig uitstappen. Het vuur is door de brandweer geblust. De wagen heeft flinke schade opgelopen. De bestuurder raakte niet gewond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Ik zie een prachtig, tevreden koppie!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed! We hadden uiteindelijk trouwens toch een slechte start. Nog 5 dagen in het ziekenhuis gelogeerd zelfs, maar inmiddels gaat het steeds beter en beter! En wat kan je privacy missen hee! Blij dat we weer thuis zijn en ook de kraamzorg voorbij is.
Hij is trouwens wel echt cute hoor![]()
[ afbeelding ]
Erg lief!
Heb je de cadeautjes al ontvangen?quote:[b]Op zaterdag 29 juli 2023 08:51 schreef Anne het volgende:[b]
Erg lief!
Dat zal nog wel een 11 maandjes duren voordat ie past.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef Anne het volgende:
Ik heb het nét uitgepakt!
Dankjulliewel voor de cadeautjes. Leuk gedaan!
Eentje daarvan moet natuurlijk sowieso op de foto, wel zonder baby, want dat past nog laaaaaang niet, ondanks dat ie goed groeit, nog steeds maatje 50.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Ook heel blij met het knuffel-tut-doekje!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef Anne het volgende:
Ik heb het nét uitgepakt!
Dankjulliewel voor de cadeautjes. Leuk gedaan!
Eentje daarvan moet natuurlijk sowieso op de foto, wel zonder baby, want dat past nog laaaaaang niet, ondanks dat ie goed groeit, nog steeds maatje 50.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:50 schreef daNpy het volgende:
Geen bak met regen gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, helemaal droog geweest. Ik was wel voorbereid op regen (wielen, tentje), maar behalve wat mist in de ochtend was het eigenlijk stralend weerquote:
zorg voor een kopie van zijn favoriete tutdoekje en knuffel. Dan kan ie ook af en toe gewassen worden en je hebt een reserve als hij m eens kwijt is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook heel blij met het knuffel-tut-doekje!
Ik moet voor de opvang een tutje + knuffeltje regelen, dus deze komt heel erg van pas! Meteen duidelijk van wie ie is ook.
[ afbeelding ]
Nogmaals bedankt!!
Ditquote:Op vrijdag 1 september 2023 07:33 schreef lipje het volgende:
[..]
zorg voor een kopie van zijn favoriete tutdoekje en knuffel. Dan kan ie ook af en toe gewassen worden en je hebt een reserve als hij m eens kwijt is.
Wat een knapperdquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook heel blij met het knuffel-tut-doekje!
Ik moet voor de opvang een tutje + knuffeltje regelen, dus deze komt heel erg van pas! Meteen duidelijk van wie ie is ook.
[ afbeelding ]
Nogmaals bedankt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |