Daar willen we jou ook niet in zienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Het balkon/terras ín Empel zaten we zonet ook niet in string op.
Dankje!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat schiet al mooi op. Succes met de laatste dagen.
Diabetes, klinkt niet als iets ideaals als je lichaam sowieso al een behoorlijke prestatie moet leveren. Ben je daar ergens deze maand van genezen, of blijft dat nog wel even door gaan?
Maar goed; het is wat het is!quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
I feel you. Ik had mij verheugd op mijn verlof, maar ik heb alleen maar afspraak na afspraak en stress en ergernis en af en toe wat tranen.
Bij mij zijn er even allerlei zaken mis (of eigenlijk niet) gecommuniceerd door de vervangende verloskundige, waardoor ik voor mijn gevoel 5 weken achterloop op het 'goed doen'. Voor de zwangerschapsdiabetes had ik alleen een dieetadvies ontvangen van haar en verder niks, geen beweegadvies (ik moet blijkbaar 3x intensief sporten en 2x krachttraining per week!). Sowieso heb ik nu het gehele protocol ontvangen van mijn 'echte' verloskundige en dat geeft zoveel duidelijkheid. Ik heb bijvoorbeeld de glucosewaardes nog steeds niet helemaal onder controle en kan nu de eventuele vervolgstappen rustig lezen.
Ook nu eindelijk een groeiecho gehad; hij loopt ongeveer anderhalve week voor en de verloskundige verwacht dat ik een 7 ponder ga krijgen. Dus het valt nog enigszins mee.
Ander dingetje; de vervangende verloskundige gaf steeds aan dat ie mooi met zijn koppie naar beneden lag. En ik dacht eigenlijk duidelijk steeds een uitstekend hoofd te voelen linksboven, maar hee, ik ben de expert niet…
Gisteren bij mijn 'echte' verloskundige; Als dit is wat ik denk dat het is.. En inderdaad, hij ligt dus niet goed. Morgen gaan ze proberen hem uitwendig om te draaien en ik ben zo zenuwachtig.. mijn buik is altijd mijn meest gevoelige plek geweest van mijn lichaam, dus ik zie er enorm tegenop.
Dankjequote:Op donderdag 8 juni 2023 08:00 schreef daNpy het volgende:
Mooie dikke buik Anne. Moet ie nu al gedraaid zijn? Ik weet ook niet precies meer wanneer dat is (of hoever je bent)
Komt allemaal wel goed. Maak je niet dik
Veel sterkte, ik heb het idee dat dat geen fijne handeling is. Hopelijk komt het snel goed!quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje.
Meestal vanaf 33 weken gaan ze goed liggen, maar als dat bij 36 weken niet is, wordt er zsm (als dat nog kan) ingegrepen.
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen en het kan gelukkig nog geprobeerd worden (genoeg vruchtwater en gelukkig nog niet ingedaald); kans van slagen is 40% dus duimen maar!
Inderdaad duimen. Maar wat irritant dat je in eerste instantie niet zo goed geïnformeerd bent. Dat wil je niet, je hebt al genoeg aan je hoofd. Al die twijfels en vragen... Succes nog ff!quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje.
Meestal vanaf 33 weken gaan ze goed liggen, maar als dat bij 36 weken niet is, wordt er zsm (als dat nog kan) ingegrepen.
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen en het kan gelukkig nog geprobeerd worden (genoeg vruchtwater en gelukkig nog niet ingedaald); kans van slagen is 40% dus duimen maar!
Gelukkig!quote:
Normaal gesproken vervang je een band tijdig, dus zul je het niet zo snel zien. Doe je dat niet is een klapband niet abnormaal. Zeker als de spanning niet optimaal is, beetje overbeladen etc.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:17 schreef XDo het volgende:
Is dit normaal hoe een versleten band kapot gaat? Zo'n grote scheur? Of is hier wat anders gebeurd?
https://postimg.cc/kBgXVfVf
Volgens de wegenwacht kwam dit door lekrijden op een spijker, en daarna nog even doorgereden (weinig keus, want ik zat op de snelweg).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Normaal gesproken vervang je een band tijdig, dus zul je het niet zo snel zien. Doe je dat niet is een klapband niet abnormaal. Zeker als de spanning niet optimaal is, beetje overbeladen etc.
Daar heb je een vluchtstrook voor toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:48 schreef XDo het volgende:
[..]
Volgens de wegenwacht kwam dit door lekrijden op een spijker, en daarna nog even doorgereden (weinig keus, want ik zat op de snelweg).
Die wordt niet zelden opgeofferd als spitstrook... Maar inderdaad dan nog was ik niet doorgeredenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb je een vluchtstrook voor toch?.
Dadelijk rij je de velg nog krom door door te rijden.
Zeker als het een half jaar kost om op te hangen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:41 schreef derLudolf het volgende:
Kost stiekem best wat tijd die versiering
Hoe oud is de jongste eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:37 schreef Duvel het volgende:
Ook goed. Ik ga zo eens koffie drinken denk ik, en kijken hoe het met de kinderen gaat die voor de tv zitten.
Hahaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeker als het een half jaar kost om op te hangen.
Ja, vandaag is de uitgerekende datum, maar hij ligt nog te lekker geloof ikquote:
Die van ons was ook 10 dagen te laat lambal. Was het nou een meisje of een jongen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, vandaag is de uitgerekende datum, maar hij ligt nog te lekker geloof ik.
Verveel me wel een beetje.
Al moet ik zeggen dat we wel druk zijn met bezichtigingen (minimaal 1, meestal 2 of 3 per week) en andere afspraken, maar verder staat mijn leven een beetje on hold. Ben op zich vitaal nog, maar sporten, stukken wandelen en dat soort dingen zit er echt niet meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door daNpy op 01-07-2023 10:52:15 ]You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
De jongste is drie, de oudste is tien.quote:
En de pappa ook maar paraat staanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
De jongste is drie, de oudste is tien.
Die laatste weken tot de geboorte zijn irritant: je zit op een soort tikkende tijdbom maar je kunt niks anders dan wachten.
Haastige spoed is zelden goedquote:Op zondag 2 juli 2023 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dat verklaart eigenlijk wel dat ie later is hè?
Zou het? De ene was te vroeg, de andere te laat...quote:Op zondag 2 juli 2023 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dat verklaart eigenlijk wel dat ie later is hè?
Maar jij hebt meisjes. Jongetjes zijn altijd te laatquote:Op zondag 2 juli 2023 17:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zou het? De ene was te vroeg, de andere te laat...
Dagaatochniejonguh.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
gefeliciteerd 🥳quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |