Ja, vandaag is de uitgerekende datum, maar hij ligt nog te lekker geloof ikquote:
Die van ons was ook 10 dagen te laat lambal. Was het nou een meisje of een jongen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, vandaag is de uitgerekende datum, maar hij ligt nog te lekker geloof ik.
Verveel me wel een beetje.
Al moet ik zeggen dat we wel druk zijn met bezichtigingen (minimaal 1, meestal 2 of 3 per week) en andere afspraken, maar verder staat mijn leven een beetje on hold. Ben op zich vitaal nog, maar sporten, stukken wandelen en dat soort dingen zit er echt niet meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door daNpy op 01-07-2023 10:52:15 ]You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
De jongste is drie, de oudste is tien.quote:
En de pappa ook maar paraat staanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
De jongste is drie, de oudste is tien.
Die laatste weken tot de geboorte zijn irritant: je zit op een soort tikkende tijdbom maar je kunt niks anders dan wachten.
Haastige spoed is zelden goedquote:Op zondag 2 juli 2023 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dat verklaart eigenlijk wel dat ie later is hč?
Zou het? De ene was te vroeg, de andere te laat...quote:Op zondag 2 juli 2023 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dat verklaart eigenlijk wel dat ie later is hč?
Maar jij hebt meisjes. Jongetjes zijn altijd te laatquote:Op zondag 2 juli 2023 17:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zou het? De ene was te vroeg, de andere te laat...
Dagaatochniejonguh.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
gefeliciteerd 🥳quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |