Denk jij dat BBB wel de meeste zetels zal hebben uiteindelijk ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel te verwachten![]()
BBB zal niet de grootste worden in Amsterdam
Dat niet nee. Maar het zal misschien verbazen hoeveel omgekeerde vlaggen ook hier in Amsterdam aan de gevels hangen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel te verwachten![]()
BBB zal niet de grootste worden in Amsterdam
Als we PvdA GL combinatie als 1 partij zien zal het er om hangenquote:Op donderdag 16 maart 2023 02:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk jij dat BBB wel de meeste zetels zal hebben uiteindelijk ?
Het zal gaan tussen PVDA/GL en BBB, maar met restzetels is dat nu nog moeilijk te zeggenquote:Op donderdag 16 maart 2023 02:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk jij dat BBB wel de meeste zetels zal hebben uiteindelijk ?
CU vooral in de boerengemeenten, daarbuiten weten ze het dan best weer goed te beperken. Komt misschien ook wel door falende CU-ministers op LNVquote:Op donderdag 16 maart 2023 02:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En pvda-gl-pvdd winnen als combi, net als volt. CU krijgt ook enorme klappen
Zo klopt die. Dat ze niet de grootste zijn is wat anders, maar ik vind BBB veel stemmen winnen in steden terwijl ze zeggen voor de provincie op te komen.quote:
Veelzeggend. Dat is voor Twents-achterhoekse begrippen best een grote stad, daar lijkt de sleutel voor deze monsterzege voor BBB te zitten als ik het zo snel bekijk. Naast de grote steden in het westen waar ze misschien niet de grootste zijn, maar wel de dubbele cijfers halen qua percentage.quote:
Zeker, omdat Zutphen ook steeds meer mensen uit de Randstad trektquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veelzeggend. Dat is voor Twents-achterhoekse begrippen best een grote stad, daar lijkt de sleutel voor deze monsterzege voor BBB te zitten als ik het zo snel bekijk. Naast de grote steden in het westen waar ze misschien niet de grootste zijn, maar wel de dubbele cijfers halen qua percentage.
Nederland is hopeloos verdeeld want ook PvdD en Volt winnen, terwijl PvdA en GL het ook goed doen. Dat is bij elkaar ook ruim 20 EK zetelsquote:Op donderdag 16 maart 2023 03:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veelzeggend. Dat is voor Twents-achterhoekse begrippen best een grote stad, daar lijkt de sleutel voor deze monsterzege voor BBB te zitten als ik het zo snel bekijk. Naast de grote steden in het westen waar ze misschien niet de grootste zijn, maar wel de dubbele cijfers halen qua percentage.
Ik zat in een kleine stad/groot dorp op het stembureau. Wij hebben ons telproces aangepast om de grote hoeveelheid stemmen op lijst 13 te kunnen verwerken. Mag jij raden wie lijst 13 was?quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zeker, omdat Zutphen ook steeds meer mensen uit de Randstad trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |