Oh ja, vergeten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis fok... Iedereen heeft een open relatie toch?
Oh, even tegen mijn vriend zeggen dit..quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis fok... Iedereen heeft een open relatie toch?
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeldquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, even tegen mijn vriend zeggen dit..
Alsof iemand die leestquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeld
Lopen ze de deur al bij je plat inmiddels?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeld
De pakjesbezorger vooralquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lopen ze de deur al bij je plat inmiddels?
Te korte afstand kennelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe ver heb je je kilometers staan?
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze danquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik had gisteren bijna Dr. Martens besteld, tot ik me herinnerende wat Elvi er altijd over zei![]()
Ligt eraan wat voor pakjes zekerquote:
Hip en modieus ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze dan
Makkelijke vorm van zelfkastijding en al die emo's hebben wel iets met pijn geloof ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze dan
Zie, daarom heb ik ze niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Makkelijke vorm van zelfkastijding en al die emo's hebben wel iets met pijn geloof ik.
En je pijn krijg je wel op een andere manier?quote:
Tellen zere poten omdat de schoenen gewoon te zwaar zijn ook?quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je pijn krijg je wel op een andere manier?
Doe een domibo.quote:
Voor jou wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tellen zere poten omdat de schoenen gewoon te zwaar zijn ook?
Al aan begonnen.quote:
Voor mij welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |