Nou is Almelo al een flinke tijd gevoelig voor de proteststem, meest populistisch van de drie Twentse steden. Dus wat dat betreft niet gek dat BBB juist hier vrij groot is als je mij vraagtquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:02 schreef trein2000 het volgende:
Almelo ook ruim een kwart BBB, dat is ook een redelijk grote stad voor Twentse begrippen. Dit komt niet alleen van het platteland maar echt uit de regio.
Wel eens, maar ik zie het en der lui duiden dat dit de opstand van de dorpen zou zijn of dat soort kretologie en dat lijkt me echt te kort door de bocht. Dit komt uit de hele regio.quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou is Almelo al een flinke tijd gevoelig voor de proteststem, meest populistisch van de drie Twentse steden. Dus wat dat betreft niet gek dat BBB juist hier vrij groot is als je mij vraagt
Volt/PvdD of dan de BBBquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zat in een kleine stad/groot dorp op het stembureau. Wij hebben ons telproces aangepast om de grote hoeveelheid stemmen op lijst 13 te kunnen verwerken. Mag jij raden wie lijst 13 was?
Mijn gemeente nog geen uitslag (toen ik net op het stadhuis was verwachtte het opperhoofd nog wel tot 4 uur bezig te zijn), maar bij ons stembureau was het nagenoeg de helft…
Het is meer het sentiment vergeten te worden door Den Haag dan dorp vs stad inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel eens, maar ik zie het en der lui duiden dat dit de opstand van de dorpen zou zijn of dat soort kretologie en dat lijkt me echt te kort door de bocht. Dit komt uit de hele regio.
Dat is wel een lekkere coalitiequote:Op donderdag 16 maart 2023 03:09 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
drenthe al een college met 3 partijen
En Overijssel zal BBB, CDA, VVD worden lijkt mijquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:09 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
drenthe al een college met 3 partijen
Klopt dit wel of is daar een of andere lokalo het boegbeeld van de PvdA oid? Wat een outlier zeg…quote:
Voor de BBB is deze niet goed neequote:Op donderdag 16 maart 2023 03:14 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
noooo dit is slecht. Dit kan wel eens betekenen dat het kabinet linksom gaat
Dijsselbloem is daar burgervader maar is die zo populair?quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Klopt dit wel of is daar een of andere lokalo het boegbeeld van de PvdA oid? Wat een outlier zeg…
BBB flink de grootste in Flevolandquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:16 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Flevoland compleet
Waarschijnlijk allemaalquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:18 schreef Maver24 het volgende:
In hoeveel provincies zal bbb de grootste zijn?
Zuid-Holland kan nog spannend worden Utrecht weet ik niet zeker. Maar in de rest worden ze de grootste denk ik.quote:
Ligt eraan of je PVDA/GL als een partij teltquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:18 schreef Maver24 het volgende:
In hoeveel provincies zal bbb de grootste zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |