Ja, anders wordt het plaatje zo grootquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mis ik hier wat partijen? Ik kom niet echt aan de 20% winst van de BBB als ik de verliezers optel
Ah okquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, anders wordt het plaatje zo groot
Volgens mij was FvD daar heel groot in 2019quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mis ik hier wat partijen? Ik kom niet echt aan de 20% winst van de BBB als ik de verliezers optel
FVD heeft daar nu 2,1% 12% minderquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij was FvD daar heel groot in 2019
Flevoland staat ook nog op 0.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:52 schreef hhh38 het volgende:
Noord-Holland nog steeds geen enkele uitslag, met zoveel kleine gemeenten
Dat mag, je kunt het mooier maken dan het is als jij dat leuker vindt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat geneuzel he
Ja prima joh.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat mag, je kunt het mooier maken dan het is als jij dat leuker vindt.
Mooie uitslag voor een stad.quote:
sowquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:53 schreef Maver24 het volgende:
Het algemene plaatje is wel duidelijk dat BBB de massale winnaar is. Daar kun je niet om heen
Valt nog mee moet ik zeggen voor de hoeveelheid wappievlaggen overal.quote:
Mwah, ik zou even wachten tot de steden binnen zijn. Dat de rest van het land BBB heeft gestemd geloof ik ook wel, maar dat zal in wat grotere gemeenten toch anders liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:53 schreef Maver24 het volgende:
Het algmene plaatje is wel duidelijk dat BBB de massale winnaar is. Daar kun je niet om heen
Als je het idee hebt niet gehoord te worden en dus eigenlijk geen enkele partij goed vindt, kies dan wat mij betreft de partij die je het minst kut vindt. Door helemaal niet te stemmen, gaat je stem eigenlijk automatisch naar de grootste partij. Als dat de partij is die je het minst kut vindt, is dat mooi meegenomen. Is dat een partij die tegen alles indruist waar je zelf in gelooft, terwijl er een partij die dichter bij je eigen idealen staat, moet je ook niet zeuren als je niet hebt gestemd. Je kunt die andere partij ook volkomen kut vinden, maar als die net wat minder kut is dan de grootste partij, had je zelf dus niets kunnen veranderen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Alleen het idee dat mensen niet gehoord worden is in de steden bijna nog groter dan in de provincie. Als zelfs denk ze niet kan redden, wie dan?
Gedurfde uitspraakquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:53 schreef Maver24 het volgende:
Het algemene plaatje is wel duidelijk dat BBB de massale winnaar is. Daar kun je niet om heen
Ik vind ze ook compleet onzichtbaar. Ze kwamen bij mij in de stemwijzers ook niet bijster hoog, terwijl ik een hartstikke linkse jongen ben en best opensta voor hun standpunten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:55 schreef TheVulture het volgende:
De SP heeft echt wel een heel groot probleem he... worden zowel als protestpartij en als links alternatief aan alle kanten voorbij gelopen, en dat al tijden
Dat weten jij en ik, maar hoe leg je dat die mensen uit? Als stemmen verplicht was was denk of PvdA in Rotterdam natuurlijk de grootste partij.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je het idee hebt niet gehoord te worden en dus eigenlijk geen enkele partij goed vindt, kies dan wat mij betreft de partij die je het minst kut vindt. Door helemaal niet te stemmen, gaat je stem eigenlijk automatisch naar de grootste partij. Als dat de partij is die je het minst kut vindt, is dat mooi meegenomen. Is dat een partij die tegen alles indruist waar je zelf in gelooft, terwijl er een partij die dichter bij je eigen idealen staat, moet je ook niet zeuren als je niet hebt gestemd. Je kunt die andere partij ook volkomen kut vinden, maar als die net wat minder kut is dan de grootste partij, had je zelf dus niets kunnen veranderen.
Als je BBB nu nog rechts blijft noemen heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die 8% is deel van de groep ontevreden onnozelen die zich iedere verkiezingen weer aansluiten bij de nieuwe rechtse smaak van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |